English version 
Rosenborg Web
SESONGEN 2024
 NYHETER
 KAMPER
 SPILLERE
KLUBBEN
 HISTORIE
 KLUBBFAKTA
 MERITTER
 REKORDER
 STATISTIKK
 LERKENDAL STADION
EKSKLUSIVT
 LESESTOFF
 I GAMLE DAGER
 LEGENDER
 BILDESPESIAL
MENINGER
 DEBATTFORUM
 KOMMENTAR
 DIN MENING
RBKweb
 OM RBKweb
 ANNONSEINFORMASJON
 RSS-KANAL
 ARKIV
 TA KONTAKT
SØK I ARTIKLER
Debattforum

Alle kan lese innleggene, men man må registrere seg for å delta aktivt i diskusjonene.
Everyone can read the posts, but you have to register before writing your own posts.

 FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   StatistikkStatistikk   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 
Rosenborg - BATE Borisov
Goto page Previous  1, 2, 3, ... 28, 29, 30  Next
 
Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling
View previous topic :: View next topic  

Hvem var beste Rosenborg-spiller?
Hansen
0%
 0%  [ 0 ]
Hedenstad
3%
 3%  [ 4 ]
Reginiussen
4%
 4%  [ 6 ]
Hovland
4%
 4%  [ 6 ]
Meling
5%
 5%  [ 7 ]
Jensen
2%
 2%  [ 3 ]
Trondsen
0%
 0%  [ 0 ]
Konradsen
30%
 30%  [ 38 ]
Akintola
0%
 0%  [ 1 ]
Søderlund
27%
 27%  [ 34 ]
Adegbenro
20%
 20%  [ 25 ]
Total Votes : 124

Author Message
2mas
Sjef


Joined: 06 Sep 2002
Posts: 59667
Location: Trondhjem

PostPosted: 28.07.2019 12:41    Post subject: Reply with quote

larsarus wrote:
Byttet ikke Hovland og Reginiussen side i en kamp nylig?


Reginiussen har spilt fast til høyre siden kampen på Lillestrøm.

VTB wrote:
Jeg befinner meg sannsynligvis i enten Luxembourg eller Frankfurt am Main denne dagen. Noen som har kjennskap til gode plasser som sannsynligvis vil eller kan sende denne kampen med lyd og bilde?


Tviler på at noen andre TV-kanaler på kontinentet enn én hviterussisk har kjøpt rettighetene.

Når det er sagt: Både Get (gjetter også T-we m.fl.) og TV2 Sumo fungerer vel nå i alle EØS-land.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
Fusion
Veteran


Joined: 17 Sep 2015
Posts: 2211

PostPosted: 28.07.2019 15:19    Post subject: Reply with quote

Gikk treigere salget nå ja. Blir vel rundt 11-12k. Hadde håpet på i hvertfall 15k, men det var vel ønsketenkning.
Back to top
View user's profile Send private message
nidaros997
Veteran


Joined: 03 Aug 2007
Posts: 2510

PostPosted: 28.07.2019 18:04    Post subject: Reply with quote

2mas wrote:
Både Get (gjetter også T-we m.fl.) og TV2 Sumo fungerer vel nå i alle EØS-land.


Når jeg har befunnet meg i samme situasjon i det store utland har jeg tatt med meg min bærbare til en prima pub med bra wifi, og sett kampen alene eller sammen med kompiser på medbrakt laptop. Funker omtrent like bra som å se kampen på tv. Men du bør være sikker på forhånd at det er god wifi på stedet, og selvsagt ha lenker til stream som fungerer. Ettersom mitt forslag til lenker forsvant med RBK-BATE-tråden som ble slettet så legger jeg inn lenkene på nytt:

N.B. Bruk gjerne Google Chrome som nettleser med AdBlock installert for å fjerne det meste av reklame og popups. Streams kommer opp timene i forkant av kampen, men like før og også litt etter kampstart kan det komme nye streams. For å se disse må du laste inn siden igjen. Det samme gjelder bildet som streamer. Stopper det etter 20-30 minutter og går i svart så bare last inn igjen siden med streaming-bildet og så er streamen umiddelbart tilbake.

http://www.lshunter.net/live/

På den neste lenken må du som oftest trykke på alle linker tre ganger (med tilhørende reklame popups), men AdBlock fjerner det meste. Når du først har fått opp vinduet med en stream, og vil prøve en annen kanal, så kan du trykke på 'link 2', 'link 3' osv. inne i det vinduet.

http://firstrowfr.eu/
Back to top
View user's profile Send private message
Mikkelsen
Veteran


Joined: 27 Jan 2013
Posts: 4687

PostPosted: 28.07.2019 18:28    Post subject: Reply with quote

Gleder meg til kampen. Vi kommer nok til å dominere kampen. Bate vil legge seg lavt og satse på kontringer. Viktig at vi ikke lager dumme frispark på egen banehalvdel når vi har sett hvor farlige Bate kan være. Blir ganske viktig for oss å score før Bate gjør det. Da vil det nesten bli umulig å score 2 mot et lag som mest sannsynlig vil parkere bussen og bruke tiden.
Dersom vi først får 1-0, må vi faktisk tørre å gå for 2-0, og til og med 3-0.

Helland er bedre mot etablert forsvar enn det Akintola er. HÃ¥per Adegbenro og Lanlay starter, eventuelt Adegbenro og Helland.
Back to top
View user's profile Send private message
sidney
Veteran


Joined: 23 Aug 2012
Posts: 2512

PostPosted: 28.07.2019 20:30    Post subject: Reply with quote

Klart samuel skal på. Dølle gir litt mer vibber hos meg, enn Helan. Tror alikevel det er den helt store forskjellen.
_________________
Å nei håret fins itj mest
Sler ut tenner'n på den første som sei hest
Back to top
View user's profile Send private message
Vegard2711
Legende


Joined: 25 May 2011
Posts: 11766

PostPosted: 28.07.2019 22:10    Post subject: Reply with quote

Plusset med Helland er at man får foten hans på banen. Selv om den har vært dårlig lenge har det vært noe positivt siste to kampene. Det negative er at han ikke jobber like hardt bakover som de andre alternativene kan.
Back to top
View user's profile Send private message
Gofoten
Proff


Joined: 26 Jul 2019
Posts: 272
Location: Hent tribunen

PostPosted: 28.07.2019 23:01    Post subject: Reply with quote

Helt enig. Du får en dimensjon ekstra i spillet med den giftige venstra. Samtidig så forsvinner litt av dynamikken i laget når han jobber så langsomt hjemover. Derfor ville jeg brukt han som en mulig joker når det er igjen ca.30 min av kampen mot forhåpentligvis en sliten back.
Back to top
View user's profile Send private message
Laff1
Senior


Joined: 15 Feb 2011
Posts: 238
Location: Aspmyra

PostPosted: 28.07.2019 23:21    Post subject: Reply with quote

Samuel bør definetivt starte etter min mening, han kan gjøre det helt store i en mot en situasjoner.

Bikker faktisk mot Helland fra start her da han har sett frisk ut i de to siste kampene. Om det blir like mye rom som det var i bortekampen kan Helland forhåpentligvis komme inn i banen å teste skuddfoten. Akintola synes jeg drar litt for mye langs krittet og blir noe forutsigbar med den ene venstre-høyre finta han er i bestittelse av, noe som i beste fall ofte ender i et hjørnespark.
Back to top
View user's profile Send private message AIM Address
eksil
Veteran


Joined: 24 May 2011
Posts: 5351
Location: Ski

PostPosted: 28.07.2019 23:44    Post subject: Reply with quote

Tror det blir ekstremt trangt og lite rom inntil vi forhåpentligvis bank i bordet scorer det første målet. Sånn sett kunne det vært bedre med Helland en Akin-nesten-tola. Samtidig er det klart at dersom de får et mål, gudforby, så vil det være kjørt omtrent.

Dersom vi scorer først kan jo Akintola også komme inn halvveis i andre og løpe fra sliten back når det åpner seg rom etterhvert som de (forhåpentligvis) vil trenge et mål.
_________________
Å biiln går bra?
Back to top
View user's profile Send private message
FanFraSør
Rutinert


Joined: 30 Oct 2003
Posts: 742

PostPosted: 29.07.2019 05:07    Post subject: Reply with quote

Jeg er så positiv til kampen, grenser helt sikkert til naiv så jeg tipper 4 - 1 seier.
1 - 0 Søderlund
2 - 0 Søderlund
3 - 0 Samuel
3 - 1 Maksim Skavysh
4 - 1 Jensen
_________________
NÃ¥r Nils Arne snakker, lytter man! (Gammelt visdomsord fra Brakka)
Back to top
View user's profile Send private message
håpløs
Veteran


Joined: 28 Jun 2015
Posts: 1294

PostPosted: 29.07.2019 11:06    Post subject: Reply with quote

Spent på billsalget nå.
NYdelig kveldsmatch mot Europa!

Den eneste åpningen for 'gambling' er vel at AT spiller..
Spm er om han bør holdes varm hvis de legger seg og Lundemo ikke klarer å skape noe ekstra..

Blir BATE noen hakk bedre på en bedre matte enn sist?
Har vi lagt inn noe krydder på siste 3del?
Bør vi spille mot ØØ i 1.omg mtp sOla?
Åbevaremævæl.
Back to top
View user's profile Send private message
Undergangen er nær
Veteran


Joined: 27 Mar 2011
Posts: 1658

PostPosted: 29.07.2019 22:09    Post subject: Reply with quote

– Hittil er det solgt rundt 8000 billetter. Det er et veldig bra tall. Om vi sammenligner med kampen mot Celtic i fjor så ligger vi foran. Det er meldt bra vær og vi har tre dager til å selge på. Vi håper på 15-16.000 og vi tror det kan bli så mye.

Det sier daglig leder i Rosenborg Tove Moe Dyrhaug kun få dager før BATE gjester Lerkendal i den avgjørende returkampen i mesterligakvaliken.

Les mer (+)
Back to top
View user's profile Send private message
Ratatosk
Veteran


Joined: 24 Feb 2012
Posts: 2890

PostPosted: 29.07.2019 22:22    Post subject: Reply with quote

Adegbenro fra start, høres bra ut. Kunne godt tenkt meg Helland eller eventuelt Akintola som midtspiss! Kan få rom å boltre seg i etterhvert. Kommer ikke til å skje. Vi har bare en spiss, og han spiller nok åkke som.
Back to top
View user's profile Send private message
Aristoteles
Veteran


Joined: 25 Nov 2006
Posts: 2802

PostPosted: 29.07.2019 23:42    Post subject: Reply with quote

Huffs. Gruer meg til å se denne. Bate er et slikt lag som liksom alltid roter seg videre. Ser for meg de får en sjanse eller to og scorer på dem.
Back to top
View user's profile Send private message
nidaros997
Veteran


Joined: 03 Aug 2007
Posts: 2510

PostPosted: 30.07.2019 02:20    Post subject: Reply with quote

Horneland fan account wrote:
– Hittil er det solgt rundt 8000 billetter ...


Det er litt kjipt når brukere (med firesifret antall innlegg) skifter både brukernavn og profilbilde.

Det burde vært en forumregel om at de som skifter brukernavn legger inn gamle nick i signaturen sin. (Tidligere brukernavn: ***, ***)

Eller er det en enkel måte å se hvilket nick en forumbruker har brukt tidligere? Kan man lete opp en profil og se alle tidligere brukernavn for denne profilen?

Jeg kikket på profilen til 'Horneland fan account' men der sto det kun brukernavn og profilbilde, og det er også nåværende og ikke det originale brukernavnet som er i listen over brukere, med registerdatoen da profilen ble laget.
Back to top
View user's profile Send private message
Zarm93
Veteran


Joined: 06 Apr 2015
Posts: 2767

PostPosted: 30.07.2019 06:51    Post subject: Reply with quote

Etter onsdag så heter alle brukerne her "Horneland fan account".
Back to top
View user's profile Send private message
pfff
Senior


Joined: 10 Aug 2012
Posts: 110
Location: Eksil på østlandet

PostPosted: 30.07.2019 09:25    Post subject: Reply with quote

Er livredd for BATE på kontringer, og synes vi bør starte med de Lanley og Akintola. Med Helland/Samuel er jeg redd for at vi får et mål i mot relativt tidlig, fordi vi ikke jobber godt nok hjemover når vi mister ball. Tror det er viktigere å holde nullen den første timen, enn å score. Dessverre - jeg ser at dette høres lite rosenborgsk ut, men angriper vi for hodeløst her ligger vi fort under med to mål, og er ute. Det er greit at vi hadde spillet i Borisov, men for tida skaper vi for få store sjanser, og setter for få av dem i mål, til at vi
kan være sikre på å score klart fler enn dem.

Tror dette blir fryktelig spennende, men drømmer selvølgelig om 3-0 til pause og ville jubelscener.
Back to top
View user's profile Send private message
Hedon
Forumsjef


Joined: 09 Sep 2002
Posts: 21978

PostPosted: 30.07.2019 09:43    Post subject: Reply with quote

3-0 til pause er nesten marerittet. Kan banne på en rask redusering i andre omgang, og 40 minutter med BATE-press og intens biting av negler.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail MSN Messenger
Ratatosk
Veteran


Joined: 24 Feb 2012
Posts: 2890

PostPosted: 30.07.2019 09:54    Post subject: Reply with quote

Heller 3-0 til pause, enn 0-3!
Back to top
View user's profile Send private message
doffen
Veteran


Joined: 07 Jun 2005
Posts: 1982

PostPosted: 30.07.2019 09:55    Post subject: Reply with quote

Tipper vi fort kan få 0-1 i sekken her eller at vi går opp 1-0, men at de får 1-1 før pause. Rett og slett fordi BATE har mer kvalitet på topp enn oss, og når vi presser kommer de til å trenge en eller to halvstore sjanser før de setter en i nettet. Da blir det haraball helt inn siden vi må vinne 3-1 for å gå videre, noe vi ikke klarer.
Back to top
View user's profile Send private message
senador
Legende


Joined: 12 Feb 2006
Posts: 10396

PostPosted: 30.07.2019 10:30    Post subject: Reply with quote

Bate kommer til å score og mest sannsynlig før oss ut av ingenting. En feilpasning er nok, en corner er nok. Vips 0-1 og vips 0-2 selv om vi har press og pent ballspill i sakte tempo.

Adengbenro dribler og dribler legger inn foran mål som Bate sparker ut gang på gang. De lanlay skyter harde skudd som går over. Søderlund er i duellene, men ikke foran mål.

Skavysh og Ignasevich scorer hvert sitt mål. Kanskje vi får se Konradsen putte et.

Det er her vi er i dag og fremover så lenge spillerlogistikken er som den er.
Back to top
View user's profile Send private message
50prosenNT
Rutinert


Joined: 14 Aug 2018
Posts: 960
Location: Oslo

PostPosted: 30.07.2019 10:36    Post subject: Reply with quote

Dette er akkurat det jeg tenker. Men, er allikevel forsiktig optimist. Med litt flaks og 110% påskrudde spillere skal dette være mulig.

Tips: 3-1 (1-1 til pause)

Samuel
Konradsen
ToreG
_________________
but but
Back to top
View user's profile Send private message
senador
Legende


Joined: 12 Feb 2006
Posts: 10396

PostPosted: 30.07.2019 10:40    Post subject: Reply with quote

Hvis alle er 100% påskrudd så vinner vi, men jeg har aldri sett dem vært det i 90 minutter siden 2015. Vi må ut å skremme BATE. Få tidlig 1-0 og 2-0 etter 10 minutter.
Back to top
View user's profile Send private message
Torgeir
Rutinert


Joined: 12 Jul 2017
Posts: 771

PostPosted: 30.07.2019 10:59    Post subject: Reply with quote

I motsetning til de fleste her inne, er jeg ikke optimistisk med tanke på resultatet i morgen. Regner med det blir minst ett baklengs, så det trengs å være gode framover på banen.
Back to top
View user's profile Send private message
2mas
Sjef


Joined: 06 Sep 2002
Posts: 59667
Location: Trondhjem

PostPosted: 30.07.2019 11:08    Post subject: Reply with quote

Italienske dommere med Marco Di Bello i spissen.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
Display posts from previous:   
Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling All times are GMT + 2 Hours
Goto page Previous  1, 2, 3, ... 28, 29, 30  Next
Page 2 of 30

 
Jump to:  


Utviklet av phpBB. Tilrettelagt for RBKweb.

ANNONSE
SITATET
© 1999-2024 RBKweb