English version 
Rosenborg Web
SESONGEN 2024
 NYHETER
 KAMPER
 SPILLERE
KLUBBEN
 HISTORIE
 KLUBBFAKTA
 MERITTER
 REKORDER
 STATISTIKK
 LERKENDAL STADION
EKSKLUSIVT
 LESESTOFF
 I GAMLE DAGER
 LEGENDER
 BILDESPESIAL
MENINGER
 DEBATTFORUM
 KOMMENTAR
 DIN MENING
RBKweb
 OM RBKweb
 ANNONSEINFORMASJON
 RSS-KANAL
 ARKIV
 TA KONTAKT
SØK I ARTIKLER
Debattforum

Alle kan lese innleggene, men man må registrere seg for å delta aktivt i diskusjonene.
Everyone can read the posts, but you have to register before writing your own posts.

 FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   StatistikkStatistikk   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 
Vidar Riseth
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 21, 22, 23 ... 25, 26, 27  Next
 
Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling
View previous topic :: View next topic  
Author Message
Kaleb
Junior


Joined: 29 Aug 2006
Posts: 22

PostPosted: 12.12.2007 02:40    Post subject: Reply with quote

Riseth er sendt til Lillestrøm av RBK som muldvarp! Her skal det takles, skades, skåres selvmål og oppheves offsider!! Fugla rykker ned neste år, merk mine ord! Twisted Evil
_________________
Du kainn jo dætt, men du kainn jo itj dætt der!
Back to top
View user's profile Send private message
keschaa
Veteran


Joined: 25 Jul 2006
Posts: 1182
Location: Eksiltilværelse på vestlandet.

PostPosted: 12.12.2007 02:43    Post subject: Reply with quote

Tips brakka om og leie inn Stoltidis til oppgjøret mot LSK neste år..

FÃ¥r bruke et av Peter fra Robinson sine uttrykk:

Satans stinkene rotte, bitch, frostakjerring.
_________________
at ease
Back to top
View user's profile Send private message
SoZo
Rutinert


Joined: 13 Nov 2006
Posts: 777
Location: Sentrum

PostPosted: 12.12.2007 03:29    Post subject: Reply with quote

Hore, hverken mer eller mindre.
Med denne overgangen flytter han seg fra et utropstegn til en parantes i klubbens historie.
Det er mulig det smaker godt for ham nå, men om noen år når LSK ikke husker hvem han er lengre, er det ikke sikkert han synes denne overgangen var en så god ide allikevel.

Hora kan hoste opp unskyldninger til han blir blå i trynet, men faktum er at han springer med åpne armer til erkerivalen og roper om gull.
Back to top
View user's profile Send private message
puckno
Veteran


Joined: 13 May 2006
Posts: 4804

PostPosted: 12.12.2007 03:42    Post subject: Reply with quote

Forklaringa til Riseth er relativt dårlig.

Jeg vil likevel benytte anledningen til å takke Riseth for en helhjertet innsats i Rosenborg !!!

Vil også minne alle på at Riseth gjennom store deler av sesongen har vært alt for dårlig, selv om han har glimtet til på slutten av sesongen. Han er også 35 år.

Både Riseth, Kvarme og Koppinen er borte nå. Basmas nivå tilsier at også han like gjerne kunne være borte.

Det vil si at et påkrevd generasjonsskifte i vårt elendige midtforsvar ENDELIG er i ferd med å skje.

Samtidig har vi i øyeblikket ingen spillere, altså - NULL - spillere som holder mål på midtstopperplass.

Vi må kjøpe to gode stoppere - en ung og god samt en med mye erfaring - med Nordvik som en tredje backup og Basma som en fjerde backup. Det ser ut som en sannsynlig løsning.

Takk for alt Vidar Riseth !
Back to top
View user's profile Send private message
DenRodeBaron
Proff


Joined: 07 Nov 2007
Posts: 371

PostPosted: 12.12.2007 10:34    Post subject: Reply with quote

Julegrisen wrote:
Very Happy
Tror neppe at Keiko lar Riseth spille på laget i feriekolonimodus.......
Det det er lov å håpe på nå er at noen av de unge håpene på RBK gir Riseth " den siste salve" i hjemmekampen på Lerkendal ......
Med det menes en av århundredes hardeste taklinger....... RBK


Jeg personlig håper å se Riseth frustrert over å ikke komme nærmere enn en meter i fra RBK-spillerne, som rundspiller LSK. Og hver gang Riseth nærmer seg, blir han slått tunnel på... Razz

Forøvrig synes jeg det er synd at Riseth drar nå, timingen er dårlig. Men han er for dårlig til å være med i ambisjonene om å være blant de 30 beste lagene i Europa, og la oss ikke glemme at han drar til LSK fordi vi signaliserte at han ikke var god nok.

Håper en jævlig god forsvarsspiller er på vei inn nå.
Back to top
View user's profile Send private message
Haugen
Veteran


Joined: 06 May 2005
Posts: 3240
Location: Stadsbygd

PostPosted: 12.12.2007 10:37    Post subject: Reply with quote

Visekapteinen i RBK skal ikke gå ut og si at han går til LSK fordi de kommer til å kjempe om gull de neste to årene. Riseth er at svin - akkurat som alle andre fotballspillere.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail MSN Messenger
DenRodeBaron
Proff


Joined: 07 Nov 2007
Posts: 371

PostPosted: 12.12.2007 10:48    Post subject: Reply with quote

Jeg synes folk på forumet misforstår denne uttalelsen, og begynner å lure på om de gjør det med vilje?

Riseth sier i intervjuet at han ikke lenger har tillit i Rosenborg, og at han var skuffet over det. Jeg oppfatter det som at han hadde hatt oss som førstevalg, dersom han fortsatt var ønsket. Litt etterpå sier han at han ønsker å kjempe om gull, og at han dermed velger LSK (som en av 4-5 gullkandidater neste år). Jeg oppfatter dette på ingen måte som om han avskriver RBK som en av favorittene neste år.
Back to top
View user's profile Send private message
vemundo
Veteran


Joined: 31 Jan 2006
Posts: 1388

PostPosted: 12.12.2007 11:03    Post subject: Reply with quote

Skipet synker og rottene forlater det.
Back to top
View user's profile Send private message
AndreasR
Veteran


Joined: 12 Feb 2006
Posts: 1718
Location: Svalbard

PostPosted: 12.12.2007 11:19    Post subject: Reply with quote

Det sa du det, Vemundo. Håper han råtner på benken.
_________________
PÃ¥meldt
Back to top
View user's profile Send private message
Tommærn
Veteran


Joined: 14 Dec 2005
Posts: 1099

PostPosted: 12.12.2007 11:21    Post subject: Reply with quote

Jeg skjønner meg ikke på gamlinger som mener at de skal bli satsa på jeg. Eier de ikke selvinnsikt?
Back to top
View user's profile Send private message
2mas
Sjef


Joined: 06 Sep 2002
Posts: 59649
Location: Trondhjem

PostPosted: 12.12.2007 11:30    Post subject: Reply with quote

Riseth prøver å fri til KFL:

- Jeg ønsker at fakta kommer på bordet: Jeg har aldri tatt kontakt med VIF.

Les mer: - Dette er helt vilt

Den tar jeg med en klype salt, men KFL er tydeligvis helt og med, og går i stedet i strupen på TV2. Smile
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
Brady
Veteran


Joined: 07 Jul 2005
Posts: 9269
Location: Trondheim

PostPosted: 12.12.2007 11:39    Post subject: Reply with quote

Jeg skjønner meg ikke på folk som kritiserer en 35 år gammel spiller som ønsker å få spilletid de siste par årene som er igjen av karrieren.
Back to top
View user's profile Send private message
Tommærn
Veteran


Joined: 14 Dec 2005
Posts: 1099

PostPosted: 12.12.2007 11:42    Post subject: Reply with quote

Om man har et hjerte for et lag bør man se at man ikke forsterker men heller gjør laget dårligere i en alder av 35. Sier ikke at alle på 35 er dårlige spillere, men i Riseths tilfelle vil jeg si det. Jeg syns rett og slett det er egoistisk å kreve å bli satsa på i en klubb som Rosenborg når man tydlig ikke holder nivået!
Back to top
View user's profile Send private message
Brady
Veteran


Joined: 07 Jul 2005
Posts: 9269
Location: Trondheim

PostPosted: 12.12.2007 11:48    Post subject: Reply with quote

Riseth har jo holdt nivået i flesteparten av kampene i år vil jeg si. Og spesielt mot de aller beste lagene.

Har Riseth krevd å bli satsa på til neste år? Han spurte om han var med og kjempet om fast plass og fikk nei, og søkte seg dermed andre steder for å få spilt fotball de siste par årene han har igjen av karrieren. Hva som er så egoistisk og forferdelig med det kan jeg ikke etter beste evne begripe.
Back to top
View user's profile Send private message
toavo
Senior


Joined: 07 Mar 2003
Posts: 247
Location: Tønsberg

PostPosted: 12.12.2007 11:53    Post subject: Reply with quote

Når skal vi supportere skjønne det at vi heier på trøya, ikke på spillerne.
Spillere kommer å går, men sort og hvitt er RBK for alltid. Very Happy
_________________
ROSENBORG INGEN OVER INGEN VED SIDEN
Back to top
View user's profile Send private message
Kjello
Forumsjef


Joined: 29 Oct 2006
Posts: 9069
Location: Trondheim

PostPosted: 12.12.2007 11:55    Post subject: Reply with quote

Om VIF og RBK hadde bytta alt av spillere og organisasjon. Hadde du da vært RBK eller VIF fan?
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
2mas
Sjef


Joined: 06 Sep 2002
Posts: 59649
Location: Trondhjem

PostPosted: 12.12.2007 11:56    Post subject: Reply with quote

Fortsett RBK-supporter, men årsmøtet hadde nok blitt ganske heftig etter den avtalen. Wink
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
h b
Veteran


Joined: 13 Nov 2007
Posts: 2087
Location: Lørenskog

PostPosted: 12.12.2007 11:57    Post subject: Reply with quote

Riseth er en kjærnekar, og selvfølgelig vil han gjøre det morsomste han vet lengst mulig !

Udramatisk så lenge han er 35 år

Lykke til !
Back to top
View user's profile Send private message
Tommærn
Veteran


Joined: 14 Dec 2005
Posts: 1099

PostPosted: 12.12.2007 12:04    Post subject: Reply with quote

Brady wrote:
Riseth har jo holdt nivået i flesteparten av kampene i år vil jeg si. Og spesielt mot de aller beste lagene.

Har Riseth krevd å bli satsa på til neste år? Han spurte om han var med og kjempet om fast plass og fikk nei, og søkte seg dermed andre steder for å få spilt fotball de siste par årene han har igjen av karrieren. Hva som er så egoistisk og forferdelig med det kan jeg ikke etter beste evne begripe.


Jeg har nå kunn lest at han krevde å bli satsa på for å bli i klubben. Ja, han har holdt nivået i de fleste kampene i år, men har ikke hevet nivået. Jeg syns det er egoistisk å kreve fast plass på et av norges beste lag når man er en middelmådig spiller. Spesielt når Rosenborg er i den situasjonen de er.
Back to top
View user's profile Send private message
toavo
Senior


Joined: 07 Mar 2003
Posts: 247
Location: Tønsberg

PostPosted: 12.12.2007 12:11    Post subject: Reply with quote

Kjello wrote:
Om VIF og RBK hadde bytta alt av spillere og organisasjon. Hadde du da vært RBK eller VIF fan?


Som du sikkert vet så er det utopi å tro at slikt skjer. Jeg snakker om spillere, ikke administrasjon (du vet hvor Skutle kommer fra).
Som sagt tidligere så skiftes spillere ut hele tiden. Jeg satt på Lerkendal i 1965 for første gang og siden da har det vært en del utskiftinger både blant spillere og ledelse, mens sort, hvitt og "brakka" har vært der hele tiden. Dette handler om en kjærlighet til drakten.
Jeg er sikker på at du også har sagt: " nå må spillerne blø for drakten eller med hjertet på utsiden av trøya". Hvis trøya da ikke er det viktigste, hva mener vi da ???
_________________
ROSENBORG INGEN OVER INGEN VED SIDEN
Back to top
View user's profile Send private message
Brady
Veteran


Joined: 07 Jul 2005
Posts: 9269
Location: Trondheim

PostPosted: 12.12.2007 12:15    Post subject: Reply with quote

Han har ikke krevd fast plass, Tommærn. Han spurte Tørum om han ville være en av tre stoppere neste år som kjempet om en plass, og da fikk han vite at han ville være 6. eller 7. valg. Med andre ord ville han bli kraftig nedprioritert.

En spiller som har ambisjoner og få år igjen av karrieren vil da selvsagt søke seg til en plass der mulighetene for å få spille er større.

Det er ikke egoistisk.
Back to top
View user's profile Send private message
Tommærn
Veteran


Joined: 14 Dec 2005
Posts: 1099

PostPosted: 12.12.2007 12:24    Post subject: Reply with quote

Da visste jeg egentlig ikke all fakta i saken (det med Tørum). Når det gjelder egoisme saken står jeg på mitt. Er rett og slett uenig med deg Smile
Syns det er rart at han fikk beskjed om at han var 6-7 valg i midtforsvaret.. Hvor mange midtstoppere har vi i klubben? Smile
Back to top
View user's profile Send private message
Wilhelm S Myhr
Veteran


Joined: 06 Mar 2007
Posts: 1257

PostPosted: 12.12.2007 12:24    Post subject: Reply with quote

Tommærn wrote:
Sier ikke at alle på 35 er dårlige spillere, men i Riseths tilfelle vil jeg si det. Jeg syns rett og slett det er egoistisk å kreve å bli satsa på i en klubb som Rosenborg når man tydlig ikke holder nivået!


Hva er problemet? Du synes ikke Riseth holder mål. Da er det vel greit at han drar da...


Last edited by Wilhelm S Myhr on 12.12.2007 12:26; edited 1 time in total
Back to top
View user's profile Send private message
Tommærn
Veteran


Joined: 14 Dec 2005
Posts: 1099

PostPosted: 12.12.2007 12:25    Post subject: Reply with quote

Har ingen ting imot at han drar egentlig. Syns bare situasjonen med spillerflukten er litt kinkig.
Back to top
View user's profile Send private message
HenrikC
Junior


Joined: 15 Oct 2007
Posts: 17

PostPosted: 12.12.2007 14:33    Post subject: Reply with quote

Som LSK-supporter kan jeg ikke fatte hva klubbledelsen mener med dette. Han er 35 år gammel og jeg kan ikke se at han skal styrke førstelaget. Han er vel en sjef på banen og det er noe vi har manglet i 2007, så det er da noe...
Back to top
View user's profile Send private message
Display posts from previous:   
Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling All times are GMT + 2 Hours
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 21, 22, 23 ... 25, 26, 27  Next
Page 22 of 27

 
Jump to:  


Utviklet av phpBB. Tilrettelagt for RBKweb.

ANNONSE
SITATET
© 1999-2024 RBKweb