English version 
Rosenborg Web
SESONGEN 2024
 NYHETER
 KAMPER
 SPILLERE
KLUBBEN
 HISTORIE
 KLUBBFAKTA
 MERITTER
 REKORDER
 STATISTIKK
 LERKENDAL STADION
EKSKLUSIVT
 LESESTOFF
 I GAMLE DAGER
 LEGENDER
 BILDESPESIAL
MENINGER
 DEBATTFORUM
 KOMMENTAR
 DIN MENING
RBKweb
 OM RBKweb
 ANNONSEINFORMASJON
 RSS-KANAL
 ARKIV
 TA KONTAKT
SØK I ARTIKLER
Debattforum

Alle kan lese innleggene, men man må registrere seg for å delta aktivt i diskusjonene.
Everyone can read the posts, but you have to register before writing your own posts.

 FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   StatistikkStatistikk   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 
FK Bodø/Glimt
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 104, 105, 106
 
Post new topic   Reply to topic    Forum -> Fotball generelt
View previous topic :: View next topic  
Author Message
Snabeltann
Veteran


Joined: 07 Jul 2012
Posts: 1015

PostPosted: 14.05.2024 16:32    Post subject: Reply with quote

Glimt skjermer tidligere TIL-spillere

Quote:
BODØ (TV 2): Bodø/Glimt bekrefter at Gaute Helstrup, Jostein Gundersen, August Mikkelsen, Runar Espejord og Daniel Bassi ikke blir tilgjengelig for media verken tirsdag eller onsdag denne uka.

Dette skjer i forbindelse med lokaloppgjøret mellom Glimt og Tromsø 16.mai og stor pågang fra journalister.

– På grunn av stort trykk inn mot TIL-kampen har klubben valgt å gi de aktuelle spillerne fri tirsdag og onsdag denne uka. De resterende spillerne i gruppa vil være tilgjengelige for pressen, skriver Simen Pedersen, informasjons- og medieansvarlig i Bodø/Glimt i en e-post.


LOL. Helstrup og spillerne bør tåle å svare på spørsmål, dette er feige greier.
Back to top
View user's profile Send private message
ballbingen
Veteran


Joined: 27 May 2016
Posts: 1084

PostPosted: 15.05.2024 13:46    Post subject: Reply with quote

Usjarmerende...

16. mai er festrunden, med alt som hører til i forkant. Hvis det skal suge så mye energi ut av disse å bidra til oppladningen til festen, tyder det på at det ligger noe bak. Kan det være kynismen som er dratt litt vel langt?
Back to top
View user's profile Send private message
BGFE_1916
Proff


Joined: 10 Dec 2021
Posts: 297

PostPosted: 15.05.2024 14:23    Post subject: Reply with quote

Gutta kommer selvfølgelig til å svare på all verdens spørsmål etter kampen. At fokus før kampen er på å forberede seg, synes jeg er helt greit. Hvis Romsdal Budstikke ønsket å plukke ut RBK-spillere like før derbykamp, kun for å forsøke å få dem ut av fatning med noen juicy overskrifter, så tenker jeg de fleste på rbkweb hadde syntes det var greit om klubben bare hadde sagt at dette gidder vi ikke være med på. Fyring fra begge leire og begge byers aviser har pågått hver dag nå, og kampen var utsolgt i mars, så jeg tror ikke dette legger veldig demper på stemninga.
Back to top
View user's profile Send private message
ballbingen
Veteran


Joined: 27 May 2016
Posts: 1084

PostPosted: 15.05.2024 15:03    Post subject: Reply with quote

Her er det vel ikke bare Romsdals Budstikke de er skjermet for, men Adressa, Nidaros, VG og Dagbladet? Altså, jeg tolker det som en generell "pressenekt"?

Det er usjarmerende og en ovenifra-og-ned holdning i mitt hode iallefall.
Back to top
View user's profile Send private message
BGFE_1916
Proff


Joined: 10 Dec 2021
Posts: 297

PostPosted: 15.05.2024 16:16    Post subject: Reply with quote

Om fire spillere og en av trenerne skjermes to dager før en kamp, så klarer jeg likevel ikke se problemet med det. Mikkelsen og Gundersen uttalte seg ang 16.mai og overgang til Glimt for få dager siden i TV2 og AN, og de har gjort det gang etter gang de siste månedene til alle som har spurt. Mulig jeg er lite objektiv siden jeg er drit lei av at den samme historien skal skrives gang etter gang. Adressa var ute og klaga da RBK ville ha to dager mediefri. Slutt og syt! Får du ikke lage saken din på dag X, så lag den på dag Y. Får du ikke intervjue en spesiell spiller, så snakk med en annen.
Back to top
View user's profile Send private message
nin
Rutinert


Joined: 30 May 2008
Posts: 790

PostPosted: 16.05.2024 09:38    Post subject: Reply with quote

Må si meg enig altså. Dette er en ikkesak.

Ingen her hadde brydd seg om ikke BG var så gode nå.
Samme type smålighet vi har levd med i mange år.
Back to top
View user's profile Send private message
Hedon
Forumsjef


Joined: 09 Sep 2002
Posts: 21978

PostPosted: 16.05.2024 11:30    Post subject: Reply with quote

August Mikkelsen tror jeg er fornøyd med å være "skjermet" denne uka. Trøste mæ...

https://twitter.com/Ishav...8089665921
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail MSN Messenger
Flabbergast
Veteran


Joined: 19 Jul 2012
Posts: 3351
Location: Trondheim

PostPosted: 16.05.2024 12:40    Post subject: Reply with quote

snakker om å drite seg ut. livet er læring osv
Back to top
View user's profile Send private message
Display posts from previous:   
Post new topic   Reply to topic    Forum -> Fotball generelt All times are GMT + 2 Hours
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 104, 105, 106
Page 106 of 106

 
Jump to:  


Utviklet av phpBB. Tilrettelagt for RBKweb.

ANNONSE
SITATET
© 1999-2024 RBKweb