View previous topic :: View next topic |
Hva synes dere om rbkweb.com? |
Topp |
|
94% |
[ 71 ] |
Elendig |
|
1% |
[ 1 ] |
Både og.. |
|
4% |
[ 3 ] |
|
Total Votes : 75 |
|
Author |
Message |
joko- Veteran

|
Posted: 12.07.2007 19:42 Post subject: |
|
|
Har man et snev av egne meninger, et snev av andre tanker og sier ting bombastisk og rett fram. Så blir man fort upopulær på dette forumet.
* Man skal ikke sette tvil til nivået på talentene
* Alle nye spillere skal skjermes med en stor feit rbkweb kappe
* Spillere som har vært lenge i klubben skal henges ut mye fortere enn de nye
Osv osv, kunne lagd enn lengere liste.
Dette er noen av tingene som er opplest og vedtatt her inne.
Går man imot noe av dette, blir man ikke en populær mann her.
Vurderer sterkt og trappe ned her ( Ikke at jeg tror jeg blir savnet av så mange her).
Men da kan "gutta-boys" få sitte å jatte i fred om hvor god fotball spiller Fredrik Stoor er og hvilket VERDENSTALENT Tettey er. Da får dere den koselige stemningen dere etterlyser her. _________________ Rosenborg Youtube gruppe:
http://www.youtube.com/gr.../Rosenborg |
|
Back to top |
|
 |
Harald Forumsjef

|
Posted: 12.07.2007 20:28 Post subject: |
|
|
Bitter, joko-?
Der er jo nok en grund til at folk er uenige med dig. Og nej, det er ikke en konspiration, så vigtig er du ikke. _________________ Per Ardua Ad Astra - TT-tifo |
|
Back to top |
|
 |
joko- Veteran

|
Posted: 12.07.2007 20:40 Post subject: |
|
|
Bitter? Klarer ikke å bli bitter gjennom et internett forum og hvorfor skulle jeg vært det?.
Å hvor sier jeg at det er en konspirasjons teori mot meg?
Du har en dårlig vane med å legge meninger og ord i munnen på andre Harald, en dårlig egenskap. _________________ Rosenborg Youtube gruppe:
|
Back to top |
|
 |
Harald Forumsjef

|
Posted: 12.07.2007 20:52 Post subject: |
|
|
Det ved jeg ikke, men det er sådan du fremstår.
Lidt sådan "Jeg er den eneste med en original tanke i hovedet og resten af dere tankeløse får er efter mig".
Du er har tydeligvis et problem emd folk som ikke er enige i det du skriver. _________________ Per Ardua Ad Astra - TT-tifo |
|
Back to top |
|
 |
joko- Veteran

|
Posted: 12.07.2007 21:03 Post subject: |
|
|
Handler ikke om å være original, det handler om å stå får det jeg mener. Tenke og bruke hodet selv og ikke kaste seg på flertallet sånn helt uten videre. _________________ Rosenborg Youtube gruppe:
|
Back to top |
|
 |
Harald Forumsjef

|
Posted: 12.07.2007 21:19 Post subject: |
|
|
De andre står vel også for hvad de mener, ligesom dig? At der er flere som mener det samme, og som ikke er enige med dig, gør ikke folk til nikkedukker. _________________ Per Ardua Ad Astra - TT-tifo |
|
Back to top |
|
 |
Guffen Senior

|
Posted: 12.07.2007 21:51 Post subject: |
|
|
joko- wrote: | Handler ikke om å være original, det handler om å stå får det jeg mener. Tenke og bruke hodet selv og ikke kaste seg på flertallet sånn helt uten videre. |
Kjære Jokko,
det er flott at du har sterke meninger om Stoor. Det er sånt som gjør dette forumet levende og interessant. Men hvis du blir frustrert over at folk er uenige i meningene dine, så må du ikke fremme de her. Da må du heller diskutere med speilet. |
|
Back to top |
|
 |
attach Forumsjef
|
Posted: 12.07.2007 23:15 Post subject: |
|
|
joko- wrote: | attach wrote: | Dessuten er poenget til flesteparten at de vil gi han mer tid.
|
Finnes det noe mer politisk korrekt enn akkurat det? |
Det er mulig det ikke gjør det, men for det første, er det ikke slik at man alltid skal prøve å unngå å være politisk korrekt. For det andre, så er det ikke slik at folk har det standpunktet nettopp for å være politisk korrekt, men det er mulig det er enkelte svake sjeler der ute som slenger seg på bølgen for å tekkes andre, men det er nok fåtallet. I tillegg er det noen som gjør det tilsvarende gjennom å ikke være politisk korrekt.
Fotballfaglig sett, kan man si mye om akkurat dette temaet, men det vil jeg holde utenfor tråden her.
joko- wrote: | attach wrote: | Du prøver å være tøff i trynet du, joko-, men i virkeligheten er du en forvokst unge. |
Du vet ingenting om meg. |
Det skal jeg gå med på. Jeg vet ikke stort om hvordan du er utenfor nettets "fire vegger". Samtidig er det jo slik at man som oftest legger igjen indikasjoner på sin egen personlighet gjennom det man gjør på nettet. Likevel vil jeg moderere meg til å si at det blir feil av meg å trekke slutninger på bakgrunn av det du kommer med her. _________________ - Jeg var i Molde ett år, og var så uheldig - eller heldig - at vi rykket ned, flirer Strand. |
|
Back to top |
|
 |
|