| View previous topic :: View next topic |
| Author |
Message |
torerik Rutinert
|
Posted: 08.09.2007 00:44 Post subject: |
|
|
| Det gjorde ikke det da jeg betalte gjenkjøp av sesongkortet mitt med SpareBank1 i hvert fall. |
|
| Back to top |
|
 |
attach Forumsjef
|
Posted: 08.09.2007 02:57 Post subject: |
|
|
Takk for det. Jeg vet ikke hvilket kort han kommer til å bruke, men nå er det ihvertfall ryddet unna et hinder. _________________ - Jeg var i Molde ett år, og var så uheldig - eller heldig - at vi rykket ned, flirer Strand. |
|
| Back to top |
|
 |
jarln Rutinert
|
Posted: 08.09.2007 10:22 Post subject: |
|
|
| torerik wrote: | | Det gjorde ikke det da jeg betalte gjenkjøp av sesongkortet mitt med SpareBank1 i hvert fall. |
det kan bekreftes.. kjøpte enkeltbillett foran VIF-kampen og bank-id var IKKE tilstede! _________________ Alt om norsk fotball... |
|
| Back to top |
|
 |
2mas Sjef

|
Posted: 28.09.2007 10:56 Post subject: |
|
|
| rbk.no wrote: | | Billettsidene til RBK har en begrensning på 250 samtidige brukere. Ved stor trafikk vil derfor enkelte oppleve at de ikke kommer inn på billettsidene. Det er ikke et tegn på at noe er galt, men at kapasitetsgrensen er overskredet. Man vil komme inn på sidene når eksisterende brukere ferdigstiller sine billettkjøp. |
|
|
| Back to top |
|
 |
Snorkel Rutinert
|
Posted: 02.10.2007 08:43 Post subject: |
|
|
Kan hende jeg har missforstått eller missforstår, men fikk akurat et autosvar på en henvendelse til [email protected]
Jeg hadde trudd at bilettene var en del av sesongkortet, men tydligvis ikke.
dette sto det:
Henting av billettpakker
Alle som bestiller billettpakker skal ha en billett for hver kamp (totalt 3 billetter). Billettene kan hentes i billettluka på Lerkendal mandag og tirsdag 1. og 2. oktober kl. 16-19 samt onsdag 3.10 fra kl. 12 (Kampdag RBK-Schalke 04). Vi anbefaler henting mandag eller tirsdag da vi forventer stor pågang og kø i billettlukene kampdag.
Merk: Gyldig bekreftelse må leveres inn og byttes i kjøpte billetter. Uten denne bekreftelsen får du ikke hentet ut dine billetter. |
|
| Back to top |
|
 |
attach Forumsjef
|
Posted: 02.10.2007 08:45 Post subject: |
|
|
Det gjelder de som kjøpte billettpakker uten sesongkort.
Regner for øvrig med at du sendte til [email protected], ikke [email protected] _________________ - Jeg var i Molde ett år, og var så uheldig - eller heldig - at vi rykket ned, flirer Strand. |
|
| Back to top |
|
 |
|