View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
2mas Sjef

|
Posted: 11.10.2007 09:49 Post subject: Årets spiller 2007 |
|
|
Stor oppstandelse i Sverige:
Zlatan Ibrahimovic saknas på Fifas lista över världens 30 bästa fotbollsspelare.
Läs mera: Zlatan: Vill inte bråka
Den är så löjlig att den bara underkänner Fifas eget pris.
Var ska vi börja?
... med att Thierry Henry, som gjort mål i två av tio matcher i höst och som bara spelade sju matcher i våras, finns med?
... med att Patrick Vieira, sex matcher under vårsäsongen, finns med?
... med att Riquelme, som i och för sig var fantastisk i Copa America, rankas högre än David Villa?
... med att de valde Petr Cech när de skulle plocka en målvakt från Premier League?
... med att Klose, som under större delen av våren var en av världens 30 sämsta spelare, åkt med?
Läs mera: Fifas lista är så löjlig att ingen i världen kan ta pinsamheten på allvar |
|
Back to top |
|
 |
Troilonge Rutinert
|
Posted: 11.10.2007 12:01 Post subject: |
|
|
Kor e Roar Strainnd
Selv om jeg hater Zlatan burde han nok vært på lista der, fremfor feks Riquelme. _________________ "Det går mot en målløs pause. " VG LIVE.
(Coventry-West Ham. De har faktisk enda ikke rettet på det ) |
|
Back to top |
|
 |
knerten_10 Veteran

|
Posted: 11.10.2007 12:11 Post subject: |
|
|
Håper de ikke tar med Zlatan p.g.a. hans holdninger til fairplay. Kommer ALDRI i mitt liv til å tilgi Zlatan etter det han gjorde mot Hoftun. _________________ Alexander Hleb <3 |
|
Back to top |
|
 |
v_olden Junior

|
Posted: 11.10.2007 13:21 Post subject: |
|
|
Spillere du ikke liker bruker du heller etternavnet på hvis de ikke har et stygt kallenavn(slikt som Astma, Kuka, osv...)
Når han kom til Juventus prøvde avisene å gi ham kallenavnet Ibra, men det likte han ikke så godt. "Jag heter Zlatan" var visst svaret.
Hvis man lager seg ett image som kvalmende drittsekk skal du være skikkelig god for i det hele tatt å få tilhengere. Ibrahimovic er så brekkekkel at det er umulig for meg å noen gang like ham eller respektere det han gjør. Dessverre er dette sikkert også arvelig belastet og geografisk betinget. Balkan er ett problemområde mtp trivelige folk. Lavere prosentandel der enn i Norge, for å si det sånn. Med mindre du er i familie da. Da er du plutselig grei uansett hvordan du turer fram.
Uansett bør ikke Ibrahimovic nomineres til noen som helst kåring av internasjonalt format. Han er altfor ekkel, ufyselig og kvalmende til å få kred fra meg, EVER! _________________ If a man is standing in the woods and there is no woman present, is the statement he makes still wrong?
www.pedahl.com |
|
Back to top |
|
 |
knerten_10 Veteran

|
|
Back to top |
|
 |
2mas Sjef

|
Posted: 31.10.2007 18:30 Post subject: |
|
|
Kniksen-nominasjonene:
Årets Kniksen:
John Carew, Ane S. Horpestad, Brede Hangeland.
Årets keeper:
Håkon Opdal, Rune A. Jarstein, Rami Shaaban.
Årets forsvarer:
Frode Kippe, Rajo Pirojia, Kristian Ørn Sigurdsson.
Årets midtbanespiller:
Alanzinho, Bjørn Helge Riise, Martin Andresen.
Årets angrepsspiller:
Thorstein Helstad, Veigar Pall Gunnarsson, Peter Ijeh.
Årets dommer:
Terje Hauge, Tom Henning Øvrebø, Espen Berntsen.
Vinnerne blir offentliggjort under Fotballgallaen som sendes på TV 2 fredag 9. november.
Juryen har bestått av: Boye Skistad (NTF, juryleder), Vidar Sanderud (NFF), Nils Johan Semb (TV 2), Per Mathias Høgmo (NFF) og Anita Rapp (TV 2).
Les mer: Hangeland og Carew kan bli årets Kniksen
Er dette første gang i historien at ei dame kan bli Årets Kniksen? Syns personlig det er tullete å blande inn damefotball i akkurat hedersprisen. Det er bedre med en egen damepris. |
|
Back to top |
|
 |
Brady Veteran
|
Posted: 31.10.2007 22:44 Post subject: |
|
|
Det må vel være første gang at ingen RBK-spillere er blitt nominert siden starten av denne prisutdelingen? |
|
Back to top |
|
 |
Troilonge Rutinert
|
Posted: 31.10.2007 22:49 Post subject: |
|
|
Tom Henning Øvrebø er vel det nærmeste vi kommer i år. _________________ "Det går mot en målløs pause. " VG LIVE.
(Coventry-West Ham. De har faktisk enda ikke rettet på det ) |
|
Back to top |
|
 |
Arild Stavrum.com Junior
|
Posted: 31.10.2007 22:58 Post subject: |
|
|
Med Semb i juryen kan en vel vente seg my rart. Jeg hadde egentlig venta å se Helge Haugen der, han skulle vel ifølge Semb bli årets komet eller noe for en par år tilbake |
|
Back to top |
|
 |
Zorac Veteran

|
Posted: 31.10.2007 23:03 Post subject: |
|
|
Naturlig nok overvekt av Brann-spillere i år. Men jeg stusser litt over at ingen av midtbanespillerene våre er med. Da spesiellt Tettey og Sapara, som begge har spilt mye, og stort sett solid. Traorè burde kanskje også vært med, da han har spilt meget jenvt og godt til tross for ung alder og flere roller på laget. Men han har vært mest ving, og jeg skjønner at det er vanskelig å krangle seg inn blandt de angrepsspillerene som allerede er nominert. _________________ Sport, the babyish enthusiasms and rages which it excites, whole nations disturbed by disputes between boys. We are children. |
|
Back to top |
|
 |
|