| View previous topic :: View next topic |
| Author |
Message |
Zorac Veteran

|
Posted: 11.10.2007 22:47 Post subject: |
|
|
Hadde jeg ikke bodd så fokkings langt unna, skulle jeg gjerne møtt opp sjøl. Men nok om det. _________________ Sport, the babyish enthusiasms and rages which it excites, whole nations disturbed by disputes between boys. We are children. |
|
| Back to top |
|
 |
EvileyeS Senior
|
Posted: 12.10.2007 07:44 Post subject: |
|
|
Det er da ikke noe problem det? Det går både tog, fly og buss til Trondheim, så det er ikke noe problem for oss andre som bor i Osloområdet og som skal på årsmøtet... _________________ Svikter ALDRI Rosenborg!
www.tt05.no
Melde deg på tur fra Oslo? [email protected]
Bil til salgs: http://finn.no/finn/car/o...e=10654635 |
|
| Back to top |
|
 |
josinho Rutinert
|
|
| Back to top |
|
 |
RBK-Nr1 Junior

|
Posted: 30.10.2007 18:47 Post subject: |
|
|
Vet ikke om det er skrevet tidligere i tråden men hørte en på Lerkendal snakke om at PlayStation mulig skulle bli en ny RBK sponsor. Noen som har hørt lignende eller kan bekrefte dette? _________________ Rosenborg - Nr 1 |
|
| Back to top |
|
 |
Johnny W Veteran
|
Posted: 30.10.2007 18:51 Post subject: |
|
|
Var i hvert fall snakk om det for lenge siden. Sjekk side 15 i denne tråden. _________________ "If it's true, it's craparoo" |
|
| Back to top |
|
 |
RBK-Nr1 Junior

|
Posted: 30.10.2007 19:30 Post subject: |
|
|
Tok meg tid til å lese igjennom ja. Synes det er veldig rart hvis RBK har sagt nei til en sponsoravtale med PlayStation som garantert måtte ha vært bedre avtale enn med Reitan og Narvesen. Flere ville a kjøpt drakta også tror jeg om man har en mere delikat sponsor. _________________ Rosenborg - Nr 1 |
|
| Back to top |
|
 |
Nano Veteran

|
Posted: 30.10.2007 19:51 Post subject: |
|
|
Nå som vi slo Valencia i sist kamp burde vi være attraktive for utenlandske sponsorer. Glem Reitan - fri til utenlandske større sponsorer, for eksempel Playstation. Eventuelt kan vi fri til utstyrsleveradøren Reebok?
Hadde gjort seg med RBK midt på drakta  |
|
| Back to top |
|
 |
RBK-Nr1 Junior

|
Posted: 30.10.2007 23:24 Post subject: |
|
|
Reebok som sponsor med RBK på drakta hadde jo bare vært drømmesponsoren!
Ser på den drakten til Bolton, den ser ganske så fin ut. _________________ Rosenborg - Nr 1 |
|
| Back to top |
|
 |
attach Forumsjef
|
Posted: 31.10.2007 01:05 Post subject: |
|
|
Da må vi isåfall avslutte samarbeidet med Adidas også. _________________ - Jeg var i Molde ett år, og var så uheldig - eller heldig - at vi rykket ned, flirer Strand. |
|
| Back to top |
|
 |
Kleven Proff

|
Posted: 31.10.2007 01:17 Post subject: |
|
|
Må vi? Reebok er jo som kjent kjøpt opp av adidas. Blir jo litt det samme som når vi spiller med Narvesen på skjorta istedet for Rema?
| Quote: | | The transaction, which closed on January 31, 2006 marks a new chapter in the history of the Reebok Brand. The acquisition brings together two of the most respected and well-known brands in the worldwide sporting goods industry under one new organization - the adidas Group. Both brands will benefit from a more competitive worldwide platform, well-defined and complementary brand identities, a wider range of products, and a stronger presence across teams, athletes, events and leagues. |
_________________ NOTE: All the comments mentioned above are just my opinion and should not be taken too seriously |
|
| Back to top |
|
 |
attach Forumsjef
|
Posted: 31.10.2007 01:33 Post subject: |
|
|
Det visste jeg ikke. Da har det sikkert ikke så mye å si. _________________ - Jeg var i Molde ett år, og var så uheldig - eller heldig - at vi rykket ned, flirer Strand. |
|
| Back to top |
|
 |
Recon Veteran

Joined: 20 Jun 2004 Posts: 4899 Location: alltid to skritt foran
|
Posted: 31.10.2007 10:39 Post subject: |
|
|
Det er vel ikke usannsynlig uansett. Selv om Adidas eier det, kjører de det jo som to separate brands. _________________ 275) {this.width=275}" style="cursor: hand" onclick="javascript:window.open('http://img159.imageshack.us/img159/6171/trefingrexi3ry0.jpg')" title="http://img159.imageshack.us/img159/6171/trefingrexi3ry0.jpg" border="0"/>
Profesjonell revolusjonær |
|
| Back to top |
|
 |
attach Forumsjef
|
Posted: 02.11.2007 14:17 Post subject: |
|
|
Svenskene rykker inn i Brann
Suksessen til Sportsklubben Brann gjør klubben attraktiv også utenfor Hordaland. Nå er det klart at det svenske konsernet JM Byggholt blir en av Branns største samarbeidspartnere de neste sesongene.
Salgssjef Vibeke Johannesen i Brann mener JM Byggholts inntreden i klubben er spesielt interessant fordi det er et nordisk konsern det handler om.
- Brann har alltid hatt en god posisjon hos lokale og regionale bedrifter, og de betyr fortatt svært mye for oss. At et børsnotert svensk konsern ser potensial i Brann, viser at vi er attraktive også utenfor landets grenser, sier Johannesen.
De neste tre årene vil JM Byggholt få plass på Brann-drakten. Avtalen har en ramme på cirka åtte millioner kroner.
Brukbart det når det ikke er snakk om en hovedsponsor. _________________ - Jeg var i Molde ett år, og var så uheldig - eller heldig - at vi rykket ned, flirer Strand. |
|
| Back to top |
|
 |
Johnny W Veteran
|
Posted: 02.11.2007 14:28 Post subject: |
|
|
Leste en artikkel i en eller annen avis om det samme hvor det sto at Brann nå skulle spille med murstein på brystet. Er ikke det hovedsponsorens plass da? Noe skurrer, ja skurrer gjør det. _________________ "If it's true, it's craparoo" |
|
| Back to top |
|
 |
Johnny W Veteran
|
Posted: 02.11.2007 14:31 Post subject: |
|
|
Jeg fant, jeg fant
| Quote: | | - Vi er stolte over å få plass på Brann-drakten, og skal gi spillerne murstein på brystet. Her skal det fortsatt bygges stein på stein, smiler Fløisand. |
A-ha. Denne Fløisand er morsom. Dog lett å tolke som at de skal være hovedsponsor. _________________ "If it's true, it's craparoo" |
|
| Back to top |
|
 |
attach Forumsjef
|
Posted: 02.11.2007 14:33 Post subject: |
|
|
De skal, etter hva jeg forstår, ta over plassen til Toro (øverst på brystet). _________________ - Jeg var i Molde ett år, og var så uheldig - eller heldig - at vi rykket ned, flirer Strand. |
|
| Back to top |
|
 |
|