| View previous topic :: View next topic |
| Author |
Message |
Jonas Rutinert

|
Posted: 06.11.2007 17:57 Post subject: |
|
|
African time folkens. La oss si at en fest begynner 21.00. De "fleste" afrikanerne vil da komme rundt 21:45 - 22:15.  _________________ - Jeg humrer litt når de synger at «gullet ska' hem». Det gullet føler seg vel rimelig husløst når det kommer dit etter å ha hatt fast tilhold i Trondheim omtrent siden 1988. |
|
| Back to top |
|
 |
Kleven Proff

|
Posted: 06.11.2007 18:00 Post subject: |
|
|
Manus: Det er ingen umulighet, men siden PIN-kode har null vitenskapelig dekning for uttalelsen sin må vi ta det for det det er; uvitenhet. Populært kalt i denne sammenheng; rasisme.
Det er vel heller ikke umulig at en neger fra gata i afrika jobber dobbelt så hardt for pengene enn en alkissønn fra trøndelag? Å blande rase inn i slike problemstillinger er gjennomgående idiotisk. _________________ NOTE: All the comments mentioned above are just my opinion and should not be taken too seriously |
|
| Back to top |
|
 |
Manus Veteran
|
Posted: 06.11.2007 18:04 Post subject: |
|
|
Hahaha, den humra jeg over!
Vel, er nok personen Konan som sluntrer unna og ikke den afrikanske rase. |
|
| Back to top |
|
 |
Kleven Proff

|
Posted: 06.11.2007 18:04 Post subject: |
|
|
Nettop. _________________ NOTE: All the comments mentioned above are just my opinion and should not be taken too seriously |
|
| Back to top |
|
 |
Recon Veteran

Joined: 20 Jun 2004 Posts: 4899 Location: alltid to skritt foran
|
Posted: 06.11.2007 18:18 Post subject: |
|
|
Hadde jeg vært hvit sørafrikaner hadde jeg stemplet deg som rasist tvert, Kleven. Komme her og påstå at bare fordi man er afrikaner er man neger.
Makan! _________________ 275) {this.width=275}" style="cursor: hand" onclick="javascript:window.open('http://img159.imageshack.us/img159/6171/trefingrexi3ry0.jpg')" title="http://img159.imageshack.us/img159/6171/trefingrexi3ry0.jpg" border="0"/>
Profesjonell revolusjonær |
|
| Back to top |
|
 |
attach Forumsjef
|
Posted: 06.11.2007 18:22 Post subject: |
|
|
Hvit sørfjording går for det samme.
Tror forresten det går an å skille mellom rasisme og fordommer her. _________________ - Jeg var i Molde ett år, og var så uheldig - eller heldig - at vi rykket ned, flirer Strand. |
|
| Back to top |
|
 |
HeiaVincent Veteran

|
Posted: 06.11.2007 18:22 Post subject: |
|
|
Det er snakk om ca. 6 millioner hvite i Afrika. De var sikkert med i regnestykket da han skrev at det var typisk at det måtte være en afrikaner. _________________ 4-4-3 |
|
| Back to top |
|
 |
Kleven Proff

|
Posted: 06.11.2007 18:29 Post subject: |
|
|
| Recon wrote: | Hadde jeg vært hvit sørafrikaner hadde jeg stemplet deg som rasist tvert, Kleven. Komme her og påstå at bare fordi man er afrikaner er man neger.
Makan! |
Men hvite afrikanere er jo imperialistiske opportunister, så de er vel absolutt ikke kjent for dårlig motivasjon og arbeidsmoral
Serious note: Jeg forholdt meg til generaliseringer da det var det PIN-kode kom med. _________________ NOTE: All the comments mentioned above are just my opinion and should not be taken too seriously |
|
| Back to top |
|
 |
PIN-kode Junior

|
Posted: 06.11.2007 20:38 Post subject: |
|
|
| Kleven wrote: | | PIN-kode wrote: | | Konan er en slik spiller som bidrar til useriøsitet i spillergruppa. Sorry altså, men er det ikke ganske typisk at det er akkuratt en afrikaner som oppfører seg slik? |
Dette er ren hverdagsrasisme og det får deg til å se ut som en tosk. Du sier at det er typisk afrikanere, alt annet er løgn, og jeg ler av holdningene dine og synes synd på deg som må slite med uvitenheten din. Den første setningen din nekter jeg å tro du er kvalifisert til å kommentere.
(Og ja, jeg tok oppfordringen til recon men jeg står for innlegget uansett)
edit:leif |
JEG HAR IKKE SAGT AT DET ER TYPISK AFRIKANERE! Jeg sa at det var typisk at hvis det først skjedde noe slikt, så ville det gjelde en afrikaner. Det er en forskjell! At dere velger å ta det ut av sammenheng er ikke særlig realt gjort. |
|
| Back to top |
|
 |
Kjello Veteran
|
Posted: 07.11.2007 04:20 Post subject: |
|
|
| Det blir som å si "Ikke alle muslimer er terrorister, men alle terrorister er muslimer". Og det er per definisjon rasisme either you like it or not! |
|
| Back to top |
|
 |
tr0ndern Veteran

Joined: 16 Feb 2006 Posts: 2267 Location: Hjemme på hybelen
|
Posted: 07.11.2007 08:27 Post subject: |
|
|
Kan dere fortsette på MSN, please? _________________ -Pappa, kan man få barn av analsex?
-Selvfølgelig! Hvordan tror du ellers Molde-supportere blir til? |
|
| Back to top |
|
 |
|