| View previous topic :: View next topic |
| Author |
Message |
Guffen Senior

|
Posted: 30.10.2007 09:14 Post subject: |
|
|
| Nero wrote: | Uansett hva dere synes om Koppinen, så viser denne saken hvor uprofesjonell RBK er i forhandlingen om kontrakter. Jeg gremmes over nivået klubben viser i personellbehandlingen. Og med den mangelen vi har på forsvarsspillere - burde vi ikke gjort det vi kunne for å beholde karen i stallen?
Syns klubben viser oppløsningstendenser. De evner ikke å hente nye gode spillere, og de som er der fra før rømmer, eller er på god vei mot pensjonsalderen...  |
Det er hakk i plata di, Nero. Skjønner at du har lite til overs for ledelsen i RBK, men det blir for dumt å bruke den vinkelen på alt som skjer i klubben. Gjør oss en tjeneste og vurder setningen din "og de som er der fra før rømmer, eller er på god vei mot pensjonsalderen..." opp mot følgende realitet: Ciljan, Tettey, Hirschfeld, Sapara, Kone, Traore, Konan, Nordvik, Iversen, Valø, Aas + et av landets aller beste juniorlag. Du snakker skit, rett og slett.
Vi skal TVERTIMOT være sjeleglad for at vi i tilfellet med Koppinen har en klubbledelse som IKKE lar seg utpresse av middelmådige og lett erstattelige spillere. Huk dæ heim tell hælvetes gokklandet og sug sild, Kuka! _________________ Revansjen starter nå |
|
| Back to top |
|
 |
stolavs Junior
|
Posted: 30.10.2007 09:25 Post subject: |
|
|
| Jeg mener de må skrive langtidskontrakter med våre unge spillere...Ciljan,tettey og resten...Raul skrev 10 års kontrakt med Real...gjør det samme med våre gode unge gutter...Og la de spille...håper nordviken spiller på søndag istedet for dorsin... |
|
| Back to top |
|
 |
Zorac Veteran

|
Posted: 30.10.2007 09:29 Post subject: |
|
|
Enig med Guffen og Co. her. Fryktelig mye som ikke er rosenrødt i RBK om dagen, men akkurat denne saken synes jeg Rosenborg har løst som de skal. De har gitt et lønnstilbud som spilleren ikke synes er godt nok. I utgangspunktet fair fra begge sider.
Miika har fått flere tilbud, og etter det jeg skjønner fikk et nytt tilbud så seint som etter Chelsea-kampen. Da blir det for dum å skrike over at RBK ikke vil forhandle. Mitt tips er at Koppinen har spekulert i, og forsøkt å "utnytte", at vi allerede har et tynt forsvar, for å få mest ut av det selv økonomisk. Heldivis beit ikke RBK på, og Koppinen viser sitt sanne ansikt.
I denne situasjonen er det RBK som framstår som professionelle og seriøse, mens Koppinen framstår som en forbanna drittunge som ikke fikk like fin sykkel som nabogutten. _________________ Sport, the babyish enthusiasms and rages which it excites, whole nations disturbed by disputes between boys. We are children. |
|
| Back to top |
|
 |
fubar Rutinert
|
Posted: 30.10.2007 09:50 Post subject: |
|
|
Uten noen som helst sammenligning forøvrig så blir jo problemstillingen den samme som i forbindelse med kidnapping/bombetrusler etc vs. løsepenger/krav om å sette fri fanger osv.
Dersom man går med på kravet så løser kanskje den enkelte situasjon seg, men man oppfordrer samtidig alle andre gærninger til å "kjøra på".
Av og til må man sette ned foten og si at det lønner seg ikke å holde på sånn - det nytter ikke.
RBK har jo i stor grad også kjørt samme prinsipp når det gjelder prisnivået på norske spillere de siste årene. _________________ ----------------------------------------------
"I would rather have a 'bottle-in-front-of-me' than a 'frontal lobotomy'..." -Tom Waits |
|
| Back to top |
|
 |
2mas Sjef

|
Posted: 30.10.2007 10:41 Post subject: |
|
|
En tyrkisk klubb og to tyske har vært aktuelle. Den ene i 1. Bundesliga.
- Hadde jeg bare skulle tenkt på pengene, så hadde jeg ikke kommet til Tromsø. Men det var aldri sånn at det var veldig aktuelt å takke ja til disse klubbene. Jeg hadde ikke den rette følelsen. Tilbudet fra Tromsø var bra, det. Så når vi først bestemte oss, gikk det veldig greit å få på plass de siste detaljene, forteller Miika Koppinen.
Les mer: Takket nei til Tyrkia og Tyskland |
|
| Back to top |
|
 |
Nero Proff
|
Posted: 30.10.2007 11:22 Post subject: |
|
|
| Guffen wrote: | | Det er hakk i plata di, Nero. Skjønner at du har lite til overs for ledelsen i RBK, men det blir for dumt å bruke den vinkelen på alt som skjer i klubben. Gjør oss en tjeneste og vurder setningen din "og de som er der fra før rømmer, eller er på god vei mot pensjonsalderen..." opp mot følgende realitet: Ciljan, Tettey, Hirschfeld, Sapara, Kone, Traore, Konan, Nordvik, Iversen, Valø, Aas + et av landets aller beste juniorlag. Du snakker skit, rett og slett. |
Mulig jeg har hakk i plata, men jeg er skuffet og sur på RBK-ledelsen for tida, noe jeg synes de har fortjent. Vanligvis gir jeg dem "benefit of the doubt", men nå er jeg "fed up", for å bruke noen gode norske uttrykk.
Det er også mulig at når det gjelder Koppinen at klubben har gjort rett, og spilleren fortjener det han får.
Men jeg synes poenget mitt gjelder. RBK har vært uprofesjonelle. Vi fremstår ikke som en klubb det er attraktiv å komme til/være i, og da har vi et problem. Vi kan da ikke bli blant Europas 30. beste klubber med de spillerne du nevner pluss noen juniorer, herregud...  |
|
| Back to top |
|
 |
robbie Proff
|
Posted: 30.10.2007 11:24 Post subject: |
|
|
akkurat det der tror ikke jeg noen ting på!!! _________________ æ syns atomkrig e førr jævlig (men at høsten kainn vær fin) |
|
| Back to top |
|
 |
Dags Veteran
|
Posted: 03.11.2007 21:09 Post subject: |
|
|
Flere som har sett samme kampen som oss.
| Quote: | | Tromsø-klare Miika Koppinen vil gjerne spille europacup neste år og benyttet en mislykket Aarøy-heading til å sende Tromsø et skritt nærmere europa. |
_________________ Mot dumhet kjemper selv gudene forgjeves. |
|
| Back to top |
|
 |
joko- Veteran

|
Posted: 03.11.2007 21:13 Post subject: |
|
|
Når jeg har tid, så skal jeg lage en Youtube sekvens med Koppinen sine tvilsome innvolveringer. Jeg synes nesten den siste corner saken var den mest opplaget, hva faen tenkte han på der? _________________ Rosenborg Youtube gruppe:
http://www.youtube.com/gr.../Rosenborg
Last edited by joko- on 03.11.2007 21:16; edited 1 time in total |
|
| Back to top |
|
 |
Katalysator Rutinert

|
Posted: 03.11.2007 21:14 Post subject: |
|
|
| Kan du lage en overfallsvideo med Sapara i samme slengen? |
|
| Back to top |
|
 |
2mas Sjef

|
Posted: 03.11.2007 22:29 Post subject: |
|
|
| TV2 Sport hadde jo en slik underveis, så det er bare å klippe den ut fra opptaket. |
|
| Back to top |
|
 |
Ballahl Rutinert
|
Posted: 04.11.2007 00:02 Post subject: |
|
|
| Mannen er faktisk mer udugelig enn jeg hadde trodd! |
|
| Back to top |
|
 |
2mas Sjef

|
Posted: 05.11.2007 19:33 Post subject: |
|
|
Det er mulig å gi Koppinen en avskjedspresang: Årets sjølmål
(Det skal sies at Ross-målet egentlig var flottest.) |
|
| Back to top |
|
 |
micke Junior
|
Posted: 05.11.2007 20:22 Post subject: |
|
|
Neste sesong blir vel flott:) En sikker seier hver gang vi reiser opp til Tromsø og Tromsø entrer lerkendal. Kuka står ennten å glor eller sender ballen i eget nett og sikkrer 3 poeng til RBK:D _________________ There's hope in hanging snore! |
|
| Back to top |
|
 |
Ballahl Rutinert
|
Posted: 05.11.2007 23:51 Post subject: |
|
|
| 2mas wrote: | | (Det skal sies at Ross-målet egentlig var flottest.) |
Jeg synes Jo Tessems selvmål (det siste målet i filmen) var vakrest. |
|
| Back to top |
|
 |
Troilonge Rutinert
|
Posted: 05.11.2007 23:54 Post subject: |
|
|
En stor prestasjon av Soma som stusser ballen veldig timet og elegant i mål. Ellers var Ørn Sigurdsson sitt fint. Kjempepasning av en klønete Sandefjord-spiller. _________________ "Det går mot en målløs pause. " VG LIVE.
(Coventry-West Ham. De har faktisk enda ikke rettet på det ) |
|
| Back to top |
|
 |
attach Forumsjef
|
Posted: 08.11.2007 17:57 Post subject: |
|
|
Jeg kjører på med kåringer. Synes de er litt artige.
Rundens lag hos Sky Sports etter Chelsea-kampen:
1) Van der Sar (Manchester United)
2) Hutton (Rangers)
3) Roberto Carlos (Fenerbahce)
4) Marchena (Valencia)
5) Koppinen (Rosenborg)
6) Fabregas (Arsenal)
7) Messi (Barcelona)
8 ) Pirlo (Milan)
9) Van Nistelrooy (Real Madrid)
10) Darcheville (Rangers)
11) Malouda (Chelsea) _________________ - Jeg var i Molde ett år, og var så uheldig - eller heldig - at vi rykket ned, flirer Strand. |
|
| Back to top |
|
 |
Ballahl Rutinert
|
Posted: 09.11.2007 00:02 Post subject: |
|
|
Noe av det mest utroligste jeg har lest fra seriøse Sky News/Sport.
Lattis, og nå skal ha spille for TIL! |
|
| Back to top |
|
 |
Stubbelur Junior
Joined: 16 Apr 2007 Posts: 71 Location: Rosenborg, Trondheim
|
Posted: 09.11.2007 00:25 Post subject: |
|
|
| Katalysator wrote: | | Kan du lage en overfallsvideo med Sapara i samme slengen? |
Fant denne på YT.
http://www.youtube.com/wa...X6jHSZLUb4 _________________ 275) {this.width=275}" style="cursor: hand" onclick="javascript:window.open('http://bildr.no/image/62937.jpeg')" title="http://bildr.no/image/62937.jpeg" border="0"/> |
|
| Back to top |
|
 |
|