| View previous topic :: View next topic |
| Author |
Message |
RBKfan100% Senior

Joined: 02 May 2006 Posts: 126 Location: Et utspark unna lerkendal
|
Posted: 08.11.2007 23:46 Post subject: |
|
|
Altaposten spekulere i rundt 15 mill.
Er dette noe som er aktuelt å betale?
Er han så god og stabil? |
|
| Back to top |
|
 |
quarterback Junior
|
Posted: 08.11.2007 23:48 Post subject: |
|
|
latterlig sum for en spiller som ikke er i nærheten av å komme på a-landslaget.
Hva tror Tromsø de egentlig er?
Jævla overprisede samer |
|
| Back to top |
|
 |
RBKfan100% Senior

|
Posted: 08.11.2007 23:51 Post subject: |
|
|
syns også det virket litt i overkant mye, men mulig altaværingene som sikler om litt vel mye pga prosentavtalen de har.. mellom 10 og 20 %.
"..Når vi ser hvor mye Rosenborg er villige til å betale for andre spillere vil nok Tore være verdt rundt 15..."
Håper vi slipper med 8-10 |
|
| Back to top |
|
 |
RBKfan100% Senior

|
Posted: 08.11.2007 23:57 Post subject: |
|
|
Hva med lillebror mads da folkens??  |
|
| Back to top |
|
 |
Johnny W Veteran
|
Posted: 08.11.2007 23:58 Post subject: |
|
|
| RBKfan100% wrote: | | "..Når vi ser hvor mye Rosenborg er villige til å betale for andre spillere vil nok Tore være verdt rundt 15..." |
Sapara kostet 10. Da er Tore verdt 3. For en gjeng. 10 mill for Reginiussen er overpriset så det holder, 15 er bare teit. _________________ "If it's true, it's craparoo" |
|
| Back to top |
|
 |
HeiaVincent Veteran

|
Posted: 09.11.2007 00:07 Post subject: |
|
|
Tore Reginiussen er omtrent like god som det Brenne var da han gikk til LSK. Altså rundt 8 millioner. Og om han går til RBK, eller en "større" klubb enn det TIL er nå så kommer han inn på landslaget kjapt som fy. Personlig har jeg vanskeligheter med å helt skjønne meg på noen av valgene Hareide har gjort på midtstopperplass. R. Johnsen og Frode Kippe foran Soma? _________________ 4-4-3 |
|
| Back to top |
|
 |
Maradona Veteran
|
Posted: 09.11.2007 00:10 Post subject: |
|
|
Soma er for treig... Synes Ronny Johnsen er god, når han er skadefri.. _________________ "Diego Armando Maradona må være tidens beste fotballspiller", utbrøt Arne Scheie, etter at Maradona hadde driblet i hele '86 VM i Mexico. |
|
| Back to top |
|
 |
Zorac Veteran

|
Posted: 09.11.2007 00:16 Post subject: |
|
|
Brenne har jo osgå vært bankers på landslaget siden han kom til LSK. Han hadde bare spilt en treningskamp eller to i gult og svart før han ble tatt ut. Han har hatt noen brukbare kamper på slutten, men har stort sett hele sesongen vært så dårlig at til og med Kanari-fans jeg har snakket med er irriterte over å ha ham på banen. Han var vesentlig bedre før han slutta i FFK enn det han var da han begynte i LSK.
Hareide har en tendens til å bruke sine favoritter, og de som blir hypa opp. Solli har stort sett vært fast i troppen, selv om han som regel spilte dårlig i Rosenborg. Grindheim har vært fast i troppen etter VIF-gullet, selv om i mine øyne Tettey (ag helt sikkert mange andre) har hatt en bedre sesong alt i alt.
Jeg synes også Jone Samuelsen har hatt en del knallgode kamper i år, uten at han har fått plass i troppen av den grunn.
Men, vi drar ikke den videre i denne tråden!  _________________ Sport, the babyish enthusiasms and rages which it excites, whole nations disturbed by disputes between boys. We are children. |
|
| Back to top |
|
 |
Ballahl Rutinert
|
Posted: 09.11.2007 00:41 Post subject: |
|
|
10 millioner bør være maks i en totaltpakke.
Jeg tror vi kan friste TIL en god del med en høy
prosent for videresalg.
Edit: Dette ble merkelig formulert!  |
|
| Back to top |
|
 |
|