| View previous topic :: View next topic |
| Author |
Message |
2mas Sjef

|
Posted: 08.11.2007 09:16 Post subject: |
|
|
Foran bortekampen mot Chelsea, ga Riseth uttrykk for at gjerne ville avslutte karrieren i Rosenborg. Men ikke for enhver pris.
– Det er riktig at vi skal ha en prat om min situasjon foran bortekampen mot Schalke (11. desember). Det er viktig for meg å få klarlagt hva klubben tenker om meg. I fotball nytter det ikke å kreve å bli satset på eller få garantier om spilletid, men i en alder av 35 år er det ikke interessant å sitte på benken og heve lønn. Rosenborg har jo varslet at det skal kjøpes inn flere midtstoppere, og jeg kan ikke risikere å bli et fjerdevalg, sier Riseth.
Les mer: Vil gi superduoen nye kontrakter |
|
| Back to top |
|
 |
Johnny W Veteran
|
Posted: 08.11.2007 10:54 Post subject: |
|
|
Forlenge med Riseth, ja. Jaja. Hvis han spiller som mot Valencia i hver kamp er det jo greit, men det er vel heller tvilsomt. Gi seg på topp? Noen som har hørt om det? Er ikke akkurat bankers at Riseth vil ha en fantastisk sesong neste år, så hvorfor ikke ta det til neste høst.
Kjære RBK:
Unge, talentfulle spillere - forleng kontraktene i god tid.
Gamle travere - se det an. _________________ "If it's true, it's craparoo" |
|
| Back to top |
|
 |
attach Forumsjef
|
Posted: 08.11.2007 11:00 Post subject: |
|
|
– For Vidar sin del er ytterligere forlengelse en av tingene vi vil diskutere når vi setter oss ned sammen med ham, sier Eggen.
Herre min hatt, skal vi allerede nå forlenge med Riseth utover 2008-sesongen? Han har jo allerede kontrakt ut 2008 så lenge han ikke bryter den selv. _________________ - Jeg var i Molde ett år, og var så uheldig - eller heldig - at vi rykket ned, flirer Strand. |
|
| Back to top |
|
 |
1917 Veteran
|
Posted: 08.11.2007 11:07 Post subject: |
|
|
Faen. Gamlekara har da vist at de bare gidder i CL?
Det blir nye femteplasser på oss nå. _________________ "Nordens, nei Nord-Europas beste lag" - Dorsin.
"Undrar om Valencia kommer över mittlinjen. De får slå en långboll i så fall. Vi vinner med 4-0." - Iversen |
|
| Back to top |
|
 |
josinho Rutinert
|
Posted: 08.11.2007 11:25 Post subject: |
|
|
Er det mange av dere på forumet som skal på tomte/hyttevisning på Frosta sammen med Riseth?  |
|
| Back to top |
|
 |
Haugen Veteran

|
Posted: 08.11.2007 12:15 Post subject: |
|
|
Har ikke funnet fergetabellen enda.. _________________ The man with the cure |
|
| Back to top |
|
 |
tr0ndern Veteran

Joined: 16 Feb 2006 Posts: 2267 Location: Hjemme på hybelen
|
Posted: 08.11.2007 12:30 Post subject: |
|
|
www.fosen-trafikklag.no :p _________________ -Pappa, kan man få barn av analsex?
-Selvfølgelig! Hvordan tror du ellers Molde-supportere blir til? |
|
| Back to top |
|
 |
attach Forumsjef
|
Posted: 08.11.2007 12:34 Post subject: |
|
|
Å dra over og hele veien rundt fjorden for å komme til Frosta, er vel litt tungvint. _________________ - Jeg var i Molde ett år, og var så uheldig - eller heldig - at vi rykket ned, flirer Strand. |
|
| Back to top |
|
 |
Haugen Veteran

|
Posted: 08.11.2007 12:46 Post subject: |
|
|
Ah, du fikk tydeligvis ikke med deg Høgmos uttalelse etter Valencia-RBK.. _________________ The man with the cure |
|
| Back to top |
|
 |
attach Forumsjef
|
Posted: 08.11.2007 12:52 Post subject: |
|
|
Åh, hehe, nei, gjorde ikke det. Var på vei til byen for å feire. Får nok sett det på opptaket til Kjello snart. _________________ - Jeg var i Molde ett år, og var så uheldig - eller heldig - at vi rykket ned, flirer Strand. |
|
| Back to top |
|
 |
Ballahl Rutinert
|
Posted: 08.11.2007 23:14 Post subject: |
|
|
| attach wrote: | – For Vidar sin del er ytterligere forlengelse en av tingene vi vil diskutere når vi setter oss ned sammen med ham, sier Eggen.
Herre min hatt, skal vi allerede nå forlenge med Riseth utover 2008-sesongen? Han har jo allerede kontrakt ut 2008 så lenge han ikke bryter den selv. |
Skandale, 2008 er mer enn nok for Riseth!
Itillegg vil han spille fast, har han blitt gærn eller?
Er 35/36 år og forlanger å bli satsa på, vil ikke varme benken, dette henger jo ikke på greip!
Hva med å gi noe tilbake til klubben i ditt hjerte?! |
|
| Back to top |
|
 |
bluenova Senior
|
Posted: 08.11.2007 23:27 Post subject: |
|
|
| Ballahl wrote: | | Hva med å gi noe tilbake til klubben i ditt hjerte?! |
Sterke påstander: Jeg har alltid oppfattet Riseth som en som blør for drakta, og hater å tape.
Slik situasjonen er nå, har han sterke kort på hånda. Han er en av få forsvarere igjen bak der, og beviser at han kan spille meget bra. For ikke å bytte ut det meste baki der, må RBK nesten ha ham med videre.
Det er ikke en ønskesituasjon, men bare slik det er... |
|
| Back to top |
|
 |
attach Forumsjef
|
Posted: 08.11.2007 23:40 Post subject: |
|
|
Synes du går for langt der, Ballahl. Riseth har ei stor klubbfølelse.
– Det er viktig for meg å få klarlagt hva klubben tenker om meg. I fotball nytter det ikke å kreve å bli satset på eller få garantier om spilletid, men i en alder av 35 år er det ikke interessant å sitte på benken og heve lønn. _________________ - Jeg var i Molde ett år, og var så uheldig - eller heldig - at vi rykket ned, flirer Strand. |
|
| Back to top |
|
 |
Totto_Dahlum Proff
|
Posted: 09.11.2007 00:49 Post subject: |
|
|
Stusset litt over et avsnitt i Morten Pedersens artikkel om storsatsinga til Vålrenga i onsdagens utgave av Dagbladet:
| Quote: | | Det betyr at overgangsklare spillere som Doffen Hæstad og Fredrik Strømstad i Start, Lars Iver Strand i Tromsø, Erik Huseklepp i Brann, Rune Jarstein i Odd, Vidar Riseth i RBK og Erik Hagen i St. Petersburg, for å nevne noen, alle vil bli linket til VIF i løpet av de neste ukene. |
|
|
| Back to top |
|
 |
bolgebah Proff
|
Posted: 09.11.2007 00:53 Post subject: |
|
|
Tror ikke det der er annet enn spekulasjoner fra Morten P.
Det jeg på min side stusset over, var at Dagbladet valgte å bruke kommentatorplassen til å kommentere Andresens inntreden som spillende trener i noksagtklubben Vålerenga - dagen etter at Rosenborg hadde slått Valencia 2-0 på bortebane. Det kan bety én av to ting, eller begge deler:
1) Dagbladet er en Vålerenga-avis som bare pliktskyldigst skriver om andre lag for å kunne selge aviser andre steder enn på Toten og i Agder,
2) At Rosenborg slår et av verdens beste hjemmelag er ren og skjær rutine, og knapt nok verdt noen videre kommentar.
Jadda, jeg gjør meg dummere enn jeg er her, men det er fristende å trekke flatterende konklusjoner for vår del  _________________ ----------------------------
Life is short. So are you. |
|
| Back to top |
|
 |
Totto_Dahlum Proff
|
Posted: 09.11.2007 01:01 Post subject: |
|
|
| Tror både Dagbladet og VG ble tatt på senga, de hadde allerede kommentarer om Martin Andresen og Vålrengasatsinga klare. I VG på onsdag hadde Truls Dæhli to kommentarartikkel, en tynn sak om Rosenborg på forsida, og to sider om Vålrenga lengre inn i sportsbilaget. Dagbladet la ut en kommentar om Valencia-kampen av Esten O. Sæther på nett, men av en eller annen grunn valgte de å ikke trykke den i papiravisa. |
|
| Back to top |
|
 |
|