| View previous topic :: View next topic |
| Author |
Message |
RBKw Rutinert
|
Posted: 05.11.2007 16:08 Post subject: |
|
|
| Ja, men tenker på bylag. To forskjellige ting, broren min spiller til eksempel på både krets- og bylag. Derfor jeg var interessert i hvordan dette fungerer her oppe, om det er krets- og bylag i tillegg til Rosenborgs guttelag. |
|
| Back to top |
|
 |
2mas Sjef

|
Posted: 05.11.2007 16:48 Post subject: |
|
|
Har aldri hørt noe om noe bylag her i byen, nei.
Men ettersom RBK vil prøve å hente alle de beste guttespillerne i byen, blir det jo "bylaget".  |
|
| Back to top |
|
 |
2mas Sjef

|
Posted: 10.11.2007 13:05 Post subject: |
|
|
Under ei sonesamling i høst ble Vahid Rezae plukket ut til å være med å trene med guttelaget til selveste Rosenborg.
Vahid har foreløpig ikke vært med på noen treninger sammen med guttelaget til RBK, men 26. november braker det løs.
- I forbindelse med Malvik-cup skal jeg treffe dem, og etter cupen skal jeg til Trondheim for å trene sammen med dem.
Til daglig spiller Vahid Rezae for G16-laget til Namsos, selv om han selv bare er 14.
- Det er ikke snakk om noen overgang, og jeg skal fortsette å spille for Namsos, lover han.
Les mer: Skal trene med Rosenborg |
|
| Back to top |
|
 |
1r9b1k7 Senior

|
Posted: 11.11.2007 00:25 Post subject: |
|
|
Artig med folk fra Namsos med på guttelaget ja
Spørsmålet er jo om han (eller forsåvidt alle som er talenter) vil utvikle seg videre. Jeg håper at det å få trene sammen med RBK vil gi han enda mer glød og iver etter å bli bedre. Han spilte selvfølgelig på guttelaget til Namsos i år (1.div), men jeg er usikker på om han vil gjøre det til neste år. Men er nok mest sansynelig at han vil fortsette der enda et år og ikke spille på junior laget (snakker om Namsos nå, ikke RBK).
Er det flere "utenbys" enn han og de fra OIF som skal være med? |
|
| Back to top |
|
 |
|