|
|
 |
|
Debattforum
Alle kan lese innleggene, men man må registrere seg for å delta aktivt i diskusjonene.
Everyone can read the posts, but you have to register before writing your own posts.
| View previous topic :: View next topic |
| Author |
Message |
henning Veteran

|
Posted: 10.11.2007 17:41 Post subject: |
|
|
| Hva med Nordkapp eller Geiranger? |
|
| Back to top |
|
 |
Katalysator Rutinert

|
Posted: 10.11.2007 17:44 Post subject: |
|
|
| Eller Karl Johan? Når det gjelder slike attraksjoner er det svært vanskelig måle akkurat hvor mange som besøker dem i løpet av et år. |
|
| Back to top |
|
 |
Katalysator Rutinert

|
Posted: 10.11.2007 17:45 Post subject: |
|
|
| VerneTroyer wrote: | | Jepp, og bare det å ta igjen den kan bli vanskelig nok... |
Siktet til denne setningen:
| VerneTroyer wrote: | | Innenfor iddrettsfeltet kan de kanskje klare, selv om de også er tvilsomt... |
Når Holmenkollen er Norgest mest besøkte attraksjon, blir det kanskje vanskelig å bli størst på idrettsfeltet? Kanskje du mente noe annet? |
|
| Back to top |
|
 |
henning Veteran

|
Posted: 10.11.2007 17:45 Post subject: |
|
|
| Det er ingen som drar til Norge for å se Karl Johan. Med jævli god grunn. |
|
| Back to top |
|
 |
Katalysator Rutinert

|
Posted: 10.11.2007 17:49 Post subject: |
|
|
| Nå måles ikke turistattraksjoners popularitet etter hvor mange som drar til Norge for å besøke den attraksjonen, men hvor mange turister som faktisk besøker attraksjonen. Uansett, dette blir jo litt OT. Vi kan kose oss videre i Garderoben med denne diskusjonen hvis det er ønskelig. |
|
| Back to top |
|
 |
VerneTroyer Veteran

|
Posted: 10.11.2007 18:01 Post subject: |
|
|
| Katalysator wrote: | | VerneTroyer wrote: | | Jepp, og bare det å ta igjen den kan bli vanskelig nok... |
Siktet til denne setningen:
| VerneTroyer wrote: | | Innenfor iddrettsfeltet kan de kanskje klare, selv om de også er tvilsomt... |
Når Holmenkollen er Norgest mest besøkte attraksjon, blir det kanskje vanskelig å bli størst på idrettsfeltet? Kanskje du mente noe annet? |
Nei, men jeg trodde rett og slett ikke at Holmenkollen var størst genrellt sett, og leste posten din litt for kjapt før jeg svarte. Da blir det sånn.. _________________ "Itj roit dåkk så langt ut på jorde at dåkk itj sjer traktor'n eingang!"
N.A. Eggen |
|
| Back to top |
|
 |
attach Forumsjef
|
Posted: 11.11.2007 05:45 Post subject: |
|
|
| Brady wrote: | | Mange mål, men jeg savner en strategi om hvordan dette skal gjennomføres. |
For det første, er det ikke sikkert Adressa har tatt med alt i sin artikkel. For det andre, tviler jeg på at de vil eller ser anledning til å gå ut med hvordan målene skal nås. Dermed synes jeg det blir enkelt å kritisere dem for å ikke ha en strategi. _________________ - Jeg var i Molde ett år, og var så uheldig - eller heldig - at vi rykket ned, flirer Strand. |
|
| Back to top |
|
 |
Brady Veteran
|
Posted: 11.11.2007 13:18 Post subject: |
|
|
| I see your point, Attach. |
|
| Back to top |