| View previous topic :: View next topic |
| Author |
Message |
Maradona Veteran
|
Posted: 30.08.2007 00:03 Post subject: |
|
|
Håper Tørum gir Tettey full tillit i den sentrale rollen, med en gang Champions Leauge er ferdig, sleng på han kapteinsbåndet også, så han får selvtillit som en sjef... _________________ "Diego Armando Maradona må være tidens beste fotballspiller", utbrøt Arne Scheie, etter at Maradona hadde driblet i hele '86 VM i Mexico. |
|
| Back to top |
|
 |
attach Forumsjef
|
Posted: 30.08.2007 00:04 Post subject: |
|
|
Dagens kamp var Tetteys klart dårligste hittil i år, men sånt skjer jo en gang i blant for alle spillere. Det gode helhetsinntrykket fra sesongen, står fortsatt ved lag. Kjør på, gutt! _________________ - Jeg var i Molde ett år, og var så uheldig - eller heldig - at vi rykket ned, flirer Strand. |
|
| Back to top |
|
 |
Tommærn Senior
|
Posted: 30.08.2007 00:14 Post subject: |
|
|
| Flott å se at han endelig har den roen som trengs i skuddøyeblikk! Tydlig at han har trent på det i det siste. Med den tunge slegga hans kan det fort bli flere mål en de vi har sett i det siste! |
|
| Back to top |
|
 |
Jonas Rutinert

|
Posted: 30.08.2007 00:43 Post subject: |
|
|
| Nja, synes fortsatt at skuddene hans holder lav kvalitet. Er det bare meg eller skrur de alltid vekk fra mål? |
|
| Back to top |
|
 |
Maradona Veteran
|
Posted: 30.08.2007 01:01 Post subject: |
|
|
Synes Tettey er "litt kjap" når han skyter, det blir litt bom på foten, men når du ser Sapara skyter, så er det nesten så han "venter" til ballen treffer foten.. _________________ "Diego Armando Maradona må være tidens beste fotballspiller", utbrøt Arne Scheie, etter at Maradona hadde driblet i hele '86 VM i Mexico. |
|
| Back to top |
|
 |
Torbjørn Veteran
|
Posted: 30.08.2007 09:40 Post subject: |
|
|
Synes skuddene hans i går var helt ok med tanke på at alle kom fra venstrefoten. Ellers er jeg enig med attach, Tettey var helt klart ikke en av de som dro nivået opp i går. _________________
| gm wrote: | | Torbjørn har rett. |
|
|
| Back to top |
|
 |
henning Veteran

|
Posted: 30.08.2007 11:14 Post subject: |
|
|
| Hav var ok som indreløper, men hadde et par stygge feilpasninger (ukonsentrert?) når han spilte sentralt. |
|
| Back to top |
|
 |
Brady Veteran
|
Posted: 30.08.2007 11:28 Post subject: |
|
|
Tettey har vært stabilt god i mange kamper på rad nå, så tror nok kanskje at han har fått en liten utladning etter en begivenhetsrik uke med landslagsdebut og drømmescoring. I tillegg ble kampen etter hvert som en transportetappe å regne, og da kan det nok være at konsentrasjonen sviktet litt.
Håper og tror at Tettey vil være tilbake på et høyere nivå i neste kamp. |
|
| Back to top |
|
 |
joakleis Veteran
|
Posted: 30.08.2007 14:36 Post subject: |
|
|
Jeg la merke til at heller ikke Kone var helt på topp, så jeg tror det har mye med anledningen å gjøre. Kampen var bare en transportetappe, og ikke stort mer. Synes ikke Tettey var så dårlig. Hadde noen feilpasninger og litt "slapp", men samtidig hadde han et par småfarlige skuddforsøk og var ikke ueffen offensivt.
Jeg er helt sikker på at Tettey er tilbake der han skal være mot Godset på lørdag. _________________ Rosenborg - Ingen over, ingen ved siden |
|
| Back to top |
|
 |
Harald Forumsjef

|
Posted: 31.08.2007 22:43 Post subject: |
|
|
Hej ballax3
Kan jeg se at du stadig ikke har forstået at grunden til at Tettey blev flyttet ud som indreløber ikke var at han var dårlig, men at laget fungerer bedre som en helhed med Riseth centralt.
Jeg kan også godt se jeg "møtte seg selv i døra" når jeg skrev at Tettey havde en defensiv rolle. For der var jo netop ikke snak om at fokusere på det defensive i starten? Eller vent...
Du har tydeligvis også overset mine kommentarer om hans potentiale fremover på banen og at det nok ville komme med tiden. Men du fokuserer jo bare på det der passer ind i dit program.
Det er jo også morsomt at du tuder over at vi bruker Tørum som bekræftelse på vores påstander. Jeg morede mig meget over dine påståede samtaler med både tippeliga spillere og var det en tidligere U-træner? Om deres kritiske indstilling til Tettey.
I det mindste tør vi at sætte navn på og fremvise kilder.
Kom nu videre, hvor svært kan det være at indrømme at Tettey har været god centralt. Jesus altså. _________________ Per Ardua Ad Astra - TT-tifo |
|
| Back to top |
|
 |
bergert Senior

|
|
| Back to top |
|
 |
2mas Sjef

|
Posted: 10.09.2007 13:15 Post subject: |
|
|
| Inntil videre kan man håpe det ikke er snakk om noe langvarig. |
|
| Back to top |
|
 |
Konesseur Proff
|
|
| Back to top |
|
 |
Zorac Veteran

|
Posted: 10.09.2007 14:02 Post subject: |
|
|
Da ligger det vel an til Skjelbred-Riseth-Sapara mye av høsten dersom ryktene om "ukesvis" er sanne.
Slett ikke bra. Midtbanen er vel det stedet vi i utgangspunktet har minst dekning av kvalitetsspillere (da ikke iregna forsvaret hvor vi knbapt har kvalitetsspillere i det hele tatt.)
Kan kanskje bli aktuellt med Traorè som indreløper, men vi har vel ingen reelle alternativer til Riseth som anker nå. _________________ Sport, the babyish enthusiasms and rages which it excites, whole nations disturbed by disputes between boys. We are children. |
|
| Back to top |
|
 |
Johnny W Veteran
|
Posted: 10.09.2007 14:06 Post subject: |
|
|
Riseth er jo ikke akkurat fremmed for å gå i bakken noen ganger i løpet av en kamp han heller, så vi risikerer vel faktisk å måtte spille CL med Basma som anker. Det hadde vært noe det! *krisemaksimerer* _________________ "If it's true, it's craparoo" |
|
| Back to top |
|
 |
Haugen Veteran

|
Posted: 10.09.2007 17:35 Post subject: |
|
|
Iversen er blitt brukt som anker i løpet av enkelte kamper, tror nok vi vil få se han der dersom Riseth blir skadet. _________________ The man with the cure |
|
| Back to top |
|
 |
Sølve Proff
|
Posted: 10.09.2007 18:29 Post subject: |
|
|
Sapara kan fungera bra sentralt, avhengig av kampbiletet.
Uansett er dette sabla trist viss det er langvarig. Tettey er etter mi meining kanskje vår beste og viktigaste spelar for tida. Eg hadde gleda meg stort til å sjå han mot kanonene i CL. |
|
| Back to top |
|
 |
Haugen Veteran

|
Posted: 10.09.2007 18:35 Post subject: |
|
|
Hvem skal være indreløper dersom Sapara skal ned som anker? Strand er ute, må bli Traore da? _________________ The man with the cure |
|
| Back to top |
|
 |
Kjello Veteran
|
Posted: 10.09.2007 18:38 Post subject: |
|
|
| Både Konan og Traore kan spille indreløper... |
|
| Back to top |
|
 |
Maradona Veteran
|
Posted: 10.09.2007 21:04 Post subject: |
|
|
Alle vet at Riseth blir anker, og Tørum slipper å vrake Basma og Koppinen.. Så da blir det nok Sapara,Riseth og Skjelbred på midtbanen.. _________________ "Diego Armando Maradona må være tidens beste fotballspiller", utbrøt Arne Scheie, etter at Maradona hadde driblet i hele '86 VM i Mexico. |
|
| Back to top |
|
 |
Zorac Veteran

|
Posted: 10.09.2007 21:34 Post subject: |
|
|
Har det kommet flere rapporter angående omfanget av skaden ennå?
Det eneste positive ved denne situasjonen (uten å leke Høgmo) er at Ciljan vil få plenty med spilletid framover, sannsynligvis både i CL og TL.. _________________ Sport, the babyish enthusiasms and rages which it excites, whole nations disturbed by disputes between boys. We are children. |
|
| Back to top |
|
 |
attach Forumsjef
|
Posted: 10.09.2007 23:11 Post subject: |
|
|
Dette er så trist at jeg ikke får satt ord på det. Jeg har nesten gått med en frykt om at dette skulle skje. Nå håper jeg han kommer seg tilbake til de andre CL-kampene, for han vil jeg se måle seg mot de store. _________________ - Jeg var i Molde ett år, og var så uheldig - eller heldig - at vi rykket ned, flirer Strand. |
|
| Back to top |
|
 |
Torbjørn Veteran
|
Posted: 10.09.2007 23:25 Post subject: |
|
|
Dersom dette er en vanlig strekkskade i hamstringsmuskulaturen, må han regne med minst tre uker ute, sannsynligvis fire eller mer. Angående Champions League kan Rosenborg - Schalke 3.10 være et mål, men kommer kanskje for tidlig. Rosenborg - Valencia den 24.10 bør han i hvert fall kunne få med seg, og dermed vil ha kun gå glipp av 2 av 6 kamper. _________________
| gm wrote: | | Torbjørn har rett. |
|
|
| Back to top |
|
 |
Kjello Veteran
|
Posted: 10.09.2007 23:45 Post subject: |
|
|
| Synd for den spilleren som sansynligvis har vært den beste spilleren vår så langt i sesongen... |
|
| Back to top |
|
 |
Jonas Rutinert

|
Posted: 11.09.2007 12:20 Post subject: |
|
|
Godt nytt folkens! Tetteys skade er visst ikke like ille som først antatt.
- Vilhelm Stoltz (fysioterapeut i RBK) har snakket med landslagets medisinske apparat på telefon. De har undersøkt beinet til Tettey, og kunne ikke finne blødninger. Dette betyr at han ikke har fått en strekk, trolig er det snakk om krampetendenser. Det kan være plagsomt nok, men det betyr ikke nødvendigvis seks uker ute slik en strekkskade ville gjort, sier RBKs andre fysioterapeut Sigbjørn Hammer til adressa.no
Les mer: Godt nytt for Tettey |
|
| Back to top |
|
 |
|