| View previous topic :: View next topic |
| Author |
Message |
Geir_Brann Senior
|
Posted: 30.10.2007 16:11 Post subject: Andresen |
|
|
At Martin sa "vi" var fordi han snakker på vegne av klubben i talen..
Husk at Martin er korrekt når han snakker, en meget dannet mann.
For å si det sånn, hvis Martin skulle velge å fortsette i Brann, anser jeg det som svært overraskende...
Er 99,5 % sikker på at han forsvinner.. gidder ikke kommentere akkurat den prosenten noe videre, annet enn at jeg blir svært sjokkert om han blir...
Spørsmålet er hvor han havner, og RBK er nok lite interessant for ham..med mindre de vil ha ham som spillende trener, noe jeg tviler på ledelsen i klubben ønsker.
Han har nådd målet han satte seg i 2004, og kan reise videre som en stolt spiller... han blir historisk i Sportsklubben Brann og Bergen.
Skal noen ha Martin hjelper det ikke vifte med sjekkheftet, de må klare å friste ham med noe spennende..
Mye spekulasjoner, men Brann og Martin skal uansett ha en samtale før det taes en endelig avgjørelse.
http://fotball.bt.no/elit...e93424.ece
Det ville forbause meg veldig om han forlenger, selvfølgelig hadde jeg blitt veldig glad, og det ville gledet mange, men jeg og resten av byen har vært forberedt på dette en stund nå, og vendt oss til det...
Skulle han forlenge, blir det ihvertfall spennende å se hva hans nye roller blir... det må være noe i trener teamet. _________________ Mitt hjerte står i Brann |
|
| Back to top |
|
 |
petko Proff

|
Posted: 04.11.2007 19:31 Post subject: |
|
|
Det er greit at enkelte lag har rike eiere, og mye penger til spillerkjøp, men å by over 10mill kroner for en spiller som har kontrakt i en mnd til skjønner jeg ikke noe av.
Dessuten er det ikke sånn at City kan knytte til seg Huseklepp allerede i desember hvis han kommmer på bosman, mens de må vente til januar hvis de velger å kjøpe han fri fra kontrakten?
Det er greit å sløse med penger, men dette her blir bare for dumt. _________________ Veni, vidi, vici! |
|
| Back to top |
|
 |
Johnny W Veteran
|
Posted: 04.11.2007 20:07 Post subject: |
|
|
Tenkte akkurat det samme. Hva i all verden driver de med? Engelsk mesterskap i å leke butikk. _________________ "If it's true, it's craparoo" |
|
| Back to top |
|
 |
Kleven Proff

|
Posted: 05.11.2007 02:35 Post subject: |
|
|
Er visstnok bare bull. _________________ NOTE: All the comments mentioned above are just my opinion and should not be taken too seriously |
|
| Back to top |
|
 |
2mas Sjef

|
Posted: 05.11.2007 13:08 Post subject: |
|
|
| Andresen ferdig, om noen skulle være i tvil. |
|
| Back to top |
|
 |
d@len Junior

|
Posted: 05.11.2007 13:09 Post subject: |
|
|
Spennende å se hvor han tar turen. Det stod at han ville gi beskjed når tiden var inne...
Synd.. men vi har jo visst det en stund.. |
|
| Back to top |
|
 |
espen Junior
|
Posted: 05.11.2007 13:17 Post subject: |
|
|
| Brann er doomed, rykker ned som i 1964 |
|
| Back to top |
|
 |
tr0ndern Veteran

Joined: 16 Feb 2006 Posts: 2267 Location: Hjemme på hybelen
|
Posted: 05.11.2007 13:19 Post subject: |
|
|
Lov å håpe, i hvert fall... _________________ -Pappa, kan man få barn av analsex?
-Selvfølgelig! Hvordan tror du ellers Molde-supportere blir til? |
|
| Back to top |
|
 |
d@len Junior

|
Posted: 05.11.2007 13:25 Post subject: |
|
|
| espen wrote: | | Brann er doomed, rykker ned som i 1964 |
Haha.. you wish!
Nei, vi blir nok blant topp 3 til neste år kan jeg tenke meg.
Vi bør jo klare oss bedre enn Engen... (selv om de skulle få Andresen) |
|
| Back to top |
|
 |
Hunk Proff
|
Posted: 05.11.2007 16:14 Post subject: |
|
|
Vedder at Brann er en av klubbene, skal vel fylle rommet etter Andresen.
Doffen vurderer to tilbud _________________ "Gud ga menn både penis og hjerne, men bare blod nok til å bruke en om gangen." |
|
| Back to top |
|
 |
Haugen Veteran

|
Posted: 05.11.2007 16:20 Post subject: |
|
|
Tror Brann skal slite med å erstatte Andresen. Selv om bergenserne mener han ikke hadde noen topp sesong, betydde han utrolig mye for laget som helhet. _________________ The man with the cure |
|
| Back to top |
|
 |
Zorac Veteran

|
Posted: 05.11.2007 19:26 Post subject: |
|
|
Mye av laget var jo bygget rundt nettopp Andresen. Skal de fortsette med samme disponeringer og taktikk må de nok ha inn en ny trygg, solid lederskikkelse med samme autoritet som Andresen. Det kan jeg vanskelig se tilgjengelig i TL i dag, og Doffen er i hvertfall ikke løsningen i så måte. Det er først og fremst lederegenskapene til Andresen Brann er avhengige av, ikke det han gjør med ball. Det finnes mange gode spillere, men autoriteten til Andresen er ganske så skjelden. Jeg synes også Brann har vært tydelig dårligere i år uten Andresen, selv om laget har sett likt ut ellers.
Blir spennende å se hva de får til i Bjørgvinn. Vil tro det blir en enten-eller-sesong neste år. _________________ Sport, the babyish enthusiasms and rages which it excites, whole nations disturbed by disputes between boys. We are children. |
|
| Back to top |
|
 |
tr0ndern Veteran

Joined: 16 Feb 2006 Posts: 2267 Location: Hjemme på hybelen
|
Posted: 06.11.2007 22:08 Post subject: |
|
|
Brann skal representere Norge i Europa neste år. Når man ser på hva RBK hittil har prestert, og setter det i sammeheng med Brann sine meritter i Europa, kan det kanskje passe å trekke fram det gamle uttrykket "hoppe etter Wirkola"... _________________ -Pappa, kan man få barn av analsex?
-Selvfølgelig! Hvordan tror du ellers Molde-supportere blir til? |
|
| Back to top |
|
 |
d@len Junior

|
Posted: 07.11.2007 00:59 Post subject: |
|
|
Ja, det tror jeg vil være passende. Vi har ikke så mye erfaring i Europa, men et sted må vi begynne. 1.plassen i år gir oss CL, så da får vi se hvordan det ender kontra UEFA-cup.
Satser på at vi ikke er sååå hemmet av fraværet fra VIF-manageren/eks-kapteinen vår, men jeg ser jo helt klart at vi er svekket på topp i og med at Bjørnsson ikke akkurat er optimalt. Men du vet aldri.
Sikkert et kjedelig svar fra min side , men akkurat på dette feltet føler jeg vi har et stykke igjen, til tross for tidligere gode resultater. |
|
| Back to top |
|
 |
Haugen Veteran

|
Posted: 07.11.2007 11:55 Post subject: |
|
|
Kjernen med fint spark til Brann:
| Quote: | Hei Bergen
Det blir kanskje ikke så mye snakk om det der seriegullet nå. Beklager det. Og ja da, Hamburg er bedre, helt sant.
|
_________________ The man with the cure |
|
| Back to top |
|
 |
Geir_Brann Senior
|
Posted: 07.11.2007 13:42 Post subject: God fotball |
|
|
Seriegullet smaker like godt enda, og fremdeles går man rundt i Bergen med en stor porsjon god følelse i magen.
At RBK banket Valencia i går var stort, det var gøy å se at et lag vi knuste i år, kunne spille ut Valencia.
Dog tror jeg ikke Brann hadde klart det samme..
Mye av grunnen til det er at vi er gode i Norge, og slik fotballen spilles her hjemme. I Europa, har vi lite erfaring, og er ikke vant med tempoet og kynismen..
Brann har vært best i hele 2007, og er Norges beste lag.
Hvis man sammenligner alle de norske lagene opp mot hverandre, og hve, som har prestert best i det selskapet...
Når det kommer til Europa, og internasjonale turneringer, vil jeg uten tvil si at RBK har til nå vært best, og kommer nok til å være det en stund til..
Brann har mye å lære av RBK, vedr internajonale turneringer, og bør absolutt rette blikket mot Trøndelag for å lære litt..
-Det er jeg ikke flau for å si, men sier med stor ydmykhet.
Vi tok gullet i år, en barriere er brutt, og nå står nye utfordringer i kø..
Vi vil så gjerne få delta i dette internajonale selskapet vi også, og vi er et knallgodt lag.. så det burde gå med litt mer erfaring..
Gratulerer med kampen i går, det var strålende fotball, spennende selv for en Brann supporter, og det er nydelig gjort for Norsk fotball. _________________ Mitt hjerte står i Brann |
|
| Back to top |
|
 |
Hunk Proff
|
Posted: 07.11.2007 14:20 Post subject: |
|
|
Det finnes ikke verre ting en ydmyke bergensere.. Dere skal være arrogante og ekle.
Slik at vi kan hate dere og Brann!!!!  _________________ "Gud ga menn både penis og hjerne, men bare blod nok til å bruke en om gangen." |
|
| Back to top |
|
 |
Mainn Proff
Joined: 08 Sep 2006 Posts: 438 Location: Vest /øst / nord/ sør
|
Posted: 07.11.2007 14:30 Post subject: |
|
|
| Syns Geir-Brann sier mye fornuftig i innlegget ovenfor her. Brann har vært best i den norske ligaen i år, mens RBK er soleklart det beste laget når det spilles internasjonale kamper. |
|
| Back to top |
|
 |
DenRodeBaron Junior
|
Posted: 07.11.2007 14:43 Post subject: |
|
|
| Hunk wrote: | | Det finnes ikke verre ting en ydmyke bergensere.. |
Helt enig, men det fins ikke bedre ting enn skuffede bergensere, og det tror jeg vi får se mye av i 2008!  |
|
| Back to top |
|
 |
Geir_Brann Senior
|
Posted: 07.11.2007 15:13 Post subject: RBK 2008 |
|
|
Hvis RBK fortsetter å spille slik de gjorde mot Valencia i går, i serien neste år, er det mulig det blir en del skuffede Bergensere..
Men fortsetter Brann å spille slik de gjorde i høst sessongen, og borte mot Club Brugge, blir det tøff konkurranse for RBK og mange fornøyde Bergensere.
Satser på det siste blir en realitet neste år, og at RBK er tilbake der de hører hjemme..i toppen, med Brann, men bak oss selvfølgelig  _________________ Mitt hjerte står i Brann |
|
| Back to top |
|
 |
2mas Sjef

|
Posted: 07.11.2007 19:12 Post subject: |
|
|
Nils Arne Eggen hadde noen kloke ord i VG her om dagen:
- Det er to ting. Man må tro på at man kan være like god som motstanderen og man er nødt til å gå ut og gi motstanderen problemer defensivt.
Han er lei av at norske lag prioriterer hjemlig serie.
- Det er jo veldig bra for eliteserien, men det er litt Ibsensk over oss, vi er oss selv nok. Man er opptatt av det nære og sikre, det er noe man må arbeide seg ut av. Det er viktig å vinne serien, men å hevde seg internasjonalt er jo ett hakk opp. |
|
| Back to top |
|
 |
|