|
|
 |
|
Debattforum
Alle kan lese innleggene, men man må registrere seg for å delta aktivt i diskusjonene.
Everyone can read the posts, but you have to register before writing your own posts.
| View previous topic :: View next topic |
| Author |
Message |
Troilonge Rutinert
|
Posted: 10.10.2007 23:08 Post subject: |
|
|
Samme her når jeg skal spille av Rosenborg-Vålerenga. Er ikke snakk om mange sekundene, men hvis det kan fikses så vil jeg gjerne vite det. _________________ "Det går mot en målløs pause. " VG LIVE.
(Coventry-West Ham. De har faktisk enda ikke rettet på det ) |
|
| Back to top |
|
 |
Makken Veteran

|
Posted: 11.10.2007 13:34 Post subject: |
|
|
| ekte RBKfan wrote: | Jeg har spilt den i vlc player og da kom det opp en melding at fila var ødelagt og et spørsmål om jeg ville reparere den. Jeg trykket ja, og etter en liten stund spilte den av, og da gikk hele fila fint.
Problemet er at jeg må reparere filen hver gang jeg starter den på nytt.
Hvordan lagre filen slik at den er i orden konstant? |
Jeg skulle gjerne visst dette. Jeg får denne beskjeden på min bærbare, og i tillegg føler jeg det er kvalitetstap i forhold til fila jeg har rippet på den stasjonære. Jeg bruker VLC mediaplayer og har xvid-kodeket (som jeg brukte da jeg rippet fila) på den bærbare pc-en. _________________ Rosenborg i CL. Send PM eller skriv i tråden om du trenger seeding. |
|
| Back to top |
|
 |
attach Forumsjef
|
Posted: 11.10.2007 16:31 Post subject: |
|
|
Jeg tror ikke det enkeltstående xvid-kodeket blir brukt av VLC da det allerede er innebygget i spilleren. _________________ - Jeg var i Molde ett år, og var så uheldig - eller heldig - at vi rykket ned, flirer Strand. |
|
| Back to top |
|
 |
TAF Rutinert

|
Posted: 25.10.2007 13:21 Post subject: |
|
|
Jeg kom over denne torrenten av RBK-Arsenal i 04 ved et tilfelle, men det ser ut som om det ikke lenger er særlig mange som seeder. Noen andre som hadde bedre hell enn meg, og rakk å laste den ned?
http://www.mininova.org/tor/637511 |
|
| Back to top |
|
 |
|
Utviklet av phpBB.
Tilrettelagt for RBKweb.
|
|
 |