| View previous topic :: View next topic |
| Author |
Message |
dalla Senior
|
Posted: 09.11.2007 00:00 Post subject: |
|
|
| jepp, ser det. håper han har det godt! hørte bare at han sitter en god del alene osv. er ikke like godt integrert i gruppa som resten |
|
| Back to top |
|
 |
attach Forumsjef
|
Posted: 09.11.2007 00:05 Post subject: |
|
|
Det hender det sikkert at de andre spillerne gjør også, men når noen ser Sapara gjøre det, så blir det lett tolket slik - etter fordommene. Enkelte mennesker er bare slik også, uten at det nødvendigvis har noe med humøret å gjøre. _________________ - Jeg var i Molde ett år, og var så uheldig - eller heldig - at vi rykket ned, flirer Strand. |
|
| Back to top |
|
 |
joko- Veteran

|
Posted: 09.11.2007 00:12 Post subject: |
|
|
Han sa jo til adressa at han håpet Rosenborg ville kjøpe en slovak i overgangsvinduet, slik at han fikk en litt nærere kontakt på treningsfeltet og i kamp.
Greit nok at han ler og spiller golf med noen av de andre gutta, men det kan lett være en slags overfladisk "vennskap". Det blir ikke på samme måte som afrikanerene har det sammen. _________________ Rosenborg Youtube gruppe:
http://www.youtube.com/gr.../Rosenborg |
|
| Back to top |
|
 |
Stubbelur Junior
Joined: 16 Apr 2007 Posts: 71 Location: Rosenborg, Trondheim
|
Posted: 09.11.2007 00:21 Post subject: |
|
|
Enig med de som sier at Sapara kanskje ikke er helt integrert sosialt sett.
Jeg tror det har grunnlag i flere ting, som at Sapara virker som en ganske beskjeden type og at han må prate engelsk, noe han er relativt dårlig på, ettersom han begynte å lære det først når han kom til Norge.
En Slovak/Tjekker e.l. som hadde vært litt i samme situasjon hadde nok antageligvis hjuplet, men det er jo ikke sikkert at de kommer overens engang.
Edit: Oh! Fant denne på YT.
http://www.youtube.com/wa...X6jHSZLUb4
Det er en video som viser alle nedklippingene av Sapara mot Aalesund. _________________ 275) {this.width=275}" style="cursor: hand" onclick="javascript:window.open('http://bildr.no/image/62937.jpeg')" title="http://bildr.no/image/62937.jpeg" border="0"/>
Last edited by Stubbelur on 09.11.2007 00:24; edited 1 time in total |
|
| Back to top |
|
 |
attach Forumsjef
|
Posted: 09.11.2007 00:24 Post subject: |
|
|
Han hadde engelsk i 6-7 år på skolen, men brukte ikke språket i tilsvarende mange år etterpå.
Han har jo kontakt med en slovakisk familie (som Rosenborg ordnet med), men det er ikke sikkert at de passet helt. Han sa nettopp at han skulle besøke de igjen siden det var lenge siden sist.
Men herregud, jeg tror fyren klarer seg mer enn bra nok. Dama er jo her også. _________________ - Jeg var i Molde ett år, og var så uheldig - eller heldig - at vi rykket ned, flirer Strand. |
|
| Back to top |
|
 |
quarterback Junior
|
|
| Back to top |
|
 |
bluenova Senior
|
Posted: 10.11.2007 20:28 Post subject: |
|
|
Sapara har virkelig glimret i våre 4-4-2 kamper. Jeg har mange ganger jublet over det han gjør framover, og gremmes over hans defensive mangler. Så det nye opplegget passer ham virkelig!
Jeg tror også det er viktig at mannen trives sosialt, så jeg stiller meg i ønskekøen til en glimrende slovak/tjekker til! |
|
| Back to top |
|
 |
VerneTroyer Veteran

|
Posted: 10.11.2007 21:41 Post subject: |
|
|
Jeg kunne godt tenkt meg at vi gikk for Jan Polak, hvem som helst av dem, så lenge vi hadde huket inn en av dem. Begge to hadde vel uansett bare blitt forvirrende. Når det er sagt er det vel den yngste av dem som er mest realistisk. Men dette brude vel strengt tatt stått i nye spillere-tråden, og ikke her... _________________ "Itj roit dåkk så langt ut på jorde at dåkk itj sjer traktor'n eingang!"
N.A. Eggen |
|
| Back to top |
|
 |
mirar Proff
|
Posted: 10.11.2007 22:03 Post subject: |
|
|
Hvem Jan Polak?
Han i Anderlecht eller i Slovan Liberec? _________________ Barca el més én un club!
- www.worldonwings.com |
|
| Back to top |
|
 |
VerneTroyer Veteran

|
Posted: 10.11.2007 22:20 Post subject: |
|
|
Nettopp
Som jeg sa, gjerne begge, men det kan bli litt forvirrende. Dessuten tror jeg den yngste er mest realistisk og sannsynligvis den vi har mest bruk for (altså Slovan Liberec-Polak) _________________ "Itj roit dåkk så langt ut på jorde at dåkk itj sjer traktor'n eingang!"
N.A. Eggen |
|
| Back to top |
|
 |
Kjello Veteran
|
Posted: 10.11.2007 22:31 Post subject: |
|
|
| Tror Saparas største problem er å omstille fra å være en profilert spiller for et lite lag i Slovakia, til å være en av de største stjernene i den aller største klubben i norsk fotball, som i tillegg er veldig profilert i utlandet. |
|
| Back to top |
|
 |
|