View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
This Is Anfield Veteran
|
Posted: 11.03.2007 15:24 Post subject: |
|
|
Med spillet? Resultatet er vel ikke noe å rope hurra for. De bør slå madrid. Men de spilte veldig bra, Fin kamp _________________ - Descansa en paz, Antonio ~ eres grande ~ estés donde estés... ¡Siempre con nosotros! |
|
Back to top |
|
 |
simonfcb Proff

|
Posted: 11.03.2007 16:15 Post subject: |
|
|
Tildels fornøyd med spillet, ikke noe veldig bra. Det er resultatet jeg er fonøyd med; fornlyd med Messi, som kommer og scorer sitt tredje mål på overtid. Hadde håpt på et uavgjort, vi klarte et uavgjort  _________________ Simon - Barcelona og RBK
-------------------------------
PlanetBarca
``Det å gi seg på toppen er oppskrytt, man gir seg når man føler det er det rette valget´´ - Kjetil Andre Aamodt |
|
Back to top |
|
 |
VerneTroyer Veteran

|
Posted: 14.03.2007 19:12 Post subject: |
|
|
attach wrote: | Som far så sønn.
 |
Frekk er du også, din jævel!
Det verste er at du nok er nærmere sannheten enn du var klar over!  _________________ "Itj roit dåkk så langt ut på jorde at dåkk itj sjer traktor'n eingang!"
N.A. Eggen |
|
Back to top |
|
 |
attach Forumsjef
|
Posted: 14.03.2007 19:16 Post subject: |
|
|
Hehe, jeg klarte bare ikke å beherske meg. Det var selvsagt spøkefullt ment, som du vet.  |
|
Back to top |
|
 |
VerneTroyer Veteran

|
Posted: 14.03.2007 19:19 Post subject: |
|
|
Neida, jeg skjønte såpass. men so jeg sa: du var ikke veldoig langt unna å treffe spiker'n på hodet. Jeg er ikke særlig god til å slåss, men jeg er en jævel til å forsvare meg. hadde jeg ikke vært det, hadde jeg nokk fått sikkelig deng minst et par ganger i løpet av oppveksten. _________________ "Itj roit dåkk så langt ut på jorde at dåkk itj sjer traktor'n eingang!"
N.A. Eggen |
|
Back to top |
|
 |
simonfcb Proff

|
Posted: 22.03.2007 19:29 Post subject: |
|
|
For å komme tilbake til temaet, F.C. Barcelona, så har Messi uttalt at han vil bli i klubben resten av karrieren sin;
http://www.fcbarcelona.dk...320071.htm
Dette ble jeg selvfølgelig veldig glad for å høre, jeg rett og slett bare elsker Messi, og heldigvis virker det som om han elsker Barcelona.
For de som ikke vet det kom Messi til Barcelona som 13-åring, for å behandle hormonsykdommen sin. Barcelona tok han da inn på akademiet sitt, og betalte de nødvendige pengene, om ikke enda mer. Han har vært der siden, og er nok veldig glad for det Barcelona har gjort for han. _________________ Simon - Barcelona og RBK
PlanetBarca
``Det å gi seg på toppen er oppskrytt, man gir seg når man føler det er det rette valget´´ - Kjetil Andre Aamodt |
|
Back to top |
|
 |
Nano Veteran

|
Posted: 22.03.2007 19:52 Post subject: |
|
|
De vil trenge ham når Ronaldinho straks drar til AC Milan  |
|
Back to top |
|
 |
oddrane Veteran
|
|
Back to top |
|
 |
simonfcb Proff

|
Posted: 18.04.2007 21:38 Post subject: |
|
|
Pga elendig stream får jeg ikke sett denne kampen, men kommentarene fra F.C. Barcelona tilsier at førsteomgangen var den beste på veldig lenge, og at Messi spilte helt fantastisk, i tilleg til mål i kategorien "årets beste".
Nå er forresten stillingen 5-2, Eto`o puttet nettop det femte for Barcelona
Håper på suksess i Copa Del Rey, har ikke vunnet den siden 97/98 sesongen, det begynner å bli på tide. _________________ Simon - Barcelona og RBK
PlanetBarca
|
Back to top |
|
 |
attach Forumsjef
|
Posted: 18.04.2007 21:50 Post subject: |
|
|
Oi oi oi. Det der var et sykt, sykt mål. Legg merke til den siste krona på verket da han bevisst løfter ballen over han som sklir mot stanga.
Her er selve flv-fila for nedlasting. |
|
Back to top |
|
 |
VerneTroyer Veteran

|
Posted: 19.04.2007 09:50 Post subject: |
|
|
Seks mann, inkludert keeper, blir fintet bort så lekende lett at det rett og slett virker som om de ikke hadde hatt mulighet til å stoppe han uansett hvordan de evt. hadde prøvd.
Og som Attach sier, den siste lille detaljen er kronen på verket. Rett og slett nydelig! _________________ "Itj roit dåkk så langt ut på jorde at dåkk itj sjer traktor'n eingang!"
N.A. Eggen |
|
Back to top |
|
 |
tr0ndern Veteran

Joined: 16 Feb 2006 Posts: 2267 Location: Hjemme på hybelen
|
Posted: 19.04.2007 10:47 Post subject: |
|
|
Hva faen bruker man for å kjøre .flv-filer da? _________________ -Pappa, kan man få barn av analsex?
-Selvfølgelig! Hvordan tror du ellers Molde-supportere blir til? |
|
Back to top |
|
 |
Erik Veteran

|
Posted: 19.04.2007 10:53 Post subject: |
|
|
Det var jo ikke måte på hvor likt det var Maradona? Utrolig pent mål, og artig at det var så likt, de løper jo over halle banen. |
|
Back to top |
|
 |
attach Forumsjef
|
Posted: 19.04.2007 13:37 Post subject: |
|
|
VLC |
|
Back to top |
|
 |
knerten_10 Veteran

|
|
Back to top |
|
 |
This Is Anfield Veteran
|
Posted: 19.04.2007 15:43 Post subject: |
|
|
Fint mål, men legg merke til at han hadde jævlig flaks der hvor spilleren sklitakler ballen tilbake til Messi
Han kan bli viktig for Barca når Ronaldinho drar til Milan og Eto'o til Liverpool. _________________ - Descansa en paz, Antonio ~ eres grande ~ estés donde estés... ¡Siempre con nosotros! |
|
Back to top |
|
 |
attach Forumsjef
|
Posted: 19.04.2007 16:05 Post subject: |
|
|
Det er ingen som er borti ballen. Sjekk klippet som ikke er på YouTube. Der ser du det fra en annen vinkel. |
|
Back to top |
|
 |
simonfcb Proff

|
Posted: 20.04.2007 18:31 Post subject: |
|
|
This Is Anfield wrote: | Han kan bli viktig for Barca når Ronaldinho drar til Milan og Eto'o til Liverpool. |
Drøm søtt. Det kommer ikke til å skje, bare vent å se. Da tror jeg heller Alonso forsvinner andre veien. _________________ Simon - Barcelona og RBK
PlanetBarca
|
Back to top |
|
 |
This Is Anfield Veteran
|
Posted: 20.04.2007 18:45 Post subject: |
|
|
Eto'o har tross alt fridd til Liverpool og Alonso signerer ny kontrakt i løpet av de neste ukene.
Edit: Muligens litt senere
Quote: |
Steven Gerrard, Jamie Carragher, Pepe Reina, Xabi Alonso og Steve Finnan er de spillerne som Liverpool FC i første rekke ønsker skal skrive under nye avtaler før neste sesong. Det var ventet at disse hjørnesteinene i laget var nære ved å forlenge med de helrøde, men Rafael Benitez sier til Liverpool Echo at man nå vil konsentrere seg om avslutningen av sesongen og la alle kontraktsforhandlinger inntil videre ligge på is. |
Quote: |
- Jeg vil understreke at det ikke er noen grunn til bekymring, understreker Rafa. – Vi har tro på at alle våre viktigste spillere vil bli med oss videre.
- Jeg vil snakke med eierne og Rick Parry om dette, men jeg tror ikke det blir aktuelt å snakke med spillerne ennå. Vi behøver nå å fokusere mot de neste kampene. Vi har imidlertid snakket med deres representanter og de kjenner til våre tanker og ideer. |
_________________ - Descansa en paz, Antonio ~ eres grande ~ estés donde estés... ¡Siempre con nosotros! |
|
Back to top |
|
 |
2mas Sjef

|
|
Back to top |
|
 |
Manus Veteran
|
Posted: 09.05.2007 14:47 Post subject: |
|
|
Tipper en viss Recon er litt forbannet just nu.. |
|
Back to top |
|
 |
This Is Anfield Veteran
|
Posted: 09.05.2007 15:10 Post subject: |
|
|
Nye Maxi Lopez i barca isåfall. Gjør det bra i første kampen før han slukner fullstendig.
Hehe, hvem holder han med  _________________ - Descansa en paz, Antonio ~ eres grande ~ estés donde estés... ¡Siempre con nosotros! |
|
Back to top |
|
 |
Thor Arild Veteran

|
Posted: 09.05.2007 16:45 Post subject: |
|
|
Han holder nok med Rosenborg... _________________ Ja visst faen skal vi flire, som i 1964...
Ja til flere lørdagskamper |
|
Back to top |
|
 |
This Is Anfield Veteran
|
Posted: 09.05.2007 18:42 Post subject: |
|
|
Du sier ikke det
Quote: | Tipper en viss Recon er litt forbannet just nu.. |
Hvorfor det? _________________ - Descansa en paz, Antonio ~ eres grande ~ estés donde estés... ¡Siempre con nosotros! |
|
Back to top |
|
 |
Harald Forumsjef

|
Posted: 09.05.2007 19:28 Post subject: |
|
|
Fordi nogle af os herinde, hovedsageligt Recon, snakkede om at hente Afonso mens han spillede i MFF. _________________ Per Ardua Ad Astra - TT-tifo |
|
Back to top |
|
 |
|