| View previous topic :: View next topic |
| Author |
Message |
stjørdaling Senior

|
Posted: 30.10.2007 13:14 Post subject: |
|
|
Jeg tror Martin har mye å bidra med i klubben, som en mann med mye erfaring, kompetanse og lederegenskaper. Når Beto, Strand, og tildels Koppinen og Dorsin, forsvinner mye av erfaringen i laget. Vi har ikke kun behov for juniorer, vi trenger spillere de kan lære av og i 2008 har Tettey ingen forbilde å se etter når sesongen sparkes i gang. Jeg tror Andresen kan være med å gi laget en ny dimensjon, bare ved å sitte på benken.
Et forbanna godt 2. valg som defensiv midt vil jeg si! _________________ http://matias.blogg.no |
|
| Back to top |
|
 |
Recon Veteran

Joined: 20 Jun 2004 Posts: 4899 Location: alltid to skritt foran
|
Posted: 30.10.2007 13:17 Post subject: |
|
|
Men du tror at han vil skrive kontrakter under de forutsetningene? Han ville fått spilt på Tetteys bekostning på kun navnet. _________________ 275) {this.width=275}" style="cursor: hand" onclick="javascript:window.open('http://img159.imageshack.us/img159/6171/trefingrexi3ry0.jpg')" title="http://img159.imageshack.us/img159/6171/trefingrexi3ry0.jpg" border="0"/>
Profesjonell revolusjonær |
|
| Back to top |
|
 |
RBKSandvika Proff

|
Posted: 30.10.2007 13:42 Post subject: |
|
|
håper for all del ikke vi lar oss narre av navnet til å gi andresen kontrakt..
vi trenger ikke backup på midten, vi trenger forsvarsspillere og en ung sulten spiss |
|
| Back to top |
|
 |
vegviks Junior
|
Posted: 30.10.2007 13:49 Post subject: |
|
|
Påstand:han er kanskje ikke den voldsomt gode spilleren vi kunne hatt bruk for defensivt, men med Andresen på banen hadde vi ikke sluppet inn 4 pissmål mot Lillestrøm
Faktisk enig i artikkelen fra BA som sier at fotballspilleren Andresen lett kan erstattes, men ikke innpiskeren, motivatoren og personligheten _________________ Lekestue, lekestue - vi e Rosenborg |
|
| Back to top |
|
 |
Vemundo Proff
|
Posted: 30.10.2007 13:51 Post subject: |
|
|
| Ikke tvil om at en innpisker/motivator trengs i RBK, men behovet kan bli mindre avhengig av hvem som blir ansatt som ny trener. |
|
| Back to top |
|
 |
vegviks Junior
|
Posted: 30.10.2007 13:53 Post subject: |
|
|
Joda enig i det, men samtidig er det, som andre påpeker, masse erfaring som er i ferd med å gå tapt med tidligere bærebjelker som gir seg. I så måte kan MA fungere fint, selv om det nok finnes "flottere typer" _________________ Lekestue, lekestue - vi e Rosenborg |
|
| Back to top |
|
 |
stjørdaling Senior

|
Posted: 30.10.2007 13:54 Post subject: |
|
|
Han vil sikkert skrive under på forutsetningen at han vil bli dømt på lik linje med resten, det er også trolig at Sollied (evt. en annen trener) velger Tettey. Men har det seg slik at han velger Andresen er det på bakrunn av at han har prestert best i kamp og på trening, i tillegg til at det er det klart best for laget at han spiller. Og da ser jeg i realiteten ikke noe problem med det. _________________ http://matias.blogg.no |
|
| Back to top |
|
 |
doffen Senior
|
Posted: 30.10.2007 13:58 Post subject: |
|
|
| Vi trenger ikke Martin "primadonnafaen" Andresen i RBK. Innpiskeren og motivatoren kan vi ha på sidelinja i form av Sollied... |
|
| Back to top |
|
 |
Brady Veteran
|
Posted: 30.10.2007 13:59 Post subject: |
|
|
| vegviks wrote: | | men med Andresen på banen hadde vi ikke sluppet inn 4 pissmål mot Lillestrøm |
Så du mener at Andresens blotte nærvær hadde vært nok til at Dorsin og Stoor ikke hadde slått de horrible pasningene sine, og at midtforsvaret stod og sov? |
|
| Back to top |
|
 |
blackwater Senior
|
Posted: 30.10.2007 14:04 Post subject: |
|
|
| Andresen er god nok for et hvert tippeligalag. Ferdig med det! At folk ikke liker han som person har ikke noe med hans fotballferdigheter å gjøre. Er han god nok for Rosenborg så skal ikke et tak rundt halsen på Strand for mange mange år siden stå i veien for en Rosenborg karriere. |
|
| Back to top |
|
 |
vegviks Junior
|
Posted: 30.10.2007 14:08 Post subject: |
|
|
| Brady wrote: | | Så du mener at Andresens blotte nærvær hadde vært nok til at Dorsin og Stoor ikke hadde slått de horrible pasningene sine, og at midtforsvaret stod og sov? |
Det sier jeg ikke, men målet til Brenne hadde ikke gått inn. Mao hadde vi sluppet inn 3 pissmål, og ikke 4..
Jeg TROR at MA har en vinnerkultur/vinnerlyst som er svært smittsom, noe som gagner hele laget, Sollied på sidelinjen eller ikke. Selv om jeg påstår dette, er jeg fortsatt veldig ambivalent til om RBK skal hente MA eller ikke. _________________ Lekestue, lekestue - vi e Rosenborg |
|
| Back to top |
|
 |
georgios Senior
|
Posted: 30.10.2007 14:11 Post subject: |
|
|
hvem vil du at han skal skyve ut fra vår midtbane da? jeg ser rett å slett ikke behovet for han, før tettey viste hva som bor i han var jeg inne på tanken om at MA kunne gjort seg. Slik som midtbanen vår er nå er han en valk, helt unødvendig å stygg å se på! _________________ Ride the walruss! |
|
| Back to top |
|
 |
vegviks Junior
|
Posted: 30.10.2007 14:14 Post subject: |
|
|
Helst ingen, men nå er det vel slik at ingen av våre midtbanespillere har spilt alle kamper i år. Vi kan ikke gå neste seong imøte med bare Sapi, Per og Tettey. Da anser jeg Riseth som stopper, Strand som back (evt lagt opp), Traoré som back og Konan som offensiv spiller i det han ikke har spilt på midtbanen. Mulig jeg glemmer noen i farta men _________________ Lekestue, lekestue - vi e Rosenborg |
|
| Back to top |
|
 |
Troilonge Rutinert
|
Posted: 30.10.2007 14:15 Post subject: |
|
|
Ser ikke akkurat for meg Andresen i en Narvesen-trøye til neste år. Han er ikke akkurat billig (lønn) og midtbanen er jo veldig bra fra før. Tettey, Sapara, Skjelbred, Traorè, Riseth kan spille sentralt...
Bruk heller penga på en back. Andresen vil sikkert ikke spille her heller. _________________ "Det går mot en målløs pause. " VG LIVE.
(Coventry-West Ham. De har faktisk enda ikke rettet på det ) |
|
| Back to top |
|
 |
blackwater Senior
|
Posted: 30.10.2007 14:16 Post subject: |
|
|
| georgios wrote: | | hvem vil du at han skal skyve ut fra vår midtbane da? ! |
Tettey er mye sterkere som indreløper. Han er rett og slett ikke smart og god nok for sentral midtbane. |
|
| Back to top |
|
 |
vegviks Junior
|
Posted: 30.10.2007 14:19 Post subject: |
|
|
Vi er vel uansett nødt til å se hvem som kommer først- trener eller spillere. Aner meg at en aktuell trener vil ha et ord med i laget _________________ Lekestue, lekestue - vi e Rosenborg |
|
| Back to top |
|
 |
georgios Senior
|
Posted: 30.10.2007 14:22 Post subject: |
|
|
| blackwater wrote: | | Tettey er mye sterkere som indreløper. Han er rett og slett ikke smart og god nok for sentral midtbane. |
fullstendig uenig, Tettey er mye bedre i den rollen en MA. Tettey har en ro jeg ikke har sett maken til og nesten ikke balltap, som Brady så fint påpeker. Jeg mener at tettey skal rendyrkes i den rollen og kommer til å bli enda bedre. Han er allerede bedre enn MA. i mine øyne _________________ Ride the walruss! |
|
| Back to top |
|
 |
quarterback Junior
|
Posted: 30.10.2007 14:35 Post subject: |
|
|
ser for meg Eggen i kontraktsforhandlinger med MA ja. haha, det blir jo nesten patetisk. Eggen eier jo ikke ryggrad, og jeg tror overtalelsesevnene hans er latterlig dårlig.
Da gjenstår det å se om han klarer å overtale Sollied først. Godt mulig min spådom tar feil, men da skyldes det ikke Eggens gode overtalelsesevner, men heller RBK som klubb. |
|
| Back to top |
|
 |
Konrad4ever Senior

|
Posted: 30.10.2007 14:36 Post subject: |
|
|
| Med MA kunne vi fått 4-3-3 formasjonen til å fungere bedre igjen, med MA som sentral. Han kan ha 4-5 gode år foran seg, så tror absolutt at det ville vært en spiller som styrket RBK. |
|
| Back to top |
|
 |
Recon Veteran

Joined: 20 Jun 2004 Posts: 4899 Location: alltid to skritt foran
|
Posted: 30.10.2007 14:50 Post subject: |
|
|
Jeg foretrekker 442 diamant som er glimrende for de vi har på midten (pluss at Konan plutselig blir matnyttig som backup igjen om han dukker opp på trening), framfor nok en 433-krampetrekning med en gammel never-really-has-been.
Er det tallkombinasjonen eller "offensiv og underholdende fotball" som teller? _________________ 275) {this.width=275}" style="cursor: hand" onclick="javascript:window.open('http://img159.imageshack.us/img159/6171/trefingrexi3ry0.jpg')" title="http://img159.imageshack.us/img159/6171/trefingrexi3ry0.jpg" border="0"/>
Profesjonell revolusjonær |
|
| Back to top |
|
 |
KRS Junior
|
Posted: 30.10.2007 14:52 Post subject: |
|
|
| Brady wrote: |
Tettey har til forskjell nesten ingen slike ballmist på egen banehalvdel der han som oftest er tryggheten selv. |
Nåja, tryggheten selv er vel å overdrive. Han har hatt sin del av horrible feilpassninger og balltap i løpet av sesongen han og. Men det blir sjeldnere og sjeldnere. |
|
| Back to top |
|
 |
robinla Rutinert

|
Posted: 30.10.2007 14:53 Post subject: |
|
|
Så fremt vi ikke har målfarlige vinger med gode innlegg, noe vi strengt tatt har manglet i flere år, er nok 4-4-2 med diamant en bedre løsning enn 4-3-3. _________________ www.MyBlogPwnsYourAss.com |
|
| Back to top |
|
 |
nastynick Senior
|
Posted: 30.10.2007 14:56 Post subject: |
|
|
| Recon wrote: | Jeg foretrekker 442 diamant som er glimrende for de vi har på midten (pluss at Konan plutselig blir matnyttig som backup igjen om han dukker opp på trening), framfor nok en 433-krampetrekning med en gammel never-really-has-been.
Er det tallkombinasjonen eller "offensiv og underholdende fotball" som teller? |
helt enig. er ikke en andresen-type vi først og fremst trenger. vi trenger forsvarsspillere. _________________ Svart og hvitt blod i årene |
|
| Back to top |
|
 |
Brady Veteran
|
Posted: 30.10.2007 14:56 Post subject: |
|
|
| KRS wrote: |
Nåja, tryggheten selv er vel å overdrive. Han har hatt sin del av horrible feilpassninger og balltap i løpet av sesongen han og. Men det blir sjeldnere og sjeldnere. |
... men ikke i veldig farlige posisjoner, slik f.eks. Roar Strand hadde mange av da han ble forsøkt sentralt i år, og som Jan Gunnar Solli hadde minst en av i hver kamp. |
|
| Back to top |
|
 |
puckno Proff
|
Posted: 30.10.2007 15:15 Post subject: |
|
|
Vi kommer antageligvis til å spille en god del 4-4-2 med stallen vi har, og vi er svært sårbar for skader og evt proffoppkjøp av spillere som skjelbred, sapara, tettey. Kommer United og banker på døra og vil gi 50 mill for skjelbred så forsvinner han.
Jeg synes et kjøp av Andresen som midtbaneanker vil være et særdeles godt kjøp. Jeg vil juble både høyt og lenge dersom det skulle falle på plass.
Alt er avhengig av at Sollied bekreftes veldig snarlig. Vi får neppe gode spillere før Sollied eller tilsvarende top shot er bekreftet. |
|
| Back to top |
|
 |
|