| View previous topic :: View next topic |
| Author |
Message |
TAF Rutinert

|
Posted: 08.11.2007 17:24 Post subject: |
|
|
Ok - da fjerner jeg våre to - 2 - hjemmekamper i Royal League fra statistikken. Da står vi igjen med fem hjemmekamper, hvorav tre uavgjort og to tap.
Jeg har faktisk problemer med å finne sist gang vi vant i november - kampen mot Celtic var i oktober måned, for eksempel. Etter hva jeg kan se har vi ikke vunnet en novemberkamp på Lerkendal siden vi slo Athletic Bilbao i 1998. Ikke meningen å gni det inn på denne måten, jeg ble faktisk rimelig forundret selv.
For å snu på flisa: det er på tide med en hjemmeseier i november igjen - og Chelski er de første som skal få unngjelde! |
|
| Back to top |
|
 |
RBK-Nr1 Junior

|
Posted: 08.11.2007 17:37 Post subject: |
|
|
| vingback wrote: | | Hvis det norske laget heter Brann er jeg mer skeptisk til hvor støtten min ligger altså... |
Du har et poeng. Har på en måte lyst å holde med dem siden det er bra for norsk fotball om de vinner men får det ikke til!! Umulig for mitt vedkommende.. _________________ Rosenborg - Nr 1 |
|
| Back to top |
|
 |
DenRodeBaron Junior
|
Posted: 09.11.2007 11:23 Post subject: |
|
|
Hehe, kunne ikke vært mer enig! Var på en måte fornøyd når Brann gikk opp i ledelse mot Rennes, men må innrømme at det var blandede følelser. Når Rennes fikk straffe, kom det et aldri så lite "YESS"!, fordi det ville vært et slag mot fotballen hvis Brann skulle tatt mer enn ett poeng med det elendige spillet de hadde.
Det er vanskelig å helt finne ut hva man vil
På den ene siden håper jeg jo de andre norske lagene gjør det bra, fordi det gagner RBK også.
På den andre siden er det så forbanna irriterende å lese avisene og å se hoverende supportere av andre lag.
Vi skal til 8-delsfinale etter å ha slått Chelski på Lerkendal!!! Ser stygt ut for eksamen den 30. november...  |
|
| Back to top |
|
 |
Konesseur Proff
|
Posted: 09.11.2007 11:38 Post subject: |
|
|
Tror dere det blir utsolgt til denne kampen eller kan man skaffe billett i luka like før kampstart?  |
|
| Back to top |
|
 |
DenRodeBaron Junior
|
Posted: 09.11.2007 11:40 Post subject: |
|
|
Jeg satser på å komme kl 2035, og forventer, (i likhet med mange andre) at det er gode billetter å få kjøpe!
 |
|
| Back to top |
|
 |
Kjello Veteran
|
Posted: 09.11.2007 11:43 Post subject: |
|
|
| Da har jeg på følelsen at dere blir skuffet... |
|
| Back to top |
|
 |
DenRodeBaron Junior
|
Posted: 09.11.2007 11:49 Post subject: |
|
|
hehe, den som lever får se!
Helt ærlig: jeg skal møte opp på Kjernenfeltet med sesongkortet senest kl 1930....  |
|
| Back to top |
|
 |
Kjello Veteran
|
Posted: 09.11.2007 12:29 Post subject: |
|
|
| Ville jeg heller satset på enn å møte opp 10 min før kampen begynner og forvente ledige billetter... |
|
| Back to top |
|
 |
lallall Junior
|
Posted: 09.11.2007 16:01 Post subject: |
|
|
Forhåpentligvis vil det vel bli lagt ut billetter på nett fredagen før Chelsea-kampen som det ble gjort på de to første hjemmekampene vel? Før Valencia-kampen var det jo mange ledige plasser til og med dagen før kamp, selv om det sikkert hadde mye med lave forventninger etter den elendige oppvisningen mot Schalke. _________________ Some people are of the conviction that we are not alone;
others think they are alone and get a conviction |
|
| Back to top |
|
 |
Troilonge Rutinert
|
Posted: 09.11.2007 17:42 Post subject: |
|
|
Isåfall en rar tankegang. Det er da stor stas å se favorittlaget sitt spille Champions League uansett.
Litt spent på været den kvelden. Skal Chelsea spille nok en snøkamp her oppe i nord? Det må da svekke Chelsea, selv om England ikke akkurat er noe tropeland. _________________ "Det går mot en målløs pause. " VG LIVE.
(Coventry-West Ham. De har faktisk enda ikke rettet på det ) |
|
| Back to top |
|
 |
Lavik Proff

|
Posted: 09.11.2007 17:59 Post subject: |
|
|
svekker RBK like mye. _________________ Hat å tap mer enn du elsker å vinne! |
|
| Back to top |
|
 |
martibs Senior

|
Posted: 09.11.2007 19:12 Post subject: |
|
|
Eneste vi kan håpe på, er at det gir dem en knekk i moralen å måtte spille med superundertøy og hansker. Tror ikke noe kan knekke moralen til guttene våre nå, og afrikanerne har jo spilt med varme klær siden starten av september, så de er vel vant med det nå. _________________
 |
|
| Back to top |
|
 |
tr0ndern Veteran

Joined: 16 Feb 2006 Posts: 2267 Location: Hjemme på hybelen
|
Posted: 09.11.2007 20:13 Post subject: |
|
|
Chelskij spilte vel i snøstorm i Tromsø for noen år tilbake, og vant like fullt 7-0 eller hva det var... _________________ -Pappa, kan man få barn av analsex?
-Selvfølgelig! Hvordan tror du ellers Molde-supportere blir til? |
|
| Back to top |
|
 |
robbie Proff
|
Posted: 09.11.2007 20:17 Post subject: |
|
|
Tromsø vant 3-2 i snøballkampen. men de fleste tromsøværinger er nøye med å poengtere at det ikke snødde før pause. Da ledet TIL 2-0. Men etter pause kom snøen og Viallis to mål
returmøtet på stamford bridge endte derimot 7-1 eller noe sånt, det pleier ikke tromsøværingene å være så opptatt av å poengtere......  _________________ æ syns atomkrig e førr jævlig (men at høsten kainn vær fin) |
|
| Back to top |
|
 |
TAF Rutinert

|
Posted: 10.11.2007 04:55 Post subject: |
|
|
http://youtube.com/watch?...yQNKTJDVs4
Highlights fra den kampen.
Jeg håper egentlig på et (relativt) snøfritt Lerkendal, men at det godt kan bli kaldt. Det verste som kan skje er vel en bane dekket av sludd og slaps - en brunflekket bane med gjørme- og vannpytter over alt.
Last edited by TAF on 10.11.2007 12:08; edited 1 time in total |
|
| Back to top |
|
 |
O-Rex Junior
Joined: 30 Aug 2005 Posts: 38 Location: Oslo, 54 mil fra Mekka
|
Posted: 10.11.2007 10:28 Post subject: |
|
|
Med vår spillende og tekniske midtbane håper ikke jeg på møkkavær. Det kan lag som Tromsø og Godset drive og håpe på. Jeg vil ta dem på banespill, hardt arbeid og glød. _________________ Her burde det stått noe kult. |
|
| Back to top |
|
 |
Keef Senior

Joined: 05 Feb 2006 Posts: 144 Location: Et John Arne Rise kast unna Lerkendal
|
Posted: 10.11.2007 10:36 Post subject: |
|
|
Ser jo positivt ut med snøutsikter nå da. Det laver jo ned 200 meter unna stadion i dag iallefall.
Jeg tror egentlig ikke det kommer til å spille så stor rolle om det snør eller ikke. _________________
When they kick out your front door. How you gonna come?
With your hands on your head, or on the trigger of your gun... |
|
| Back to top |
|
 |
2mas Sjef

|
Posted: 10.11.2007 12:51 Post subject: |
|
|
Det gikk ikke så bra sist Chelsea var i landet heller: Viking - Chelsea 4-2
At det gikk bedre gangen mellom de to nevnte kampene, var ikke overraskende med tanke på motstanderen: Vålerengen - Chelsea 2-3 |
|
| Back to top |
|
 |
|