View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
1917 Veteran
|
Posted: 07.11.2007 01:00 Post subject: Schalke 04 - Rosenborg |
|
|
vs. 275) {this.width=275}" style="cursor: hand" onclick="javascript:window.open('http://www.rbkweb.no/images/logo.gif')" title="http://www.rbkweb.no/images/logo.gif" border="0"/>
Hehe, folka på aufschalke forene snakker om to ganger flaks for RBK mot Valencia. De kommer til å få seg en overraskelse.
En poster har heldigvis skjønt tegninga: "uefa-cup wir kommen!"
Modder- fiks logoer til denne posten.
Ok - attach _________________ "Nordens, nei Nord-Europas beste lag" - Dorsin.
"Undrar om Valencia kommer över mittlinjen. De får slå en långboll i så fall. Vi vinner med 4-0." - Iversen |
|
Back to top |
|
 |
quarterback Junior
|
Posted: 07.11.2007 11:37 Post subject: |
|
|
først skal det avgjøres på lerkendal mot chelsea før vi kan snakke om schalke kampen.
Med seier over Chelsea og uavgjort mellom valencia og schalke er vi videre i CL! |
|
Back to top |
|
 |
DenRodeBaron Junior
|
Posted: 07.11.2007 14:30 Post subject: |
|
|
Håper vi kan slippe å være avhengig av seier for å ta 1. eller 2. plassen i gruppa... Chelsea-kampen er nøkkelen her. Tenk så gøy det hadde vært å slått Chelsea på Lerkendal! Ingenting er umulig, det har kampene mot Valencia vist. Det irriterer meg at vi ikke har flere kamper for sesongen!
*ja til flere lag i eliteserien*  |
|
Back to top |
|
 |
Troilonge Rutinert
|
Posted: 07.11.2007 15:35 Post subject: |
|
|
Æsj. Liker ikke den kampen her. De jævla tyskerne ligger bare tre poeng bak. Schalke rundspilte Chelsea i går, og de kunne vunnet 3-0...
Denne kampen er naturligvis den viktigste av de to som er igjen. Desverre må vi spille den første først  _________________ "Det går mot en målløs pause. " VG LIVE.
(Coventry-West Ham. De har faktisk enda ikke rettet på det ) |
|
Back to top |
|
 |
attach Forumsjef
|
Posted: 07.11.2007 15:39 Post subject: |
|
|
Ikke fortvil. Vi slår eller spiller uavgjort mot Chelsea og Valencia slår Schalke. Da går vi videre med tap her, såfremt Valencia ikke slår Chelsea også, da. _________________ - Jeg var i Molde ett år, og var så uheldig - eller heldig - at vi rykket ned, flirer Strand. |
|
Back to top |
|
 |
ssjovold Proff
|
Posted: 07.11.2007 17:39 Post subject: |
|
|
Har sagt det før, og sier det igjen. Schalke er antagelig den tøffeste motstanderen for oss i gruppa, rett og slett fordi de spiller på de samme styrkene som vi gjør. Hard fysisk jobbing, knallhard organisering, kjappt, men teknisk. Har framdeles ikke realistisk tro på at vi slår dem, eller tar poeng en gang. (Hadde som sagt før STOR tro på at vi kunne kneble spanjolene). Den store forskjellen er at de ikke har vært effektive og scoret på de sjansene vi har satt. Ellers er jeg nokså sikker på at de faktisk hadde ledet gruppa. (tapet mot valencia var ufortjent, og sågar uavgjort mot chelsea).
Jeg tror håpet om poeng mot Chelsea er mye høyere. De kommer til en (for dem) fryktelig utrivelig stadion på en elendig årstid, Og Chelsea har vitterlig hatt stortrøbbel i Norge i UEFAcupen og blitt sparket ut av både Viking og tapt mot Tromsø i nokså nylig historie. MEN det er likevel poeng mot Schalke som er nøkkelen, ikke mot Chelsea. Derfor håper jeg nesten at Schalke tar poeng mot Valencia (som de nok kommer til å gjøre) for at vi er sikret uefaplass. Jeg er også nervøs for at vinterpausen med manglende matchtrening kommer fryktelig ubeleilig, noe som blir en gedigen utfordring for den sportslige administrasjonen, mens Schalke framdeles er god og varm i en kvalitativt mye sterkere bundesliga.
Jeg tror ikke vi får mer enn ett poeng til, men håper på fire. _________________ Svein Sjovold |
|
Back to top |
|
 |
ssjovold Proff
|
Posted: 07.11.2007 17:42 Post subject: |
|
|
Og når det gjelder flaks: Vi spilte vår beste kamp mot Valencia på år og dag, og jeg tar ingenting vekk fra det. Men faktum er at vi har hatt råflaks med timingen foran møtene våre med storlaga, samt ubeskrivelig mye hell med trekningene i kvalikken. Både Chelsea og Valencia var nede med brukket rygg da vi møtte dem. (Se hvor viktig Didier Drogba har vært for Chelsea i det siste...) _________________ Svein Sjovold |
|
Back to top |
|
 |
senador Rutinert
|
Posted: 07.11.2007 17:50 Post subject: |
|
|
Den kampen på hjemmebane mot Schalke var elendig. Knut Tørum viste sin inkompetanse ved å satse defensivt med alle bak midtbanestreken på hjemmebane!!!!!
Hadde vi presset Schalke enda mer hadd vi fått mye større sjanser etter min mening. I starten var de ganske rustne bakover. I tillegg har de en keeper som kan finne på mye rart. Hadde vi stått høyere tror jeg vi ville ha skåret mot dem på et tidlig tidspunkt.
Nå har vi fått truggheten til å satse offensivt. Schalke går på smeller for tiden i serien de også. De er ikke så gode selv om de spilte en god kamp mot Chelski.
Men det viktigste nå er å fokusere på Chelsea kampen. |
|
Back to top |
|
 |
ssjovold Proff
|
Posted: 07.11.2007 17:54 Post subject: |
|
|
Enig. Tror Rambotaktikken hadde funket mye bedre i den kampen. Det gir håp for returen, men jeg tror vi forspilte den sjansen, fordi vinterpausen nå kommer. Tror vi blir redusert til omtrent 95% av vår nåværende styrke, og jeg er fryktelig redd for at det ikke holder.
Et par royal League kamper mot Køben hadde passet utmerket akkurat nå... _________________ Svein Sjovold |
|
Back to top |
|
 |
pingvindrops Proff

|
Posted: 07.11.2007 18:31 Post subject: |
|
|
Har stor tro på 1p eller mer på Lerkendal mot chelsea, og da en ubetydelig kamp mot Schalke til slutt. |
|
Back to top |
|
 |
Christian Junior
Joined: 30 May 2005 Posts: 60 Location: Gelsenkirchen (Schalke) - TYSKLAND
|
Posted: 08.11.2007 16:19 Post subject: |
|
|
Muligheten å ta minst et poeng er absolutt tilstede. Nøkkelen er å gjøre kampen rolig, så at publikum taper tålmodighet. Schalke spiller bare bra hvis de har supporterne bak seg. Det vil være veldig viktig å "overleve" de første 30-35 minutter. Publikum auf Schalke er veldig høy og RBK må ikke være nervøs. Hvis vi får det første mål, er det sentral i spillestilen til Schalke. Som i Cottbus, da de har fått en baklengs i første minutt av 2.omgang. Schalke mistet kontrollen og tapte.
Hvis Cottbus slår laget er det også mulig for RBK! _________________ Hilsen fra Tyskland |
|
Back to top |
|
 |
doris Proff
|
Posted: 08.11.2007 18:00 Post subject: |
|
|
Håper alt blir avgjort før denne kampen. Ellers blir det 90 minutter til å bli nervevrak av, er jeg redd. |
|
Back to top |
|
 |
Eirik A. Junior
|
Posted: 09.11.2007 21:24 Post subject: |
|
|
Kjernen.com wrote: | Så få ut fingeren da!!!!
09/11/07 18:20 | Tur
HØR ETTER HØR ETTER HØR ETTER!
Vi skal faenihelvete meg til Tyskland folkens. Knus sparegrisen. Tøm konfirmasjonskontoen. Stjel fra bestemor. Selg det du eier og har. Spis søppel i en mnd.
Meld deg på til Schalke her. NÅ! |
Bli med til Tyskland og støtt Troillan i en meget viktig kamp på en fantastisk arena. |
|
Back to top |
|
 |
martibs Senior

|
Posted: 09.11.2007 21:34 Post subject: |
|
|
Det er gratis Royal League 05 RBK-drakt i str. XL til alle som melder seg på turen. Det meldes at minstekravet til antall påmeldte nærmer seg, men at det fortsatt mangler noen.
Hvis denne kampen blir avgjørende for om vi havner på 2. eller 4. plass i gruppa, kommer jeg til å være så nærvøs atte fy! Kjenner jeg skjelver bare ved tanken. Da skal jeg ihvertfall drikke meg fra sans og samling i Gelsenkirchen før kampen.
Anbefaler virkelig alle å ta turen sammen med Kjernen. 100 ekstra trøndere/wannbe-trøndere på tribunen gjør forskjell det! _________________
 |
|
Back to top |
|
 |
Bamse Senior

|
Posted: 10.11.2007 09:26 Post subject: |
|
|
martibs wrote: | Da skal jeg ihvertfall drikke meg fra sans og samling i Gelsenkirchen før kampen.
Anbefaler virkelig alle å ta turen sammen med Kjernen. 100 ekstra trøndere/wannbe-trøndere på tribunen gjør forskjell det! |
Da bør du ta kontakt med LevangBanden, for å få litt julebrus.
Men du bør no få med deg kampen å, trur det blir en kjempeavslutning på sesongen, så her bør folk hive seg med. _________________ ______________________________
RBK, ET EVENTYR I SORT OG HVITT |
|
Back to top |
|
 |
|