| View previous topic :: View next topic |
| Author |
Message |
Ballahl Rutinert
|
Posted: 06.11.2007 14:47 Post subject: |
|
|
Selv Jon Inge Høiland er bedre høyreback enn Storbæk.
Men nå er jo Jarl André, tobeint da.
Stiller meg skeptisk, jeg håper vi finner en bedre spiller
enn Jarl Andrè Storbæk. |
|
| Back to top |
|
 |
Yngve87 Junior
|
Posted: 06.11.2007 14:48 Post subject: |
|
|
| De første sesongene Basma spilte back på RBK var innleggene hans langt bedre enn de Stoor har slått i år. De beste Stoor-innleggene har i år vært bedre enn Basmas, men Basma var langt mere stabil når det kom til å slå greie/gode innlegg. |
|
| Back to top |
|
 |
JellyFish Rutinert
Joined: 12 Jan 2004 Posts: 725 Location: 610 Hillcrest Drive
|
Posted: 06.11.2007 15:01 Post subject: |
|
|
Håper vi kommer opp med noe bedre enn Storbæk.
Men skulle han komme så; prove me wrong please! _________________ John Mayer
music |
|
| Back to top |
|
 |
PIN-kode Junior

|
Posted: 06.11.2007 15:34 Post subject: |
|
|
| Storbæk er faktisk ganske god offensivt han. Har et veldig godt skudd, i tillegg til gode innlegg. Trygg bakover, men først og fremst har han en offensiv spillestil og er så vidt jeg vet flink til å doble på kant. KJØP! |
|
| Back to top |
|
 |
micke Junior
|
Posted: 06.11.2007 16:55 Post subject: |
|
|
Om det er et bytte med stoor, så sier jeg jatakk:D Stoor kan bli Andresens nye høyreback... _________________ There's hope in hanging snore! |
|
| Back to top |
|
 |
Keenoir Senior
|
Posted: 06.11.2007 17:35 Post subject: |
|
|
Synes enkelte her inne er svært lite tålmodig med spillere og alle spillere som ikke presterer fra dag 1 skal selges gis vekk, det har vist seg tidligere også at spillere ofte har brukt en sesong på å komme seg inn i gruppen og spillestilen. Akkurat det synes jeg det ser ut som det skjer med Stoor nå og med et bytte ville en risikere at kommer rett i fleisen på oss.
Tror/håper at årets nye spillere kommer til å vise seg fra en bedre side neste år enn i årets sesong. Hvis så ikke skjer er det påtide å finne en annen klubb for spilleren. |
|
| Back to top |
|
 |
Totto_Dahlum Proff
|
Posted: 07.11.2007 00:30 Post subject: |
|
|
| Storbæk har vært en litt grå og anonym spiller i Vålrenga, men han virker som en solid spiller. På mange måter minner han litt om Andre Bergdølmo, som også var ganske middelmådig i Lillestrøm. Da han kom til Rosenborg blomstret han opp, og står vel kanskje igjen som vår beste back gjennom tidene. Sier ikke at det samme vil skje med Storbæk, men en offensiv spillestil vil også få frem flere av de offensive egenskapene i han enn den til tider negative spillestilen til Vålrenga (og landslaget). |
|
| Back to top |
|
 |
robbie Proff
|
Posted: 07.11.2007 02:28 Post subject: |
|
|
hvorfor kjøpe storbæk når vi har fredrik stooooooooooooooooooooor!! _________________ æ syns atomkrig e førr jævlig (men at høsten kainn vær fin) |
|
| Back to top |
|
 |
Ballahl Rutinert
|
Posted: 07.11.2007 03:55 Post subject: |
|
|
Vi trenger backupp, det er opplagt.
Kanskje Mikael Lustig bør kjøpes for så lære ham å spille både på høyre og venstrebacken. Han er ung og har talent ihvertfall. |
|
| Back to top |
|
 |
DenRodeBaron Junior
|
Posted: 07.11.2007 14:25 Post subject: |
|
|
| robbie wrote: | | stoor er bedre enn storbæk |
Vel.... jeg tviler på at dette stemmer per dags dato. Utviklingspotensialet, derimot, tror jeg er større i Stoor enn Storbæk. |
|
| Back to top |
|
 |
robbie Proff
|
Posted: 07.11.2007 15:09 Post subject: |
|
|
ja.......skulle likt å sett jarl storbæk mot david silva  _________________ æ syns atomkrig e førr jævlig (men at høsten kainn vær fin) |
|
| Back to top |
|
 |
josinho Rutinert
|
Posted: 07.11.2007 20:41 Post subject: |
|
|
| Totto_Dahlum wrote: | | Storbæk har vært en litt grå og anonym spiller i Vålrenga, men han virker som en solid spiller. På mange måter minner han litt om Andre Bergdølmo, som også var ganske middelmådig i Lillestrøm. Da han kom til Rosenborg blomstret han opp, og står vel kanskje igjen som vår beste back gjennom tidene. Sier ikke at det samme vil skje med Storbæk, men en offensiv spillestil vil også få frem flere av de offensive egenskapene i han enn den til tider negative spillestilen til Vålrenga (og landslaget). |
Svært enig i det som sies ovenfor. Storbæk kan spille på begge sidene i forsvaret, men det optimale hadde vært en typisk venstrefoting som erstatter for Dorsin. Litt synd å bruke Traore som sideback, han er jo så god på midtbane/ving. Uansett er det ikke så mange gode sidebacker å velge mellom i TL, Storbæk er vel en av svært få som kanskje kan være god nok. |
|
| Back to top |
|
 |
|