|
|
 |
Debattforum
Alle kan lese innleggene, men man må registrere seg for å delta aktivt i diskusjonene.
Everyone can read the posts, but you have to register before writing your own posts.
View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
Darius Junior
|
Posted: 09.11.2007 19:49 Post subject: |
|
|
Interessant:
FCK-spiller viste finger'n til fansen
BLE FORBANNET: Marcus Allbäck gikk målløs av banen mot Panathinaikos, og ble så provosert over behandlingen fra fansen at han ga dem fingeren.
- Da vi gikk til sidelinja for å takke for støtten, fikk vi bare fingeren. Jeg forstår ikke hvordan de kunne gjøre det. Det er rett og slett mangel på respekt for oss. Jeg synes det er pinlig at vårt eget publikum begynner å pipe allerede etter en halvtimes spill, sier han til Ekstra Bladet. |
|
Back to top |
|
 |
B*R*A*N*N Junior
|
Posted: 09.11.2007 23:38 Post subject: |
|
|
Toppkamp på Søndag da, FCK mot FC Midtjylland, Nr 1 og 2 på tabellen, med bare 1 poeng som skiller dem. Det kan fort bli hetere i København om de taper denne kampen...
Noen som vet om det er mulig å se kampen noen steder? Nettet f.eks? Kan jo spørre hvorfor noen vil lide seg gjennom en kamp med FCK, men,men.. Sies at det er det samme som å se maling tørke...[/code] |
|
Back to top |
|
 |
TAF Rutinert

|
Posted: 10.11.2007 04:12 Post subject: |
|
|
Med den innstillinga fansen har begynt å få er det vel kanskje bare et tidsspørsmål før Solbakken begynner å få pes av ledelsen, også? Like greit det, kanskje; jeg vil gjerne se FCK mislykkes i Europa med en dansk trener. |
|
Back to top |
|
 |
2mas Sjef

|
|
Back to top |
|
 |
|
Utviklet av phpBB.