English version 
Rosenborg Web
SESONGEN 2007
 NYHETER
 KAMPER
 SPILLERE
 STATISTIKK
KLUBBEN
 HISTORIE
 KLUBBFAKTA
 MERITTER
 LERKENDAL STADION
EKSKLUSIVT
 LESESTOFF
 I GAMLE DAGER
 LEGENDER
 BILDESPESIAL
 LERKENDAL360°
MENINGER
 DEBATTFORUM
 KOMMENTAR
 DIN MENING
NYTTIG INFORMASJON
 BILLETTER
 VEIBESKRIVELSE
 BORTESUPPORTER
 INNMELDING I KJERNEN
SAMLING I BUNN
 GRATIS RBK E-POST
 MULTIMEDIA
 BOKHANDEL
 SPILL
 ANDRE I SVART-HVITT
 AUTOGRAFER
 LINKER
RBKweb
 RSS-KANAL
 ARKIV
 OM RBKweb
 ANNONSEINFORMASJON
 TA KONTAKT
 BRUK SOM STARTSIDE
SØK I ARTIKLER
Debattforum

Alle kan lese innleggene, men man må registrere seg for å delta aktivt i diskusjonene.
Everyone can read the posts, but you have to register before writing your own posts.

FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   StatistikkStatistikk   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messages   Log inLog in 
Trond Sollied
Goto page Previous  1, 2, 3 ... , 29, 30, 31  Next

Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling
View previous topic :: View next topic  
Author Message
1917
Veteran

PostPosted: 07.11.2007 00:25    Post subject: Reply with quote

Ansett en annen trener og fortell Sollied at han ikke er det vi ser etter akkurat nå. Dette vil funke som en stor "neg" noe som fører til misunnelse. Om tre år vil han trygle om å få ta over RBK.

"Undrar om Valencia kommer över mittlinjen. De får slå en långboll i så fall. Vi vinner med 4-0." - Iversen
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website MSN Messenger
Totto_Dahlum
Proff

PostPosted: 07.11.2007 00:26    Post subject: Reply with quote

Kan vel også hende at dette er det Sollied trenger for å ta en endelig avgjørelse. Det vi har prestert i de to siste CL-kampene viser hvilket enormt potensiale som bor i laget. Med en dyktig trener er det umulig å si hvor langt vi kan nå, men hvis vi beholder de beste spillerene og investerer i et par skikkelige forsterkninger, så bør ikke en finale i UEFA-cupen være umulig. En sterk innsats der, og CL igjen om to sesonger kan skape ny buzz rundt trenernavnet Trond Sollied - og det er vel det han er ute etter?
Back to top
View user's profile Send private message
Erik
Veteran

PostPosted: 07.11.2007 00:29    Post subject: Reply with quote

Sollied kommer. RBK vil ha han, og jeg tolker utropene hans som at han har utrolig lyst til å komme hit. Iom at Eggen har vært i Belgia for forhandliger, må noe positivt kommet fra Sollied. Ingen grunn til å dra ned dit om han hadde sagt nei.

Kom så fort som mulig Sollied, så kan du lede oss i sluttspillet i CL Very Happy
Jonas
Rutinert

PostPosted: 07.11.2007 00:30    Post subject: Reply with quote

Rettelse: til finalen i Moskva. Very Happy
Recon
Veteran

PostPosted: 07.11.2007 00:44    Post subject: Reply with quote

Erik wrote:
Sollied kommer. RBK vil ha han, og jeg tolker utropene hans som at han har utrolig lyst til å komme hit. I

Jeg tror Sollied spiller luremus som vanlig. Veldig positiv, uformelt, småsvett når det kommer til papirarbeidet. Jeg tror han velger det "trygge" å gå til sommeren med Gent og så en middelmådig tysk, eller annen kontinental, klubb.

Helt ok for meg. Finn en ung Zdenek Zeman, Guy Roux, e.l.
275) {this.width=275}" style="cursor: hand" onclick="javascript:window.open('http://img159.imageshack.us/img159/6171/trefingrexi3ry0.jpg')" title="http://img159.imageshack.us/img159/6171/trefingrexi3ry0.jpg" border="0"/>

Profesjonell revolusjonær
Back to top
primaten
Rutinert

PostPosted: 07.11.2007 01:37    Post subject: Reply with quote

ja, det er ikke umulig at sollied ikke er det han var. dessverre ser det litt umulig ut å få tak i en annen velrenommert trener.
Back to top
Ballahl
Rutinert

PostPosted: 07.11.2007 03:52    Post subject: Reply with quote

Recon wrote:
Helt ok for meg. Finn en ung Zdenek Zeman, Guy Roux, e.l.

Du dagdrømmer Recon, RBK vil aldri kunne lokke en slik kvalitet-trener. Han vil nok kreve syk lønn også.

Trond Henriksen har flere kvaliteter som minner om NAE,
mer vil jeg ikke si. Smile
Back to top
Kjello
Veteran

PostPosted: 07.11.2007 03:54    Post subject: Reply with quote

For all del ikke sats på Rambo. Da er skandalen komplett og man har ikke lært en dritt fra de siste fire årene. Han kan sikkert bli en god trener. Men det kunne også By Rise, Perry og ikke minst Tørum. Hent en som faktisk har litt resultater å vise til.
Back to top
2mas
Sjef

PostPosted: 07.11.2007 09:15    Post subject: Reply with quote

RBK krever svar fra Sollied og Gent i løpet av landslagspausen, skriver Adressa.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
Haugen
Veteran

PostPosted: 07.11.2007 09:17    Post subject: Reply with quote

Helt på sin plass. Vi kan ikke gå rundt og vente på at Sollied skal ta et oppgjør med sine prinsipper og følelser.
SoZo
Rutinert

PostPosted: 07.11.2007 09:26    Post subject: Reply with quote

Det virker nesten som om det et opp til Sollied da. Hvis Gent ikke hadde vært fornøyd med tilbudet så hadde de nok sagt ifra ganske raskt. Så da får vi se hvordan "taiminga " til Sollied er.

Edit: skrivefeil

Last edited by SoZo on 07.11.2007 10:20; edited 1 time in total
Back to top
Konrad4ever
Senior

PostPosted: 07.11.2007 10:03    Post subject: Reply with quote

For all del, Trond Henriksen er en ekte RBK gutt og et hjerte av gull!.

Men hvis han blir ansatt som hovedtrener etter denne sesongen, så blir jeg enormt skuffet.
Back to top
Julegrisen
Proff

PostPosted: 07.11.2007 10:39    Post subject: Reply with quote

Jeg tror det handler om RBK´s sportslige apparat til neste år. Jeg tror, med den rette innstilling til hovedtreneren hvem det nå blir, at med KTE og Hoftun, & Trond Nordstein så ligger endelig det fotballfaglige på plass for å ta opp arven etter NAE.
Jeg blir ikke skuffet om Rambo stiller seg i bresjen for dette teamet med dyktige folk for å ta fatt på et SAMARBEID, hørte du det Tørum ??
Samarbeid og utvikling der flere hoder jobber kollektivt på trenersiden.
Om Rambo fronter dette kollegiet eller om Sollied gjør det får vi svar på ila. noen dager.....
Back to top
Wilhelm S Myhr
Senior

PostPosted: 07.11.2007 10:48    Post subject: Reply with quote

Det er lett å ta av på en dag som denne. All ære til Trond Henriksen. Men klubben kan ikke ta sjansen på å gå i samme fella en gang til. Mulig at Rambo har det som skal til for å være hovedtrener, men etter mitt syn: ikke nå.

Hjemme i stua si i Belgia satt nok Trond Sollied og så et lag som han fikk veldig lyst til å ta over. Forhåpentligvis ender det også sånn, og med Rambo som assistent. Da snakker vi trenerteam.
Back to top
josinho
Rutinert

PostPosted: 07.11.2007 10:53    Post subject: Reply with quote

Viss Sollid ikke kommer til RBK kan jeg ikke se for meg mange andre tilgjengelige trenere enn Rambo. Han er tøff, kan RBKs fotballfilosofi, verdier og historie. Han er kanskje den assistenten som har størst forutsetninger for å lykkes som hovedtrener. Dessuten vil han jo ha en del erfaring som hovedtrener når han evt får tilbudet. Rambo er tydelig og sterk, men jeg lurer litt på hvorfor han ikke klarte å bidra mer til gode prestasjoner under Tørums æra...?
Back to top
Recon
Veteran

PostPosted: 07.11.2007 11:04    Post subject: Reply with quote

josinho wrote:
kan RBKs fotballfilosofi, verdier

Med all respekt. Fotballfilosofien er offensiv, underholdende fotball. Neppe eksklusivt for RBK. Verdiene våre har vi vel sett hva er verdt de siste årene, og av historie, så vil vel utenlandske trenere kjenne det som interesserer dem. Jevnlig deltagelse i E-køpp.
275) {this.width=275}" style="cursor: hand" onclick="javascript:window.open('http://img159.imageshack.us/img159/6171/trefingrexi3ry0.jpg')" title="http://img159.imageshack.us/img159/6171/trefingrexi3ry0.jpg" border="0"/>

Profesjonell revolusjonær
Back to top
josinho
Rutinert

PostPosted: 07.11.2007 11:34    Post subject: Reply with quote

Men å få filosofien ut fra tavla og ut på banen krever en dyktig pedagog og det er nok Rambo. Historie er ikke bare medaljer og lignende. Anbefaler å ta deg en prat med gammelkara eller evt lese noen bøker om RBK, R. Vediene endres over tid, men kom ikke å si at alt fra gammeltida er borte.
Back to top
Konrad4ever
Senior

PostPosted: 07.11.2007 12:51    Post subject: Reply with quote

Quote:

josinho Posted: 07.11.2007 12:34 Post subject:

--------------------------------------------------------------------------------

Men å få filosofien ut fra tavla og ut på banen krever en dyktig pedagog og det er nok Rambo

Hva slags trener erfaring har Henriksen da. Han er i noen år trent Trond i aldersbestemte lag, før han ble assistent i RBK. Assitenten til assistenten faktisk. Hvis ikke RBK stiller større krav til en trener, så vet ikke jeg.

Men jeg er trygg på at man har lært av tidligere feil nå. Håper jeg Rolling Eyes
Back to top
josinho
Rutinert

PostPosted: 07.11.2007 13:10    Post subject: Reply with quote

Enn om Sollied ikke kommer da, evt kommer først til sommeren? Er det noen andre enn Rambo som kan være aktuell, egentlig?
Back to top
VerneTroyer
Veteran

PostPosted: 07.11.2007 13:15    Post subject: Reply with quote

Klart. Finns mange ledige trenere rundt om i verden. Flores, Mourhino, Cruyff, Zedman, Nordmark, Perry og ennå kan jeg nok holde på en stund. Hvor mange av disse som evt. vil bli kontaktet og/eller vurdert av RBK er en annen sak.

Last edited by VerneTroyer on 07.11.2007 13:31; edited 1 time in total
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail MSN Messenger
robbie
Proff

PostPosted: 07.11.2007 13:25    Post subject: Reply with quote

eeeey! nå må vi besinne oss her. selvfølgelig kan rambo være en stor trener. selvfølgelig kan det hende at han kan være den rette treneren for rosenborg. men nå har vi hvert eneste år nå ansatt ett trener-talent på grunnlag av en antakelse om at han kan bli en stor trener. er det ingen som husker hva som skjedde da vi ansatte tørum i fjor?

rambo kan rbk-stilen, han har vært hundre år i klubben, han er en god motivator etc etc. MEN rosenborg er en for stor klubb til at man skal ta sjansen med enda et ubeskrevet blad. så VÆR så snill. ikke begynn å hyl om å ansette rambo nå!! har vi ikke lært noen verdens ting de siste årene??

det vi trenger nå er en rutinert trener som har vært ute en vinternatt før. jeg håper på sollied. men sjansen til å ta over et lag med plass i åttendelsfinalen i champions league skulle da være fristende på de fleste topptrenere...
josinho
Rutinert

PostPosted: 07.11.2007 13:33    Post subject: Reply with quote

Men om ikke Sollied kommer, hvem kan da ta jobben? Noen er opptatt(Hareide), andre vil ikke pga høy alder(NAE/Hansen). Andre har fått sjansen og har mislyktes(?) feks Perry, Ola. Kom ikke med forslag om trenere fra PL ol, det er urealsitisk.
Back to top
Haugen
Veteran

PostPosted: 07.11.2007 13:34    Post subject: Reply with quote

Stabæks Jan Jønsson?
Vincent
Junior

PostPosted: 07.11.2007 14:03    Post subject: Reply with quote

Hadde vært spennede med Ole Gunnar Solskjær, han har jo sikkert lært massevis av alle de årene i PL.
Back to top
DenRodeBaron
Junior

PostPosted: 07.11.2007 14:09    Post subject: Reply with quote

Huff og huff, håper ikke på snille Solskjær som trener!
La oss håpe at Sollied kommer, tror han kan gjøre en god jobb!

Forventningene til 2008-sesongen er (dessverre?) skrudd opp til soleklart gull igjen etter godt spill i CL i år. Disse forventningene trengs en sterk rygg å bære! RBK
Back to top
Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling All times are GMT + 1 Hour
Goto page Previous  1, 2, 3 ... , 29, 30, 31  Next
Page 30 of 31

Jump to:  

Utviklet av phpBB. Tilrettelagt for RBKweb.

© 1999-2007 RBKweb