| View previous topic :: View next topic |
| Author |
Message |
josinho Rutinert
|
Posted: 07.11.2007 14:10 Post subject: |
|
|
| Men han har jo mindre trenererfaring enn noen da? Han er vel for avhengig av Man U og Alex F? |
|
| Back to top |
|
 |
robbie Proff
|
Posted: 07.11.2007 14:49 Post subject: |
|
|
solskjær blir sikkert en god trener en dag, men likevel...herregud ass....solskjær?? solskjær har jo ikke noe mer å vise til som trener enn det rambo har, eller tørum hadde, eller perry, eller ola by
faen jeg blir oppgitt iblant..............  _________________ æ syns atomkrig e førr jævlig (men at høsten kainn vær fin) |
|
| Back to top |
|
 |
Warrick Brown Proff
|
Posted: 07.11.2007 15:10 Post subject: |
|
|
| Solskjær er en trenertype, ikke en hovedtrener type. |
|
| Back to top |
|
 |
blubbin Senior
|
Posted: 07.11.2007 15:11 Post subject: |
|
|
Rosenborg og Trond Henriksen bør bli enige om at Henriksen trener Rosenborg helt til en merittert trener er på plass, om det så skulle ta en uke, en måned, et halvt år, et år eller to år. Midlertidig trener på ubestemt tid.
Det verste vil være om Henriksen får treårskontrakt som hovedtrener - tror verken RBK eller Henriksen selv ønsker å begi seg ut på noe sånt atter en gang. |
|
| Back to top |
|
 |
RBKfan100% Senior

Joined: 02 May 2006 Posts: 127 Location: Et utspark unna lerkendal
|
Posted: 07.11.2007 15:30 Post subject: |
|
|
| Viss det igjen skjer, at Assistenten som har suksess på høsten etter at hovedtreneren går, blir ansatt i fullstilling type 3-årskontrakt, så må hele styret forsvinne! Mulig det skjer allikevel, men vi må da se at det ikke funker å trene RBK-skuta uten å ha respekten og Resultatene og vise til.. |
|
| Back to top |
|
 |
netrom Junior
|
Posted: 07.11.2007 15:45 Post subject: |
|
|
| Quote: | | Han er kanskje den assistenten som har størst forutsetninger for å lykkes som hovedtrener. |
Nå blir jeg redd... |
|
| Back to top |
|
 |
Erlendr Junior
|
Posted: 07.11.2007 16:54 Post subject: |
|
|
Om Sollied skulle ryke så håper jeg at RBK-ledelsen ikke er redd for å kontakte "urealistiske" treneremner. Hva kan det skade å sende en email til [email protected]? Eller Fabio Capello for den del? Middelmådige Viking greide å fange Roy Hodgson, da er verken Mourinho eller Fabio for store til å kunne kontaktes når vi ser på hva RBK har prestert i CL denne høsten. Vi har en midtbane med en snittalder på 21 år, og med to nye unge forsvarere så vil snittalderen fort havne under 25 år for startoppstillingen. Kjempeutfordring for hvem som helst det. |
|
| Back to top |
|
 |
quarterback Junior
|
Posted: 07.11.2007 17:05 Post subject: |
|
|
Sleng med Alex Ferguson som assistentrener også da Erlendr.
Du kan ikke seriøst mene at budjsettet til RBK skal forsvare en trenerlønn på 20-30 millioner i året?
Hva tror du brakka er laget av? Gull og diamanter? |
|
| Back to top |
|
 |
Erlendr Junior
|
Posted: 07.11.2007 17:19 Post subject: |
|
|
Egentlig skulle jeg svare idioti-innlegget ditt med samme mynt, men jeg trenger bare å quote den første setningen i innlegget mitt, så får du ta rennafart og prøve å forstå ordlyden
| Quote: | | Om Sollied skulle ryke så håper jeg at RBK-ledelsen ikke er redd for å kontakte "urealistiske" treneremner. |
Jeg gjør ingen observarsjoner rundt hvaslags avtaler ledelsen skal forespeile aktuelle kandidater, ei heller hvaslags bergarter den gamle tyskerbrakka eventuelt måtte være laget av. |
|
| Back to top |
|
 |
Jonas Rutinert

|
Posted: 07.11.2007 17:43 Post subject: |
|
|
Krever rask Sollied-avklaring
- Det må skje relativt fort, svarer Knut Torbjørn Eggen på Adresseavisens spørsmål om når svaret fra Belgia må komme. _________________ - Jeg humrer litt når de synger at «gullet ska' hem». Det gullet føler seg vel rimelig husløst når det kommer dit etter å ha hatt fast tilhold i Trondheim omtrent siden 1988. |
|
| Back to top |
|
 |
ssjovold Proff
|
Posted: 07.11.2007 17:49 Post subject: |
|
|
Jeg er overbevist om at KTE, NAE og Rambo prater masse samme, og at de i realiteten tok kursendringen som skapte suksess (og 4 strake, solide seiere) og IKKE tøru, foran hjemmekampen mot Valencia.
Ta også en titt på hva noen av spillerne sier: Det er godt å ha en trener som bryr seg om deg som menneske også, ikke bare som spiller (Ciljan, med SVÆRT spark til Tørum...). Det er godt å få tydelig klarhet i spillemåter og mønstre (Stoor, some er i ferd med å bli Stoor!)
Helt enig i at vi nå har tid til å vente til Trond blir ledig i sommer. Og jeg er meget komfortabel med Rambo, fordi teamet nå er der til å støtte ham.
KTE må ha gjort noe riktig i det siste... resultatene tilsier da det...? _________________ Svein Sjovold |
|
| Back to top |
|
 |
joko- Veteran

|
Posted: 07.11.2007 17:57 Post subject: |
|
|
Er for jævlig om vi må fortsatte med Rambo, det bør ikke være aktuellt. _________________ Rosenborg Youtube gruppe:
http://www.youtube.com/gr.../Rosenborg |
|
| Back to top |
|
 |
ssjovold Proff
|
Posted: 07.11.2007 17:59 Post subject: |
|
|
Vi får se hva du syns etter Chelsea-kampen... _________________ Svein Sjovold |
|
| Back to top |
|
 |
joko- Veteran

|
Posted: 07.11.2007 18:04 Post subject: |
|
|
Herregud, selv med seier der vil jeg ikke ha Rambo som hovedtrener. Alle klarer å være trener i medgang, taktikken har vel stort sett NAE lagt klar, oppturen startet jo under Tørum etter at NAE busa inn på taktikkmøtet og fortalte gjengen hvordan det skulle gjøres. Jeg tror ikke Henriksen spiller på annet enn "Kom igjen gutta", "Dette klarer vi gutta" "Stå på gutta". Dette kan gå over korte overgangsperioden, men over tid så må man ha en fotballfaglig bakgrunn å lene seg tilbake på. _________________ Rosenborg Youtube gruppe:
|
| Back to top |
|
 |
Kleven Proff

|
Posted: 07.11.2007 18:06 Post subject: |
|
|
Hvis vi vinner Chl, og alle sier dette nærmest utelukkende er Rambos fortjeneste, ok. Men sånn ellers tror jeg vi skal prøve hente en hovedtrener. _________________ NOTE: All the comments mentioned above are just my opinion and should not be taken too seriously |
|
| Back to top |
|
 |
ssjovold Proff
|
Posted: 07.11.2007 18:11 Post subject: |
|
|
Har ikke sagt noe annet enn det jeg. Det jeg sier er; Så hvis du vet at må vente til i sommer med å hente Sollied, klarer du å vente med Rambo bak rattet? _________________ Svein Sjovold |
|
| Back to top |
|
 |
joko- Veteran

|
Posted: 07.11.2007 18:13 Post subject: |
|
|
Skeptisk, oppkjøringen til en sesong er ekstremt viktig. Det er da man former laget fram til sesongstart, NAE vil isåfall være et bedre alternativ i en slik periode. _________________ Rosenborg Youtube gruppe:
|
| Back to top |
|
 |
gm Senior
|
Posted: 07.11.2007 18:24 Post subject: |
|
|
| Nils Arne Eggen har hatt et ord med i laget her. Utgått på dato, fotballen har utviklet seg etc. For noe forbanna tull. Det blir aldri umoderne å prøve å score mål i fotball. |
|
| Back to top |
|
 |
blubbin Senior
|
Posted: 07.11.2007 18:45 Post subject: |
|
|
| Grunnen til suksessen høstne 2006 var nok ikke at Tørum overtok eller at Høgmo forsvant. Nei grunnen var selvsagt at Trond Henriksen kom med i trenerteamet! Og nå når han er sjef kan det bare gå én vei! Gull i serien og mesterligaspill hvert år! De som tror det ikke blir mesterligaspill neste år - jeg minner om at Liverpool fikk være med i turneringen som regjerende mestere selv om de ikke var kvalifisert. |
|
| Back to top |
|
 |
ssjovold Proff
|
Posted: 07.11.2007 18:54 Post subject: |
|
|
Ja da må vil vel hente Ola By da, siden jeg ikke vet om en mer suksessrik hjelpetrener enn han...
Synes Rambo framstår med både folkelighet og autoritet, samt at han gir spillerne klare spillemønster. Det siste er jo det vi har lengtet etter lenge. Omtrent uendret startellver (Aalesundkampen er unntak pga skader...). Men det er kalrt at det er sesongen som følger som beviser om mannen har det som trengs.
Sollied vet vi har hva som trengs...
Perry har vært taus om sine framtidsplaner. Jeg vil MYE heller ha Rambo som midlertidig enn Perry som permanent... _________________ Svein Sjovold |
|
| Back to top |
|
 |
bluenova Senior
|
Posted: 07.11.2007 22:59 Post subject: |
|
|
Det er suverent best om Sollied kommer nå. Men hvis man kan avklare at han kommer til sommeren er det en god nr.2.
Dessverre tror jeg Sollied er ei luremus, han vil vente lengst mulig for å holde alle muligheter åpne. Er han heldig, ryker Norge ut i EM kvalikken, og det åpner seg muligheter der. Det er ikke sikkert det hadde vært så dumt, Hareide har en halvgjort jobb på Lerkendal.
Det man kan frykte er at man venter og venter på Sollied, og så dukker han ikke opp. Spillere går oss hus forbi i mellomtiden, og også andre trenere. Så ender vi opp med assistenten til asssistenten til osv...
Eventuelt at man sjanser på KTE eller Hoftun som reddningsmann fra egne rekker.
Last edited by bluenova on 07.11.2007 23:10; edited 1 time in total |
|
| Back to top |
|
 |
bergert Senior

|
Posted: 07.11.2007 23:04 Post subject: |
|
|
Får vell håpe rbk ikke lar han være ei luremus da. Kan jo dra en "enten sier du fra før x.nov ellers er vi ikke intressert"
Men hvis vi gjør det og han ikke sier noe. Hvem i !? skal vi velge da ? tror ikke det er noen norske trenere som er aktuelle... kanskje få tak i en av de sparka trenerne i gruppen vår?  _________________ If something is hard doing, it's not worth doing |
|
| Back to top |
|
 |
tr0ndern Veteran

Joined: 16 Feb 2006 Posts: 2267 Location: Hjemme på hybelen
|
Posted: 07.11.2007 23:05 Post subject: |
|
|
Mourinho er jo fortsatt ledig  _________________ -Pappa, kan man få barn av analsex?
-Selvfølgelig! Hvordan tror du ellers Molde-supportere blir til? |
|
| Back to top |
|
 |
^Mirth Proff
|
Posted: 08.11.2007 00:49 Post subject: |
|
|
Tipper Sollied avventer Norges kommende EM-kvalifiseringskamper. Klarer Norge å komme til EM, sitter Hareide litt til, og Sollied gidder neppe vente til etter EM. Da går han trolig til RBK. Misser Norge i de to siste kampene, så takker Hareide for seg, og Sollied blir ny landslagstrener.
Alle som håper Sollied kommer til Lerkendal og RBK, meg inkludert, får en ekstra grunn til å holde med landslaget om ti dager. |
|
| Back to top |
|
 |
bluenova Senior
|
Posted: 08.11.2007 09:23 Post subject: |
|
|
Hvis Sollied egentlig vil ta landslaget framfor RBK, hva da hvis Rosenborg avtaler at Sollied skal ta over til sommeren? Kan vi ikke da risikere en "Hareide" til og med før han har begynt?
Jeg vil at Norge går til EM og Sollied tar over RBK, men jeg ønsker det avklart nå. Så dersom Norge ryker ut, får vi avklart dette fortere. Og et resultat kan da bli at vi får Hareide, en Hareide som neppe igjen kommer til å forsvinne.
Sollied har det vært snakket om mange ganger, og hittil har ingenting skjedd. Hvis det går i vasken også denne gangen, må vi glemme Sollied. Da er han bare en som bruker RBK som sikkerhetsnett og til utvikling av egen karriere. |
|
| Back to top |
|
 |
|