English version 
Rosenborg Web
SESONGEN 2024
 NYHETER
 KAMPER
 SPILLERE
KLUBBEN
 HISTORIE
 KLUBBFAKTA
 MERITTER
 REKORDER
 STATISTIKK
 LERKENDAL STADION
EKSKLUSIVT
 LESESTOFF
 I GAMLE DAGER
 LEGENDER
 BILDESPESIAL
MENINGER
 DEBATTFORUM
 KOMMENTAR
 DIN MENING
RBKweb
 OM RBKweb
 ANNONSEINFORMASJON
 RSS-KANAL
 ARKIV
 TA KONTAKT
SØK I ARTIKLER
Debattforum

Alle kan lese innleggene, men man må registrere seg for å delta aktivt i diskusjonene.
Everyone can read the posts, but you have to register before writing your own posts.

 FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   StatistikkStatistikk   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 
RBK i Europa 2015/16
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 47, 48, 49 ... 54, 55, 56  Next
 
Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling
View previous topic :: View next topic  
Author Message
vegran
Veteran


Joined: 26 May 2011
Posts: 5325

PostPosted: 28.08.2015 23:37    Post subject: Reply with quote

Amen attach
Back to top
View user's profile Send private message
WengerKnows
Senior


Joined: 30 Sep 2005
Posts: 172

PostPosted: 28.08.2015 23:46    Post subject: Reply with quote

Jeg tror folk ser seg litt blinde på at de kom seg til finalen i år. Når jeg ser igjennom resultatene og motstanderne de hadde fra gruppespillet og utover blir jeg ikke skremt.

http://www.uefa.com/uefae...index.html

De fikk vel også finaleplassen i gavepakke fra Svein Oddvar Moen? Og de kom på 3. plass i Ukrainsk liga i fjor var det noen som skrev?

Tror faktisk dette er noe av det bedre vi kunne fått sportslig fra pulje 1. I hvertfall midt på treet. Men de slår oss nok borte i desember. Forhåpentligvis er vi allerede videre.
Back to top
View user's profile Send private message
attach
Forumsjef


Joined: 05 Jul 2005
Posts: 25183
Location: Rosenborg

PostPosted: 28.08.2015 23:48    Post subject: Reply with quote

Men flott med positivitet (i rant-format), kevinpieter! Dette med FCK visste jeg heller ikke, så da skal det være mulig for oss å slå dem også. Tribunene skal vi uansett klare å fylle, så fest blir det Smile
Back to top
View user's profile Send private message
kevinpieter
Veteran


Joined: 12 Nov 2007
Posts: 1403

PostPosted: 28.08.2015 23:50    Post subject: Reply with quote

attach wrote:
– De fleste av oss følger med såpass på fotball at de vet at Dnipro er kanskje et av de aller tøffeste sportslige lagene vi kunne få, og så er det et lite attraktivt lag for supporterne. Folk vet ikke hvor gode de er.


Jeg følger sikkert mindre med på fotball enn Kåre Ingebrigtsen, men jeg vil likevel (og sikkert derfor) påstå at Dortmund, Schalke, Villareal, Athelic og Tottenham, for å ta de mest åpenbare, er tøffere sportslig motstand enn Dnipro. Jeg vil fortsatt se med egne øyne at Dnipro gjenskaper suksessen fra i fjor.

attach wrote:
Enkelte har ambisjoner om å gå videre også.


Fullt mulig å gå videre fra denne gruppen.
_________________
My meaning is bad, but my grammar is good.
Back to top
View user's profile Send private message
kevinpieter
Veteran


Joined: 12 Nov 2007
Posts: 1403

PostPosted: 28.08.2015 23:53    Post subject: Reply with quote

attach wrote:
Men flott med positivitet (i rant-format), kevinpieter!


Joda, har vært sånn i ett års tid nå RBK . Kampen i går var en så vanvittig utladning etter å ha trippet nervøst rundt i ei uke, at jeg antageligvis ikke er kommet ned på bakken igjen ennå. Hadde trekningen vært om ei uke, hadde jeg kanskje vært litt mer surtrut sjøl.
_________________
My meaning is bad, but my grammar is good.
Back to top
View user's profile Send private message
PerO
Veteran


Joined: 21 Feb 2011
Posts: 6195
Location: Drammen

PostPosted: 28.08.2015 23:57    Post subject: Reply with quote

Dnipr hadde nok flaks som kom til finalen i fjor, men bra er de uansett. Har ikke sett på resultatene tidligere år, men de samlet 12,9 og 11,5 rankingpoeng de to årene før. Det til sammenligning med våre 11,8 poeng sammenlagt over 5 år....
Back to top
View user's profile Send private message
hello
Veteran


Joined: 04 Apr 2008
Posts: 7891

PostPosted: 28.08.2015 23:59    Post subject: Reply with quote

Greit de hadde flaks, men det hadde ikke holdt med flaks for at vi skulle kommet oss til finalen i EL for å si det sånn.
Back to top
View user's profile Send private message
Hedning
Legende


Joined: 30 Apr 2006
Posts: 10963

PostPosted: 29.08.2015 00:04    Post subject: Reply with quote

Føler backlashen mot negativitet rundt gruppe er så stor nå at jeg må forsvare det litt. Tar det kort, siden kevinpieter bidro med et topp innlegg med god stemning. Akkurat når trekningen gikk, så var denne tråden som en kamptråd. Og gruppen var et mål imot, det var den. Jeg står på mitt om at vi hverken fikk de beste publikumslagene, de letteste motstanderene, eller (ihvertfall for min del) de mest attraktive borteturene. Og da må det være lov med litt negative utbrudd. Ble også litt ekstra negativ av at Molde fikk drømmegruppen min selvfølgelig.

Når det er sagt, så er det uansett jævla gøy å være i Europa og vi skal gjøre det beste ut av det. Om vi ikke kommer videre skal vi ihvertfall gjøre det vi kan for å fylle tribunene og sette Trondheim på det Europeiske supporterkartet. For det er vi faen meg i stand til. Uansett blir det jævla gøy.

Men til slutt:
kevinpieter wrote:
Tottenham


Har du sett Tottenham i år? Bare det å reise til Øst Europa ser jeg på som verre enn å møte de ;D
Back to top
View user's profile Send private message
1r9b1k7
Veteran


Joined: 16 Jun 2006
Posts: 1484

PostPosted: 29.08.2015 00:14    Post subject: Reply with quote

attach wrote:
Lazio - Legia 11769
Lazio - Limassol 6000
Lazio - Trabzonspor 7732

Tilskuertall fra 13/14. Det må jeg si var skuffende. Jeg som var så fornøyd med Lazio. Jaja, blir da artig læll.

Ting tyder på at vi vil ha nest flest tilskuere i gruppa om en ser på statistikken fra i fjor, men Dnipro vil vel kanskje oppleve økte tilskuertall igjen nå.

Dess færre hjemmefans, dess større sjanse å komme hjem uten stikkskader. RBK-fans blir å fylle curva sud!
Back to top
View user's profile Send private message
thoves
Veteran


Joined: 23 Jan 2008
Posts: 1329

PostPosted: 29.08.2015 00:20    Post subject: Reply with quote

Kjøpte tur til Kiev her. 1750kr (ons-søn)

Blir det dnipropetrovsk, så blir det morgentog på torsdag til dnipro, overnatting og tog tilbake igjen ettermiddag på fredag.

Da er man sikret uansett hvor de spiller i Ukraina.


Edit: Heh.. Første som kommer opp når man søker på dnepropetrovsk er : dnepropetrovsk maniacs.. Hyggelig..
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
rbk_96
Junior


Joined: 28 Aug 2015
Posts: 21

PostPosted: 29.08.2015 00:31    Post subject: Reply with quote

Kjøpte tur til Dnepropetrovsk, ons-søn, 3700,-
Tar sjansen på at det blir spill i Dnepropetrovsk
Leste på nettet at de fleste snakker russisk eller engelsk i byen, og at man ikke skal snakke om forening med Russland da de er fortsatt lojal mot Ukraina.
Back to top
View user's profile Send private message
josinho
Veteran


Joined: 05 Sep 2006
Posts: 8331

PostPosted: 29.08.2015 00:40    Post subject: Reply with quote

EL-hymnen: https://www.youtube.com/w...CaVkcOUNuU

Ikke så fin som CL-hymnen....
Back to top
View user's profile Send private message
Mikkelsen
Veteran


Joined: 27 Jan 2013
Posts: 4687

PostPosted: 29.08.2015 01:01    Post subject: Reply with quote

Virker som Lazio fansen er fornøyd med å ha trukket RBK. Spesielt pga. byen Trondheim.

http://www.forumlazioultr...;start=250


Last edited by Mikkelsen on 29.08.2015 01:21; edited 1 time in total
Back to top
View user's profile Send private message
Torbjørn
Veteran


Joined: 18 Jul 2005
Posts: 5193

PostPosted: 29.08.2015 01:17    Post subject: Reply with quote

Ser flere der drar frem det faktum at derbyet mot Roma kommer tre dager etterpå, og det argumenteres for at de bør sende reserver til Trondheim. Noe å følge med på inn mot oppgjøret.
_________________
Nils Arne Eggen.
Back to top
View user's profile Send private message
MkBerg
Veteran


Joined: 26 Sep 2012
Posts: 1568
Location: Ski

PostPosted: 29.08.2015 01:44    Post subject: Reply with quote

MÃ¥ si jeg hadde foretrukket thoves framfor rbk_96 som min reiseplanlegger.
Back to top
View user's profile Send private message
suruk
Rutinert


Joined: 14 Apr 2006
Posts: 539

PostPosted: 29.08.2015 01:54    Post subject: Reply with quote



Back to top
View user's profile Send private message
thoves
Veteran


Joined: 23 Jan 2008
Posts: 1329

PostPosted: 29.08.2015 01:59    Post subject: Reply with quote

Hmm. Anbefaler deg heller å bruke Kiev som base. 2k billigere, og tog koster ikke all verden.

De kommer til å spille i dnipropetrovsk sånn som det er nå, men man vet jo aldri om krigen blusser opp.. Men det går jo tog begge veier, så sånn sett er det jo greit Smile
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
vegardj
Rutinert


Joined: 31 May 2009
Posts: 764

PostPosted: 29.08.2015 02:02    Post subject: Reply with quote

josinho wrote:
EL-hymnen: https://www.youtube.com/w...CaVkcOUNuU

Ikke så fin som CL-hymnen....

Som de sa under trekningen så har Europa League fått seg et ansiktsløft foran denne sesongen, og det inkluderer en ny hymne. Finner ikke hele sangen noen plass, men det er den som spilles i starten her.

https://www.youtube.com/w...cG4E07HQVU
Back to top
View user's profile Send private message
håpløs
Veteran


Joined: 28 Jun 2015
Posts: 1291

PostPosted: 29.08.2015 02:09    Post subject: Reply with quote

Det er altså finalelaget fra i fjor. For meg blir det en stor, spennende fest å se dem på Lerkendal mot vårt lag. Vi slipper å reise på de to kampene i uka før og får vi med oss et poeng fra Frankrike blir det ekstra bonus. Når vi også vet at vi mest sannsynlig kan spille jevnt med selveste Lazio samt St.Etienne, så blir jo dette FANTASTISK GØY! -Hvis gode RBK-supportere kjører skikkelig positivitet ut i samfunnet frem mot salgsstart onsdag, så tror jeg med disse HYGGELIGE prisene at vi faktisk kan nå 20tusen.
Back to top
View user's profile Send private message
germain
Proff


Joined: 08 May 2007
Posts: 275
Location: Trondheim.

PostPosted: 29.08.2015 02:40    Post subject: Reply with quote

Artig det Lazio-forumet:

Quote:
group is very feasible only if we play with helmets, hard cock, cynicism, ringworm and cunning to 95 minutes per game.
Back to top
View user's profile Send private message
Largactyl
Veteran


Joined: 12 Sep 2005
Posts: 4001

PostPosted: 29.08.2015 02:57    Post subject: Reply with quote



Hele oppsettet for gruppespillet, hvis det er av interesse.

Etter flere år med nedtur, dårlig økonomi, elendig spillerforvaltning....

Europa, her kommer vi! RBK

Forresten, fiffig info fra Lazio-forumet:

Quote:
After sanctioned Naples with a shift in European closed curves, UEFA also sanctions the Dnipro with a game to play behind closed doors for its fans invaded the pitch at the end of the semi-final with the Blues, used fireworks and chanted racist songs. Ukrainians also fined 70,000 Euros


Så, ser ut til at kampen går i Dnipro, men for tomme tribuner mot Lazio...?
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
Zarm93
Veteran


Joined: 06 Apr 2015
Posts: 2764

PostPosted: 29.08.2015 09:49    Post subject: Reply with quote

vegardj wrote:
josinho wrote:
EL-hymnen: https://www.youtube.com/w...CaVkcOUNuU

Ikke så fin som CL-hymnen....

Som de sa under trekningen så har Europa League fått seg et ansiktsløft foran denne sesongen, og det inkluderer en ny hymne. Finner ikke hele sangen noen plass, men det er den som spilles i starten her.

https://www.youtube.com/w...cG4E07HQVU


Er i grunn veldig lite som kan måle seg med CL-hymnen. Frysninger hver gang.
Back to top
View user's profile Send private message
Henri
Legende


Joined: 18 Feb 2005
Posts: 18566

PostPosted: 29.08.2015 10:51    Post subject: Reply with quote

kevinpieter Tommel'n opp!
Back to top
View user's profile Send private message
Hjelde
Veteran


Joined: 04 Nov 2007
Posts: 3907

PostPosted: 29.08.2015 11:11    Post subject: Reply with quote

WengerKnows wrote:
Jeg tror folk ser seg litt blinde på at de kom seg til finalen i år. Når jeg ser igjennom resultatene og motstanderne de hadde fra gruppespillet og utover blir jeg ikke skremt.

http://www.uefa.com/uefae...index.html

De fikk vel også finaleplassen i gavepakke fra Svein Oddvar Moen? Og de kom på 3. plass i Ukrainsk liga i fjor var det noen som skrev?

Tror faktisk dette er noe av det bedre vi kunne fått sportslig fra pulje 1. I hvertfall midt på treet. Men de slår oss nok borte i desember. Forhåpentligvis er vi allerede videre.


Dette var interessant lesning i linken. Ja, Dnipro kom til finalen, men de imponerte ikke deretter. Halter seg videre fra både gruppespill og mellomspill. Eneste som virkelig er imponerende, som jeg kan se, er at de klarer å slå Napoli i semifinalen. De taper blant annet mot Qarabag i gruppespillet. Kan Quarabag kan vi. Jeg tolker det som at de overpresterte og hadde en god dose flaks i fjor. Sammenlignet med mange andre lag vi kunne fått, tror jeg faktisk at vi sportslig har vært heldig. Men snakk de gjerne opp, da er både publikum og spillere på tå hev Wink
Back to top
View user's profile Send private message
zender
Junior


Joined: 23 May 2006
Posts: 87
Location: Trondheim

PostPosted: 29.08.2015 11:34    Post subject: Reply with quote

håpløs wrote:
Hvis gode RBK-supportere kjører skikkelig positivitet ut i samfunnet frem mot salgsstart onsdag, så tror jeg med disse HYGGELIGE prisene at vi faktisk kan nå 20tusen.


Dette blir i mine øyne utrolig viktig, vi MÅ få fulle tribuner i disse kampene!
Back to top
View user's profile Send private message
Display posts from previous:   
Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling All times are GMT + 2 Hours
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 47, 48, 49 ... 54, 55, 56  Next
Page 48 of 56

 
Jump to:  


Utviklet av phpBB. Tilrettelagt for RBKweb.

ANNONSE
SITATET
© 1999-2024 RBKweb