English version 
Rosenborg Web
SESONGEN 2024
 NYHETER
 KAMPER
 SPILLERE
KLUBBEN
 HISTORIE
 KLUBBFAKTA
 MERITTER
 REKORDER
 STATISTIKK
 LERKENDAL STADION
EKSKLUSIVT
 LESESTOFF
 I GAMLE DAGER
 LEGENDER
 BILDESPESIAL
MENINGER
 DEBATTFORUM
 KOMMENTAR
 DIN MENING
RBKweb
 OM RBKweb
 ANNONSEINFORMASJON
 RSS-KANAL
 ARKIV
 TA KONTAKT
SØK I ARTIKLER
Debattforum

Alle kan lese innleggene, men man må registrere seg for å delta aktivt i diskusjonene.
Everyone can read the posts, but you have to register before writing your own posts.

 FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   StatistikkStatistikk   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 
Norgesmesterskapet 2015
Goto page Previous  1, 2, 3 ... , 16, 17, 18  Next
 
Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling
View previous topic :: View next topic  
Author Message
Sløvsekken
Veteran


Joined: 04 Oct 2007
Posts: 8928
Location: Rosenborg

PostPosted: 24.09.2015 23:12    Post subject: Reply with quote

Også mye bedre forutsetninger for Molde på spillerlogistikk, og mulighet for store inntekter. De mister mye attraktivitet og potensielt mye penger ved å bli stående utenfor e-cup. Det teller mer i mine øyne.
Back to top
View user's profile Send private message
Iziba Jaja
Veteran


Joined: 08 Dec 2007
Posts: 1412

PostPosted: 24.09.2015 23:14    Post subject: Reply with quote

gollumLAD legend wrote:
Kjedelig finale... Tommel'n ned


Enig. Drit kjedelig finale. Stor nedtur ettter i går. Så høyt oppe i går, så langt nede i dag. Mistet egentlig litt av gnisten for resten av sesongen.
Back to top
View user's profile Send private message
v_olden
Veteran


Joined: 10 Jul 2007
Posts: 2910

PostPosted: 24.09.2015 23:26    Post subject: Reply with quote

Men i herrens hellige navn, ta dere sammen! Det er Rosenborg som skal spille finalen. Hvem som er motstander har da vel ingenting å si?

Makan!
_________________
Medlem nr. 2201

Vinner av preseasonresultattipsekonkurransen 2014
Back to top
View user's profile Send private message
ElMar
Proff


Joined: 04 Nov 2009
Posts: 394

PostPosted: 24.09.2015 23:28    Post subject: Reply with quote

Iziba Jaja wrote:
gollumLAD legend wrote:
Kjedelig finale... Tommel'n ned


Enig. Drit kjedelig finale. Stor nedtur ettter i går. Så høyt oppe i går, så langt nede i dag. Mistet egentlig litt av gnisten for resten av sesongen.


Hahaha, mistet gnisten for resten av sesongen sjø. Vi skal bare ha finfin besøk her på Lerkendal, og forhåpentligvis skape nye bragder ute i Europa. Vi skal fortsette den gode trenden i serien, å se Søder utfordre toppscorer rekorder. Og vi skal til cupfinalen, norsk fotballs nasjonaldag, for å rette opp det som skjedde for to år siden. Og du har mistet gnisten Crying or Very sad

S08 er kanskje ikke den aller mest spennende motstanderen, det er jeg enig i. Men for min egen del så tror jeg akkurat det er glemt når sitter med en pils i Oslo i november.
_________________
Fotball e følelsa, gode følelsa Smile
Back to top
View user's profile Send private message
2mas
Sjef


Joined: 06 Sep 2002
Posts: 59659
Location: Trondhjem

PostPosted: 24.09.2015 23:29    Post subject: Reply with quote

Vi har nå startet salget av overnattingstur til cupfinalen 2015. Kampen spilles på Ullevaal stadion, søndag 22. november 2015 kl. 13:15. Bussturen koster 450 kroner for medlemmer.

Ikke-medlemmer må betale 300 kr mer som inkluderer medlemskap i Kjernen, medlemskapet vil være gyldig til og med 31.12.2016, altså ut neste år.

Les mer: Kjernens cupfinaletur lørdag-søndag

SAS har allerede bestemt seg for en betydelig økning på kapasiteten for å få Rosenborg-fansen ned til Oslo før kampen 22. november, og hjem igjen.

(...)

- Vi setter inn tre ekstra fly, og jobber med å få til et fjerde. I tillegg øker vi kapasiteten ved å sette inn større fly på øvrige avganger, sier Knut Morten Johansen.

Les mer: Flere fly til cupfinalen

puckno wrote:
NÃ¥r trekkes finalen?


Usikker. I fjor var den nyinnførte trekninga av hjemme- og bortelag 2. oktober.

Gitt tidligere ordning skulle Odd ha vært hjemmelag siden de fikk VG-svingen, men jeg er sannelig usikker. For eksempel NRK oppga dem likevel som bortelag. Men det var kanskje av gammel, alfabetisk vane?
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
Iziba Jaja
Veteran


Joined: 08 Dec 2007
Posts: 1412

PostPosted: 24.09.2015 23:33    Post subject: Reply with quote

ElMar wrote:
Iziba Jaja wrote:
Mistet egentlig litt av gnisten for resten av sesongen.


Hahaha, mistet gnisten for resten av sesongen sjø. Vi skal bare ha finfin besøk her på Lerkendal, og forhåpentligvis skape nye bragder ute i Europa. Vi skal fortsette den gode trenden i serien, å se Søder utfordre toppscorer rekorder. Og vi skal til cupfinalen, norsk fotballs nasjonaldag, for å rette opp det som skjedde for to år siden. Og du har mistet gnisten Crying or Very sad


Trodde jeg dro på nok, men skal overdrive mer neste gang...
Back to top
View user's profile Send private message
2mas
Sjef


Joined: 06 Sep 2002
Posts: 59659
Location: Trondhjem

PostPosted: 24.09.2015 23:36    Post subject: Reply with quote

Jeg som reduserte siteringa di litt, om du lurer.

Ang. trekninga: Kan naturligvis hende at hjemme- og bortelag fortsatt automatisk blir avgjort alfabetisk, og at bare svingene blir fordelt ved trekninga. Jeg har sendt e-post og spurt.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
ElMar
Proff


Joined: 04 Nov 2009
Posts: 394

PostPosted: 24.09.2015 23:37    Post subject: Reply with quote

Her inne må du bare kjøre på Wink Vet jo aldri hva som kommer av meldinger Razz
_________________
Fotball e følelsa, gode følelsa Smile
Back to top
View user's profile Send private message
bestutenball
Proff


Joined: 03 Aug 2015
Posts: 261
Location: ØØ

PostPosted: 24.09.2015 23:39    Post subject: Reply with quote

Men seriøst, tror ikke denne kampen blir så walk in the park som mange tror! S08 er et habilt lag når de spiller på sitt beste! spiller kanskje tidvis kjedelig fotball, men det er et lag som veit å ta de sjansene de får. Holder selvfølgelig tusen store knapper på Rosenborg, men gullet er ikke delt ut enda
_________________
Meir enn en klubb, troillan e vårt liv. Kjærligheten e intensiv!
Back to top
View user's profile Send private message
PerO
Veteran


Joined: 21 Feb 2011
Posts: 6195
Location: Drammen

PostPosted: 24.09.2015 23:40    Post subject: Reply with quote

2mas wrote:
Jeg har sendt e-post og spurt.


Vil ikke forundre meg om noen i NFF for N-te gang tenker:

Hvorfor i h..... skal disse fra RBK-Web hele tiden stille spørsmål om slike detaljer som vi ikke vet selv en gang uten å slå opp i fjorårets papirer Cool
Back to top
View user's profile Send private message
2mas
Sjef


Joined: 06 Sep 2002
Posts: 59659
Location: Trondhjem

PostPosted: 24.09.2015 23:46    Post subject: Reply with quote

Hehe, Are Hokstad snakket om "dere Rosenborg-supportere" i mer generelle ordelag da jeg klaget på det jævla tullet rundt avvikling av serie- og cupkamp mot VIF i august 2013. Smile
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
WT62
Veteran


Joined: 18 Apr 2011
Posts: 2097

PostPosted: 24.09.2015 23:52    Post subject: Reply with quote

Ser helst at Molde kaprer 4 plassen. Penger er ikke noe problem uansett,Røkke fyller på hvis det kniper likevel, men om vi liker det eller ei så er Molde et godt fotball-lag som har underprestert/ hatt stang ut i år. Vil helst ikke se de bare med hjemlig serie å fokusere på mens vi reiser rundt på kontinentet for å kvalle til CL.

Ble forøvrig litt roligere til hjemmekampen på Søndag, Viking imponerte ikke og kjenner garantert denne kampen i beina.
Back to top
View user's profile Send private message
PerO
Veteran


Joined: 21 Feb 2011
Posts: 6195
Location: Drammen

PostPosted: 25.09.2015 00:04    Post subject: Reply with quote

Forsåvidt enig i at det er fint med Molde i E-cup neste år, siden de har begynt å få ranking og dermed kan gjøre det godt.

Men det viktigste er likevel at det ikke blir full utskifting av de tre andre lagene. Hvis 3 av årets 4 lag er med neste år er jeg fornøyd. Selv om Odd og Godset mangler Moldes ranking og gode utgangspunkt, så synes jeg begge lag gjorde det godt i år, og har dermed samlet verdifull erfaring.

Fint for norsk fotball om vi får flere lag som kan prestere i europa. Molde kommer vel tilbake om de mister e-cup ett år.
Back to top
View user's profile Send private message
thomas_katt
Proff


Joined: 07 Aug 2012
Posts: 496
Location: Tromsø

PostPosted: 25.09.2015 00:31    Post subject: Reply with quote

Jeg er nå mest spent på om det blir en mediasak at S08 med Amin Askar i spissen trolig ødela ei takplat. I garderoben. Den overlevde å falle ned, men temmelig sikker på at den fikk en liten knekk da Askar så skjødesløst behandlet den. Det skulle vært en av våre...
_________________
ÅTTIÅTTE FÆMTIFÆM PÅ TAVLAAA!!! ÅTTIÅTTE FÆMTI FÆM PÅ TAVLA! FRODE JOHNSEN HAR SKÅRA 3!!!

Det er alt for mange i norsk fotball som tenker langsiktig. Prøv å bli god nå (Nils Arne Eggen)

@thomas_katt på twitter
Back to top
View user's profile Send private message
VTB
Proff


Joined: 23 Mar 2009
Posts: 318

PostPosted: 25.09.2015 00:45    Post subject: Reply with quote

Det som er sikkert er at ingenting er sikkert i cupen. Heller ikke i cupfinalen. Fest blir det nok i Oslos gater uansett! RBK
_________________
To stjærna ska bli tre - vi får aldri nok!
Back to top
View user's profile Send private message
DonQuiote
Rutinert


Joined: 22 May 2011
Posts: 770
Location: Vestfold

PostPosted: 25.09.2015 00:59    Post subject: Reply with quote

Øker medlemskap i Kjernen sannsynligheten for cupfinalebillett?
Eller er det så mange prioriterte at det er like greit å håpe på en for åpent salg?
Back to top
View user's profile Send private message
RBK 2014
Junior


Joined: 08 Jul 2013
Posts: 62

PostPosted: 25.09.2015 07:38    Post subject: Reply with quote

Det eneste som betyr noe er å vinne cupfinalen. Tror sjansen økte med S08
Back to top
View user's profile Send private message
Clasiker
Rutinert


Joined: 13 Dec 2007
Posts: 759
Location: Lade, Trondheim

PostPosted: 25.09.2015 08:14    Post subject: Reply with quote

Dere som har bedre husk enn meg: Var Geir Bakke i Molde både i 2013 og 2014, eller kun mot oss?
_________________
Norsk fotballs lokomotiv!
Back to top
View user's profile Send private message
haavarl
Forumsjef


Joined: 10 Sep 2002
Posts: 15253
Location: Askim

PostPosted: 25.09.2015 08:30    Post subject: Reply with quote

FetterTor wrote:
Øker medlemskap i Kjernen sannsynligheten for cupfinalebillett?
Eller er det så mange prioriterte at det er like greit å håpe på en for åpent salg?


Det er mange flere interesserte enn billetter. Kjernen-medlemsskap teller vel noe, men da bør du antakelig ha vært medlem før semifinalen.

Altså bør du melde deg inn nå for å være sikker på å få med denne fordelen til neste års cupfinale.
_________________
Embrace science - resist ignorance
Back to top
View user's profile Send private message
zaphod81
Forumsjef


Joined: 23 Jan 2008
Posts: 11618
Location: Rett ved regnbuens ende

PostPosted: 25.09.2015 09:07    Post subject: Reply with quote

Jeg liker at Molde-supporterne kan komme i en situasjon der de må sitte og håpe på at vi vinner cupen også, slik at vi kan berge en tjuvheldig e-cupkvalik for playmo-mennene.
Back to top
View user's profile Send private message
knoff2010
Junior


Joined: 03 Jan 2013
Posts: 92

PostPosted: 25.09.2015 09:27    Post subject: Reply with quote

Om noen ikke gidder å dra til Oslo fordi det blir "kjedelig" motstand gjør jeg nesten hva som helst for hjelp til å skaffe billetter. Wink Tommel'n opp! RBK
Back to top
View user's profile Send private message
attach
Forumsjef


Joined: 05 Jul 2005
Posts: 25183
Location: Rosenborg

PostPosted: 25.09.2015 09:36    Post subject: Reply with quote

Om Sarpsborg fortsetter som de gjorde i går, er det ikke sikkert at vi slår dem heller, så finalen blir spennende nok den. Her er hotell i boks og feriesøknad for fredagen inne Smile
Back to top
View user's profile Send private message
Konesseur
Veteran


Joined: 20 Aug 2006
Posts: 8158

PostPosted: 25.09.2015 09:37    Post subject: Reply with quote

zaphod81 wrote:
Jeg liker at Molde-supporterne kan komme i en situasjon der de må sitte og håpe på at vi vinner cupen også, slik at vi kan berge en tjuvheldig e-cupkvalik for playmo-mennene.


"En tapende cupfinalist går kun til europaliga dersom de taper for seriemesteren" sier regelen, og dermed er det vel størst sjanse for at S08 spiller e-cup neste år.
Back to top
View user's profile Send private message
Kaaremaal
Junior


Joined: 15 Apr 2015
Posts: 78

PostPosted: 25.09.2015 09:44    Post subject: Reply with quote

Molde kan få andreplassen i både cupen og Tippeligaen for alt jeg bryr meg. Odd, Strømsgodset, Viking og Vif kan få den de også. Det er viktig at flest mulig norske lag spiller på så høyt nivå som mulig, hevder seg og utfordrer oss.

Det er avgjørende for norsk fotball at noe av spenningen i Tippeligaen bevares når Rosenborg vinner serien ti år på rad fremover.
_________________
En ny kur for nyresykdommer ble oppdaget i Norge i 2015 da en norsk fotballtrener slo sykdommen med tydelige samhandlingsmønstre, bevegelser i lengderetning og 4-3-3.
Back to top
View user's profile Send private message
Predicted
Veteran


Joined: 20 Aug 2015
Posts: 1074

PostPosted: 25.09.2015 09:52    Post subject: Reply with quote

zaphod81 wrote:
Jeg liker at Molde-supporterne kan komme i en situasjon der de må sitte og håpe på at vi vinner cupen også, slik at vi kan berge en tjuvheldig e-cupkvalik for playmo-mennene.


Er det ikke saprsborg som i såfall får plassen?
Back to top
View user's profile Send private message
Display posts from previous:   
Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling All times are GMT + 2 Hours
Goto page Previous  1, 2, 3 ... , 16, 17, 18  Next
Page 17 of 18

 
Jump to:  


Utviklet av phpBB. Tilrettelagt for RBKweb.

ANNONSE
SITATET
© 1999-2024 RBKweb